Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ניתן להתקין אמבוליזר על כל רכב?

 

גם שנתון ישן ? (83..) יש קשר לקרבורטור ?

 

אם התשובה היא כן

 

אז איך כותבים את זה באנגלית ?

 

האם ניתן להזמין מאיביי ולהתקין בארץ ..?

 

תודה מראש. אורן

פורסם

אני חושב שאפשר להתקין אימבולייזר על כל אוטו בלי שום קשר לשנתון ואני חושב שככה רושמים את זה IMBOLIZER

פורסם

ממ...

להזמין מחו"ל ולהתקין בארץ לפי דעתי זה לא מומלץ.

 

אם משהו מתחרבש בהתקנה תמיד המתקין יאשים את ההתקן ולא את ההתקנה וכידוע אם הזמנת מחו"ל לך תחםש מי ייתן לך על זה את האחריות.

 

וגם אני לא מאמין שההפרש מחירים כזה גדול שהוא מצדיק ייבוא מחו"ל.

 

לפי מיטב ידעתי קודן (זה עם המספרים) עולה בארץ 300 שקל כולל התקנה.

פורסם
אני חושב שאפשר להתקין אימבולייזר על כל אוטו בלי שום קשר לשנתון ואני חושב שככה רושמים את זה IMBOLIZER

 

אימבוליזר?!

אימובילייז מהמילה לדמם

 

Immobilizer

וזה סופי

יובל.

פורסם
האם ניתן להתקין אמבוליזר על כל רכב?

 

גם שנתון ישן ? (83..) יש קשר לקרבורטור ?

 

אם התשובה היא כן

 

אז איך כותבים את זה באנגלית ?

 

האם ניתן להזמין מאיביי ולהתקין בארץ ..?

 

תודה מראש. אורן

 

אפשר, תקנה ותתקין בארץ - כדאי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...