Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

כיום אני נוהג על פולקסוואגן פאסאט משנת 93 1800 ידנית, אני מאוהב באוטו, הוא במצב תצוגה ורבים מתפלאים מאיך שהוא נשמר עם השנים, אני מחפש רכב יום יומי, ואת הפולקסוואגן לשמור לאספנות ולהשתמש בו כרכב שני וגם שישמש את בת זוגתי.

 

אני נוסע כ1000 קילומטר בשבוע, אני מחפש רכב מנהלים מהדור הקודם במחיר שנע בין 25-30 אלף, עדיפות לידני אך לא מצאתי.

סיננתי לא מעט דגמים וכרגע אני עם כמה נבחרים:

אודי A4 אוטומט משנת 2002 2000 סמ''ק

מאזדה 626 אוטומט משנת 2001/02 2000 סמ''ק

הונדה אקורד אוטומט משנת 2001/02 2000 סמ''ק

פולקסוואגן פאסאט אוטומט משנת 2001/03 2000 סמ''ק

פורד מונדאו אוטומט משנת 2002/05 2000 סמ''ק

 

לכולן בערך אותם נתונים, מי שכרגע מובילה בעייני זאת האאודי, אשמח לשמוע חוות דעת וניסיון על חלק מהמכונית, לגבי תחזוקה, אמינות, חווית נהיגה וכד'.

תודה רבה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מנסיון ואפילו גדול

אני יכול להמליץ לך על ניסאן מקסימה

אתה מקבל מודלים גבוהים

ואפילו כדאי לך לחפש מנוע 3000

האמינות של הרכב הזה לא נתפסת

תעשה קצת שיעורי בית ותראה לאיזה קילומטרזים הם מגיעות ללא שום תקלה

 

בהצלחה.

אכן החיים בזבל !

פורסם

כשהוא נוסע כ1000 ק״מ בשבוע? כלומר כ50000 בשנה. מנוע 3000? Really?

לדעתי מומלץ מאוד לחפש בנרות פאסאט tdi שמורה.מה שלא יהיה קל. או לחילופין a4 עם אותו מנוע, מה שיהיה אפילו יותר קשה.

V5

פורסם

אני מוכר C5 שתעשה לך יופי של עבודה ויופי של רושם.

 

אני לא רוצה להלל יותר מדי את מרכולתי לכן מציע שתשקיע קצת בחיפוש מידע בפורום על ה C5.

 

אם תתגבר על הסטיגמה תמצא רכב מעולה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

הניסאן מקסימה יכולה באמת להיות בחירה מצויינת.

ראיתי אפילו אחת במצב מצויין בסניף אוטודיל בבני ברק.

שווה בדיקה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
KEEP OUT FROM A4

אפילו אל תחשוב לגעת באאודי A4 שנת 2002 ועוד מנוע 2.0 שאוכל שמן וכסף...

אין על מה לדבר... לך על הונדה

 

בהצלחה

 

אשמח פרוט יותר מעמיק מדוע לא?

 

לגבי ניסאן מקסימה חשבתי על האופציה, יש לנו במשפחה ניסיון עתיר שנים עם אלמרה ואלו באמת מכוניות מדהימות, אך בעייני היא מעט משעממת, משהו בעיצוב שלה גורם לי לסגת.

 

לגבי c5 חשבתי על האופציה, האמת אני מפחד מהגיר האוטומט, ולא מסטיגמה, אלא מניסיון מצער של פג'ו 307 במשך שנים היו אצלי רכבים צרפתים ידניים וגילו אמינות מדהימה וחוויה אחרת לגמרי, אך עם האוטומט סבלתי.

אם היתה C5 ידנית זאת היתה האופציה המובילה אני מבטיח, חבל שאנחנו לא בארופה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מסכים לגמרי, אם תעשה חיפוש בפורום תראה שבדקתי אפשרות לפרויקט הסבה לידני, ולאחר מכן לפרויקט הסבה לגיר אוטומטי אחר של C5 דיזל. שניהם לא היו ישימים.

 

בסופו של דבר אכן שיפצתי גיר תמורת סכום נאה.

 

דבר איתי בתחילת השבוע הבא.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אם תחשוב מעט בראש פתוח יש לי המלצה נדירה עבורך :

 

רכב מנהלים צפון אירופאי בסדר גודל של BMW סדרה 5 מודל 2002 ידני , בטיחות ברמה הגבוהה ביותר, בשיוט מתון נותנת במהירות

 

100 קמ"ש 1:16 , נוחה מאוד ומרווחת . הבעייה - יש לה בעיית סטיגמה קשה , בעצם ללא צידוק.

 

יש עכשיו למכירה סאאב 9-5 מודל 2002 כחולה עם מנוע טורבו 185 כ"ס וגיר ידני. רכב מדהים ובניגוד לתדמית יספק אמינות בהחלט

 

טובה, בתנאי שתדא איך והיכן לטפל בה. יש גם פורום ומועדון סאאב פעיל ומקצועי שיסייע לעניין.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=2141516

 

המחיר שלה פשוט מציאה ! לרכב שילוב נדיר של נוחות נסיעה, ביצועים ברמה גבוהה וייחוד שנדיר למצוא!

פורסם

כבעלים של הסאאב שלמכירה אני מחזק את דברייך , אוטו מדהים בכלום כסף שאף אוטו אחר במחיר הזה ואפילו יקר יותר לא נותן את התמורה הזו . הסיבה היחידה שאני מוכר את האוטו זה שיש לי "גוק" מטורף לאוטו אחר , באמת שאין סיבה אחרת . הסאאב מדהימה , חזקה מאוד , יציבה ומהנה מאוד לנהיגה , אמינה מאוד מאוד.

אני באמת מוכר אותה בלב חצוי , רכב גיר רגיל ברמה כזו בפחות מ40.000 לא תמצא, .  

לגבי הדלק אז לוקחת בערך 1:12 בנהיגה מתונה .

נותנת כרגע 185 כ"ס אבל עדכון תוכנה שאמור להיות יחסית פשוט ולא יקר מקפיץ אותה ל230 כ"ס בערך.

תמורה מדהימה לכסף .  

 

 

 

פורסם

גם אני מציע לרדת מהאאודי בשל אחזקה מאוד יקרה.

ההמלצה על ה- B4 או המקסימה היא כיוון טוב.

סאאב יש רק 2 אנשים בארץ שיודעים לטפל, זה שיקול לא פשוט.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ת'אמת עם כמות הנסיעות שלך, אתה יכול להרשות לעצמך רכב חדש לגמרי וזה אפילו לא יעלה לך אקסטרה כסף.

 

סתם בשביל העניין:

 

50 אלף ק"מ בשנה, כשאתה משיג למשל בקיה ריו דיזל החדשה צריכת דלק של 1:16 בעיר + בין עירוני, ו-1:10 ברכב מנהלים באותו תמהיל.

 

ברכב המנהלים תבזבז 5000 ליטר בשנה, בקיה ריו 3125 ליטר. זה הבדל של 1875 ליטר!

 

המחיר של הסולר נמוך יותר, ככה שלפי מחיר של פברואר 2012, אתה משלם 7.10 על בנזין, ו-7 ש"ח על סולר, יוצא ש:

 

35,550 ש"ח יבוזבזו על בנזין ברכב המנהלים (במקרה הטוב).

21,875 ש"ח על סולר בקיה ריו הידנית.

 

הפרש של 13,675 ש"ח.

 

תכפיל את זה ב-3 שנים שאתה תהייה עם הרכב - זה כבר 41 אלף ש"ח על דלק :shock:

 

התקציב שלך כרגע הוא 30K, ואתה יודע בוודאות שתהייה לך הוצאה חודשית עודפת של 1140 ש"ח על דלק.

 

עכשיו צריך לקחת עוד כמה דברים בחשבון:

 

1. הרכב החדש הוא...חדש. באחריות. לא משלמים על תחזוקה.

2. הרכב המשומש, עבר X קילומטרים ומתוכננים לו ב-3 השנים הבאות עוד 150K. אפשר די לבנות על שיפוץ גיר ושאר מכלולים שיזדקקו לתחזוקה. זה לפחות 5K בשנה, מינימום. בכ"ז רכב מנהלים.

3. את הרכב המשומש לא תוכל למכור, אלא במחיר זנות של סביבות 5K, כי אני לא רואה הרבה קופצים על אאודי A4 בת 14 עם 350K. ז"א שיש פה איבוד של 25K מערך הרכב.

4. את הקיה ריו אפשר למכור אח"כ ולקבל תמורתה כסף מכובד, סביבות 45K, אולי יותר, אם תהייה שמורה היטב.

 

 

בקיצור - אם תחבר את הגורמים הבאים: הכסף שיש לך, הכסף מהחיסכון בדלק והכסף על תחזוקה(משוערת), תקבל את הסכום הבא:

 

30K + 41K + 15K = 86K.

אם לא תרצה דיזל, יש אופציה ל-1.2 ידני ויישאר לך עודף.

 

 

לשיקולך, ומקווה שלא התכוונת שאתה נוסע 1000 ק"מ בחודש ואז יצאתי באמת מפגר.

×
×
  • תוכן חדש...