Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר 16 שנה שהשברולט קוואליר שירת את משפחתי בנאמנה, אנו חושבים על להחליף אותו...

אבא שלי לא מתפשר על רכב שאינו ידני- ועדיף בעל מנוע גדול.

השברולט הוא בעל מנוע 2200 ליטר, וגיר ידני. (שאלה נוספת בנושא הזה- אנו מתלבטים אם כדאי למכור אותו או להחזיק אותו כרכב שני בשבילי לנסיעות קצרות, למרות "גילו" הוא עדיין עושה את העבודה)

 

התקציב הוא 100 אלף ש"ח, אבל ניתן לחרוג ממנו אם קיימות אופציות טובות יותר בתוספת מחיר.

 

 

אשמח להצעות בנושא,

תודה :)

פורסם

בתקציב הזה מנועים גדולים אין. האופציות הן פורד פוקוס 1.6 ידנית וסקודה אוקטביה 1.2 tsi. לדעתי אין צורך במהועים גדולים, שני הרכבים האלה עולים על הקוואליר בהכל מלבד נפח המנוע. הן מודרנית יותר, נוחות יותר, מאובזרות וגם בטוחות יותר הן יהיו גם זריזות וחסכוניות יותר מהקוואליק הותיקה. כמובן שכדאי לערוך נסיעת מבחן טרם הרכישה.

פורסם

"חדשה" הכוונה לרכב מסוכנות, ולא לקנות רכב יד שנייה...

 

ברור שנעשה נסיעת מבחן, אני פשוט רוצה לבדוק מה האופציות הקיימות.

אם בתקציב הזה מנועים גדולים אין-באיזה תקציב הם כן קיימים? כמובן בהגדרה שהרכב עדיין יהיה "משפחתי".

הגיוני שמנוע 1.6 היום יהיה יעיל יותר ממנוע 2.2 מלפני 16 שנה, אבל האם לא נרגיש הבדל ב"כוח"?

(אני מצטער אם השאלה קצת טיפשית, פשוט אני רוצה להבין ולהסביר את ההבדלים לאבא)

פורסם
"חדשה" הכוונה לרכב מסוכנות, ולא לקנות רכב יד שנייה...

 

ברור שנעשה נסיעת מבחן, אני פשוט רוצה לבדוק מה האופציות הקיימות.

אם בתקציב הזה מנועים גדולים אין-באיזה תקציב הם כן קיימים? כמובן בהגדרה שהרכב עדיין יהיה "משפחתי".

הגיוני שמנוע 1.6 היום יהיה יעיל יותר ממנוע 2.2 מלפני 16 שנה, אבל האם לא נרגיש הבדל ב"כוח"?

(אני מצטער אם השאלה קצת טיפשית, פשוט אני רוצה להבין ולהסביר את ההבדלים לאבא)

אם 'חדשה' הכוונה 'חדשה' 8)... לא תוכל לרכוש אף אחת מהמכוניות שלעיל, ואף משפחתית חדשה, בכלל. או שתמתחו את התקציב בכ-10K ש"ח לפחות, או שתאלצו להתפשר על חדשה כמעט חדשה.

 

בהצלחה!

פורסם

אם אין אפשרות למתוח את התקציב אפשר גם לשקול בראבו ידנית.

יש לבראבו גרסה ידנית מוחלשת שאפשר לרכוש ב-100,000, ועם רמת המכירות של הבראבו אני כמעט בטוח שיהיה אפשר להוציא מחר "מבצע".

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הגדרתי את ה-100 אלף כסכום כללי, חשבתי שזה הסדר גודל של משפחתיות כיום.

אני מניח שאפשר למתוח בעוד כ-20K-25K, בכל זאת לאחר 16 שנה אנחנו רוצים להיות מרוצים מהרכב החדש.

 

גם בחיפושים שלי הגעתי לפוקוס הידנית, לאבא שלי הייתה שאלה בנושא- פורד זה בריטי? אמריקאי?

ואשמח לתשובה בנושא הנפח של המנוע, זה נראה כמו ירידת מדרגה רצינית בין 2200 ל-1600.

פורסם

אפשר אצל פיאט להוציא במבצעים למיניהם את הבראבו 1.4 טורבו ב 115~

נפח המנוע קטן יותר, אבל מבחינת תאוצה/זמינות כוח/חיסכון בדלק הוא משאיר את ה 2200 של השברולט הותיקה באבק.

קיימת עם גיר ידני 6 הילוכים מצוין.

 

גם הפוקוס אחלה אופציה.

לגבי מה זה- זה אמריקאי.

פורסם

מעבר ממנוע 2.2 מיושן למנוע 1.6 מודרני זאת בהחלט התקדמות.

פורד זה חברה אמריקאית בעקרון. הפוקוס הנוכחית מתוכננת ע״י החטיבה האירופאית ומיוצרת בגרמניה. אם מתיחה של 25-20 אפשרית זה מכניס לאפשרויות את הגרסאות היותר חזקות/מאובזרות של פוקוס,לאון,וכל שאר האופציות שהוזכרו פה.

V5

×
×
  • תוכן חדש...