Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין בקצת מידע על המנועים שיש לניסאן סאני בארץ,

אני יודע שיש את הדגם עם הקרבורטור כפול, ויש דגם עם הקאמשאפט כפול ו16 שסתומים GA16DE, ראיתי שיש דגמים של עם NVCS שהוא 115 כ"ס, ויש את הדגם בלי הNVCS שהוא 102כ"ס.

למישהו יש מושג אם יש את הדגם עם הNVCS בארץ? ואיך ניתן לזהות אתזה?

תודה.

פורסם

לפי מה שאני זוכר - הגיע רק הדגם החלש יותר. בשנת 1993 חלק מהמכוניות נמכרו עם קרבורורטור וחלק עם הזרקה. שנים 94-95 - רק עם הזרקה. לכולם היה מנוע 16 שסתומים.

 

NVCS זה תזמון שסתומים משתנה, ולא זכור לי שהיה כזה בניסאן סאני בארץ.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם התמונה שיש במחירון יד 2 היא תמונה של ניסאן אלמרה ולא של סאני.

לא חסר טעויות במפרטים במלירון של יד2, אח תיקח את מה שרשום שם כמובן מאליו.

 

 

פורסם
גם התמונה שיש במחירון יד 2 היא תמונה של ניסאן אלמרה ולא של סאני.

לא חסר טעויות במפרטים במלירון של יד2, אח תיקח את מה שרשום שם כמובן מאליו.

 

לא הגיעו ביבוא סדיר ניסאן סאני 118 כ"ס, רק הגרסה החלשה יותר.

פורסם

אני לא בטוח באמת שמכרו עוד עם קרבורטור ב 93.

לנו היתה SLXI שחורה מודל 92 שנקנתה מהראשונות בארץ והיא היתה עם קרבורטור.

 

רכב מצוין ואמין ביותר אך קטן וצפוף מבפנים. אם אני זוכר נכון היא היתה 90 או 100 כ"ס שהיו מכובדים בשעתם.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לנו היתה SLXI שחורה מודל 92 שנקנתה מהראשונות בארץ והיא היתה עם קרבורטור.

 

למיטב ידיעתי, ה- I מציין הזרקה.

 

ב-93 נמכרו שני הדגמים במקביל. ואכן, דגם אמין ביותר. ברשותי סאני עם 315KKM מנוע וגיר מקוריים, 7 שנים ברשותי.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...