Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

ליסינג תפעולי מלא לפלואנס חשמלית ל 3 שנים ב 50-60K ש"ח?

 

בתנאים האלה, אפילו אני מוכן להיות השפן נסיונות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יכלו להציע את הדרעק הזה ב-60K מההתחלה. אולי היו מוכרים יותר. (מחיר כולל לפרטיים, כן? לא ליסינג)

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליסינג תפעולי מלא לפלואנס חשמלית ל 3 שנים ב 50-60K ש"ח?

 

בתנאים האלה, אפילו אני מוכן להיות השפן נסיונות.

 

בקצת יותר מ 2000 אתה מקבל כבר פוקוס אז למה לקחת פלואנס חשמלית?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי כיצד BP תוכל למכור את הרכבים במחיר כל כך נמוך, הרי התמחור אמור להתבצע ע"י רנו כאשר BP מהווה רק גורם מתווך (לא זכור לי כי ל BP ישנו מעמד של יבואן מאושר)

 

בטר פלייס רשומים כיבואן (אפשר לראות באתר איגוד יבואני הרכב)

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי 2000 זה 72K וזה לא שווה ל 50K.

 

כמו שאמרתי, בפער כזה, אני מוכן לשקול להיות שפן נסיונות (במיוחד גם כשמשקללים את מחיר הדלק של הפוקוס).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לא כולל את חבילת השימוש אז שיסתדרו בלעדיי :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירוש הזה הוא דוגמה מעולה לחוכמת ההמונים, הוא חזה בדיוק את מה שקרה אחרי שהעלה את כל הבעיות שאכן גרמו לגסיסתו של החלום הגרנדיאוזי.

אם יום אחד שוב אחליט לפתוח עסק אשיק את המודל העיסקי שלי בקארזפורום ואפיק לקחים. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה כול כך יקר ?

לי עולה 10K בשנה אחזקה של גולף דור 5 שנת 2006 כולל דלק+ביטוחים (לא נוסע הרבה).

 

אל תתעלם מהוצאות אחזקה וירידת ערך. בפועל היא לא עולה לך פחות מ-20K בשנה.

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתעלם מהוצאות אחזקה וירידת ערך. בפועל היא לא עולה לך פחות מ-20K בשנה.

ברכב בן 7 ירידת הערך מינורית, הוצאות האחזקה השנתית של הפלואנס החשמלית לא מוכנסת לתחשיב שלך (800 ש"ח ל 10K, ראה איזה 30-40 דפים אחורה).

חוצמזה, בוא ונניח, ורק לשם הוויכוח, שהגולף עולה עוד כ 100 ש"ח לחודש יותר מההצעה של BP אז נראה לך כי שווה לבחור בפלואנס החשמלית? תדמיין את כל מה שתקבל יותר מבחינת ביצועים, הנאה, טווח ונפח תא מטען עבור תוספת של 100 ש"ח לחודש, עדיין הבחירה בהצעה של BP נראית לך כדאית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתעלם מהוצאות אחזקה וירידת ערך. בפועל היא לא עולה לך פחות מ-20K בשנה.

שמן מנוע+פילטרים=500 שקלים בשנה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמן מנוע+פילטרים=500 שקלים בשנה.

 

מה זה קשור בכלל? אתה נוסע משמעותית מתחת לממוצע. ואתה לא יכול לשפוט לפי טיפול יחיד. לאורך כמה שנים יש עוד הוצאות - ברקסים, טיימינג, צמיגים וכולי. וכמובן - ירידת ערך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בו נעזוב לרגע בצד את ירידת הערך שהיא גם פרמטר חשוב ונחשב רק הוצאות תפעוליות במשך 7 שנים שהרכב ברשותיי.

כאשר אני קונה רכב אני לא מסוג האנשים שמסתכל כול שנה בכמה הרכב יירד ובכמה אני עשוי למכור אותו אני פשוט נהנה מהרכב.

 

תקלות=0 (גם לא מנורה שרופה).

צמיגים הוחלפו פעם אחת=1600 שקלים.

ברקסים הוחלפו פעם אחת=600 שקלים.

נוזל בלמים הוחלף פעם אחת=300 שקלים.

טיפול שנתי=500 שקלים.

רצועת תיזמון=אין.

 

המחירים הם מחירי מוסך מורשה ולא צ'מפיון מוטורס. האמת היא שההוצאה אצלי הרבה יותר קטנה מכיוון שאת כול הטיפולים אני מבצע לבד חוץ מאשר החלפת בלמים.

 

מה שכחתי ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה כול כך יקר ?

לי עולה 10K בשנה אחזקה של גולף דור 5 שנת 2006 כולל דלק+ביטוחים (לא נוסע הרבה).

 

בו נעזוב לרגע בצד את ירידת הערך שהיא גם פרמטר חשוב ונחשב רק הוצאות תפעוליות במשך 7 שנים שהרכב ברשותיי.

כאשר אני קונה רכב אני לא מסוג האנשים שמסתכל כול שנה בכמה הרכב יירד ובכמה אני עשוי למכור אותו אני פשוט נהנה מהרכב.

 

 

מה שכחתי ?

 

אני לא מחסידי או אוהבי בטרפלייס. אני לא בא להתנצח על כמה באמת עולה לך הגולף שלך. אבל אם כבר שאלת מה שכחת-

 

1. בהקשר למכונית בטר פלייס שאלת למה כ"כ יקר. אנחנו מדברים על כסף ולא על פסיכולוגיה.

לפיכך, כשמדברים על עלויות, גם ירידת הערך באה לידי ביטוי. מה גם, שמהציטוטים הנ"ל עולה שהרכב ברשותך מאז עלה על הכביש, או ממועד קרוב לכך. לפיכך, ירידת הערך שלך הינה משמעותית ביותר (כ-50% ממה ששילמת עליו כחדש? אולי יותר ?).

הרכב עולה לך יותר מ-10K בשנה. הרבה יותר. לא מאות בודדות.

 

אנא, גם אם אתה מציג דברים באופן מגמתי, תציג את הדברים באופן אמין.

 

2. אם כבר נכנסים לעניין - לשיטתך הרכב שלי לא עולה לי כלום. אני לא מסתכל על כמה ערכו יורד, או על עלות הביטוח שלו, או על הוצאות האחזקה ובטח ובטח לא על עלויות הדלק וזאת מאחר והוא משמש אותי לשעות הפנאי שלי בלבד ולפיכך, אני פשוט נהנה מכל הוצאה הכרוכה בו.

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...