Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בדגם טורבו מנוע אלף מאתיים שנת אלפיים ועשר לא מצליח למצוא את המחירון הנכון. ביד שתיים תשעים אלף ובלוי יצחק שבעים ושש .אשמח אם תעזרו לי.ארבעים אלף קמ יד ראשונה

פורסם

כיוון שהיום יש כול כך הרבה מבצעים,כדי לבדוק בכמה מכוניות כמו שלך נמכרות ע"י אנשים ביד 2.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

טעות חיי שקניתי רכב מצ׳מפיון מטורס , ועוד רכב חדש.

 

את הרכב קניתי ב10/2010 וכרגע אני מנסה למכור את הרכב ללא הצלחה כבר כמה זמן.

 

המחיר שבו קניתי את הרכב שלי הוא 124,000 שקל וכרגע המחירון של יצחק לוי הוא 81,500 .

 

פשוט לא יאומן , צמפיון דופקים את הלקוחות שלהם עם כל המבצעים שלהם.

 

ד״א - לרכב שלי אין פגיעות שילדה ולא בעיות בגיר והרכב שמור מאוד מבחינה חיצונית ופנימית ובכל זאת טלפון אחד לא קיבלתי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

Yakird12 דווקא במקרה שלך אין הנחות על הדגם הזה - מה גם שההתרסקות הגדולה היא בשנתיים הראשונות..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רכב חדש כזה עולה 112k, אתה כנראה הוספת תוספות וצבע מטלי ועוד דברים שלא נכנסים לצערינו בחישוב לרכב יד שנייה.

(מעבר לזה שלדעתי המחיר לרכב הזה מוגזם מלכתחילה)

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

המחיר באמת מוגזם מאוד .

 

לגבי ההנחות עוד משהו - גם אם לדגם שלי ספציפית אין הנחה לדגמי סיאט או פאביה יש הנחות משמעותיות וזה מקנה להם יתרון גדול ,

פורסם
טעות חיי שקניתי רכב מצ׳מפיון מטורס , ועוד רכב חדש.

 

את הרכב קניתי ב10/2010 וכרגע אני מנסה למכור את הרכב ללא הצלחה כבר כמה זמן.

 

המחיר שבו קניתי את הרכב שלי הוא 124,000 שקל וכרגע המחירון של יצחק לוי הוא 81,500 .

 

פשוט לא יאומן , צמפיון דופקים את הלקוחות שלהם עם כל המבצעים שלהם.

 

ד״א - לרכב שלי אין פגיעות שילדה ולא בעיות בגיר והרכב שמור מאוד מבחינה חיצונית ופנימית ובכל זאת טלפון אחד לא קיבלתי.

 

צודק, טעות, לא קונים סופר מיני במחיר של משפחתית מלאה, צריך לדעת להתאפק ולחכות לירידת מחירים, מי שאין לו סבלנות יאבד 45,000 ש"ח.

מה ההבדל בין הרכב שקנית לבין פאביה או איביזה עם אותו מנוע וגיר שעולות בערך 12K פחות.

פורסם

ידועה המחלה שלהם עם ההנחות, אסור בשום פנים ואופן לקנות מצ'מפיון דגם חדש שרק הגיע ועדיין אין עליו מבצע.

קניתי לאון 1.8 TSI ב2008 שהדגם היה חדש ואתה לא רוצה לדעת כמה שילמתי:0

פורסם
מה ההבדל ?

 

איכות חומרים והמראה החיצוני בעיקר.

 

לא רוצה לפתוח פה ויכוח

אבל מבחינת מראה חיצוני אני חושב שהאיביזה עדיפה על הפולו, אבל זה בעיני המתבונן!

ואיכות החומרים? זה לא שבפולו המצב עד כדי כך יותר טוב שזה מצריך תוספת של 12 K, אנשים לפעמים נדלקים על דגם מסוים ונהים " עיוורים" זה מה שקרה לך לדעתי

פורסם

ממש לא מה שקרה לי .

 

בהתחלה חשבנו בכלל על איביזה fr והיינו על סף הזמנה שלה ובסוף לא סגרנו . תחפש , פתחתי על זה נושא פה.

 

בכל מקרה הפולו הייתה סוג של ״התפשרות״ .

 

לחבר שלי יש פאביה חדשה ( לפני חודש קיבל ) ורואים הבדלים באיכות חומרים .

פורסם
מה ההבדל ?

 

איכות חומרים והמראה החיצוני בעיקר.

 

אני דיברתי על הבדל של מנוע וגיר ואלו הדברים החשובים לדעתי באוטו, אין ויכוח שהפולו יפה יותר ואיכות החומרים גבוהה (אם כי לא בהרבה) מהמתחרות, ועדיין אין הצדקה לשלם עליה 12-14K יותר.

×
×
  • תוכן חדש...