Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאוו דווקא בכל תחום.

יש המון תחומים שניתן להתקבל לעבודה בחברות(למשל טבע, חברות ביוטכנולוגיה), יש מחקרים עצמאיים וכמובן באקדמיה, הכל תלוי בתחום שאתה מכוון אליו. רק בביולוגיה יש לך עשרות תחומים ספיציפיים שניתן להתקבל איתם לחברות מחקר, תאגידים וכו'

עבודה רוטינית? אם אתה הולך לעבוד כלבורנט(שזה בדר"כ ישר אחרי התואר או לחילופין סטודנט פעיל) אז כן, אך ברוב שאר העבודות זה די רחוק מרוטינה(חוץ מאולי איזשהו מכשיר ספיציפי שאתה משתמש בו יום יום, לא הרבה מעבר), במיוחד במחקר שבתאכלס זה רוב היצע העבודות בשוק.

עם מה שכן אני מסכים איתך, זה חייב לזרום בוורידים וציינתי זאת. אך לדעתי, עם איך שפותח השרשור דיבר שווה לו לבדוק את התחום אולי זה יעניין אותו. גילוי נאות - בשנה הראשונה באקדמיה למדתי כלכלה, לא תמיד יודעים מה באמת רוצים בגלל זה שווה לבדוק.

שכר, שוב מסכים - לא הכי טוב, אבל לדעתי אם הוא ימצא תחום שיעניין אותו ויאהב זה לא באמת משנה - לאכול הוא יאכל, גם משפחתו(עם בת זוג עובדת).

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל יש לי תהייה/דאגה קלה, מה עם עבודה? כמות מקומות העבודה של מהנדס מכונות לא קטנה הרבה יותר מאשר אלקטרוניקה?

קיימים מהנדסי מכונות בהייטק בכמות של אלקטרונאים?

מהנדס מכונות לא נחשב מקצוע "ישן" יחסית ולעומתו אלקטרוניקה זה משהו שרלוונטי הרבה יותר?

יש עבודה בתחום הנדסת המכונות, אולי לא כמו בחשמל אבל עדיין יש מספיק לכולם. המקצוע ממש לא נחשב ישן ויש לו המון מקום בעולם הייטק.

השכר ההתחלתי, לעומת זאת, נמוך יותר מהשכר של מהנדסי החשמל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לאוו דווקא בכל תחום.

יש המון תחומים שניתן להתקבל לעבודה בחברות(למשל טבע, חברות ביוטכנולוגיה), יש מחקרים עצמאיים וכמובן באקדמיה, הכל תלוי בתחום שאתה מכוון אליו. רק בביולוגיה יש לך עשרות תחומים ספיציפיים שניתן להתקבל איתם לחברות מחקר, תאגידים וכו'

עבודה רוטינית? אם אתה הולך לעבוד כלבורנט(שזה בדר"כ ישר אחרי התואר או לחילופין סטודנט פעיל) אז כן, אך ברוב שאר העבודות זה די רחוק מרוטינה(חוץ מאולי איזשהו מכשיר ספיציפי שאתה משתמש בו יום יום, לא הרבה מעבר), במיוחד במחקר שבתאכלס זה רוב היצע העבודות בשוק.

עם מה שכן אני מסכים איתך, זה חייב לזרום בוורידים וציינתי זאת. אך לדעתי, עם איך שפותח השרשור דיבר שווה לו לבדוק את התחום אולי זה יעניין אותו. גילוי נאות - בשנה הראשונה באקדמיה למדתי כלכלה, לא תמיד יודעים מה באמת רוצים בגלל זה שווה לבדוק.

שכר, שוב מסכים - לא הכי טוב, אבל לדעתי אם הוא ימצא תחום שיעניין אותו ויאהב זה לא באמת משנה - לאכול הוא יאכל, גם משפחתו(עם בת זוג עובדת).

 

יש המון תחומים, במיוחד אלה שמציעים 24 שקל לשעה(טבע למשל). איפה בדיוק מחקרים עצמאיים?

וכמובן באקדמיה(אחרי שיש לך פוסט דוקטורט, כיף חיים). ניסית אי פעם לשלוח קורות חיים לאותם תחומים שמפורסמים לך באתרי התעסוקה השונים? מבטיח לך שלא הרבה יחזרו אליך.

די רחוק מרוטינה? כמה עבדת בתעשייה? אני מכיר אנשים שהתפקיד שלהם זה לשבת מול ה-PCR, ללחוץ על כפתור, ולהקפיד על זמנים. אם זה לא רוטינה אני לא יודע מה כן.

אני מסכים איתך שאם זה בדם שלך, אז זה באמת כדאי, אבל אל תנסה אפילו לפתח תקוות שווא אצל אנשים.


×
×
  • תוכן חדש...