Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

אני מאמין שאחרי הגילויים האחרונים בנושא, כותרת הדיון הזה לא היתה אף פעם יותר עדכנית.

 

פוטנציאל הרווח עיוור את כל מי שהתקרב בכלל לפרויקט הזה.

 

 

בסופו של דבר עוד יעבדו את הסיפור הזה לסרט סטייל הזאב מוול סטריט וחלום אמריקאי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא רק תמחור יקר - כתוב שהוא פשוט מינה את כל המשפחה שלו למנהלים בחברה, כאשר הם אינם מסוגלים לנהל חוות נמלים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חוזר ואומר שלדעתי הבעיה היא פשוטה בתכלית - במצב הטכנולוגי הנוכחי, הרכב החשמלי אינו מתחרה ברכב המונע בדלק. כל השאר מעניין, חמוד, פיקנטי אפילו - אבל לא עקרוני.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו- אחרי הדיון הזה, יש מצב שבפרוייקט הבא יבואו להיתייעץ איתנו? הרי הוכחנו שהיינו יותר חכמים מכל משרדי הייעוץ במיליוני שקלים :-).

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נציג את עצמנו כ'יועצי אחיתופל ובניו בע"מ', ונגבה מאות אלפי שקלים עבור שיטוט באינטרנט ואמירת המובן מאליו - יכול להיות שכן...

 

ועוד: קצת באיחור, אבל הנה המחשה של כמה מעט חידשה חברת "BP". רכב חשמלי פועל ושימושי, טווח של 160 ק"מ (נשמע מוכר?), ותחנות הטענה. כל הנ"ל פעל באמת ולא בדמיון. השנה: 1909.

 

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

איזה מהלך הזוי מצד רנו ומצד קרסו.

 

מי היה מאמין שהם יעשו שטות שכזו.

 

קבוצת קרסו, יבואנית רנו צפויה להתחיל בשיווקה של רנו פלואנס ZE החשמלית כבר במהלך החודש הבא, כך נודע ל"כלכליסט". כזכור, מדובר במספר מוגבל של כ-200 מכוניות חדשות, שיובאו בשעתו לישראל על ידי בטר פלייס, שהגישה היום, בדיוק לפני שנה בקשה לפירוק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מהלך הזוי מצד רנו ומצד קרסו.

 

מי היה מאמין שהם יעשו שטות שכזו.

 

 

אני אחסוך את התגובה על ההחלטה הזאת, רק שאלה קטנה מטרידה אותי:

 

אם הרכבים עמדו במשך שנה, וחלקם הפכו כבר ללא שמישים, מה הנזק שנגרם להם ובפרט מה הנזק שנגרם לסוללה? אני לא בטוח שיש מי שיודע להגיד כמה זמן תחזיק הסוללה אחרי שעמדה כל כך הרבה זמן חסרת שימוש.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרגע שיפשפתי את העיניים האם זה נכון שאני רואה את הדיון הזה -חשבתי שזה ביגלל השעה המאוחרת -LOL.

לא ניגמר הסיפור הזה אהה, פשוט לא ניגמר.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער, אבל זאת לא נראית לי החלטה כל כך הזויה. 6,000,000 ל 359 רכבים זה 16,713 ש"ח ליחידה.

אני מניח שבמתכונת כזו או אחרת ימצא להן קונה.

יש כאן גם שיקול תדמיתי של רנו שלא התייאשו לגמרי מהמוצר שלהם עצמם. נקודת המוצא כעת היא שמדובר במוצר ללא ערך והם יכולים להוכיח שלא כך הדבר.

תחשבו על הנזק התדמיתי בכך שרכבים חדשים אלו יעמדו ללא קונה כלל...

לא אתפלא אם רנו העולמית השפיעה ואף מימנה את העניין. עבורם זה ממש כסף קטן.

 

מי יקנה:

1. צרכנים פרטיים מסויימים שיכולים להסתפק ללא קושי בהטענה בייתית ונסיעה יומית קצרה. במחיר הנכון זו מציאה לחלק מהם.

2. קונים מוטי שיקולים סביבתיים שמוכנים להקריב נוחות עבור מוצר סביבתי

3. מוסדות וחברות שההגבלה התפעולית לא תפריע להם. רשות שדות התעופה סתם כדוגמא, קיבוצים יכולים להנות מהיתרונות לשלב כמה רכבים כאלו במגוון הקיים וכו'

4. חברה שיכולה להחיות את החלפת הסוללות ברמה מקומית ומצומצמת. אולי עירייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר הנכון אני אשמח לקנות אחת בשביל התניידות יומיומית ראשל"צ-תל אביב, מעבר לרכב הבנזין שלי.

בבית אני טוען את זה בחניה פרטית ובעבודה יש חניה ייעודית לרכבים חשמליים אז אין שום בעיה.

 

כרכב שני זו אופציה מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שהם גרטו 160 מכוניות שכבר לא היו תקינות.

 

ההערכה מדברת על חצי מחיר מהמחירון של בטר פלייס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כל מה שנותר הוא לאחל לך בהצלחה במכירה.

אבל במחיר הנכון (33K ש"ח) במידה והרכב יחזיק אצלך 3 שנים אתה פשוט יכול לזרוק אותו לפח כי זוהי ירידת הערך שהיית מפסיד על רכב משפחתי חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שרכשת רכב בסכום מגוחך כ"כ, מכירה שלו היא כבר שיקול די שולי. אני לפחות הייתי נשאר איתו עד שהמנוע היה שופך חומצה (כי שמן זה כבר לא פוליטיקלי קורקט).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...