Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני צריך להחליף צמיגים והבנתי שאין הרבה מבחר במידה של 195X45X16

אני לא שורף מסלולים כל היום ומחפש משהו רק למסלול, אבל גם לא צמיג פושר באחיזה (בעיקר בפניות) כי בכל זאת, זו קליאו ספורט.

אשמח לשמוע על מה ממליצים פה ותחום מחירים נורמאלי לצמיג.

כרגע היא נועלת ContiSportContact. ומחיפוש פה הבנתי שגם המישלין מומלץ, מה תחום המחירים למישלין?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי,

 

אני צריך להחליף צמיגים והבנתי שאין הרבה מבחר במידה של 195X45X16

אני לא שורף מסלולים כל היום ומחפש משהו רק למסלול, אבל גם לא צמיג פושר באחיזה (בעיקר בפניות) כי בכל זאת, זו קליאו ספורט.

אשמח לשמוע על מה ממליצים פה ותחום מחירים נורמאלי לצמיג.

כרגע היא נועלת ContiSportContact. ומחיפוש פה הבנתי שגם המישלין מומלץ, מה תחום המחירים למישלין?

 

שבוע טוב

 

שולח לך הצעה לפרטי

 

ירון-צמיגי גודייר

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לי היו על הקליאו Michelin Pilot Exalto PE2 , ממליץ בחום, לא זולים (עלו לי לפני 2-3 שנים בסביבות ה2400 לרביעיה) אבל שווים את ההשקעה.

ממליץ לך לחפש שירשורים ישנים, כי דיברו על הנושא רבות וספציפית על הרכב הזה.

 

נ.ב - שלך שחורה נכון? כמו שלי הייתה..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

בעיקרון על ג'אנט של איביזה טורבו ( 195/45/16 ) היה לי S.Drive שנהנתי ממנו.

 

לפי דעתי בחירה מעולה. לגבי אחרים אין לי מושג משום שלא התנסתי

 

אגב T1R של טויו גם אחלה צמיג, אני מרוצה חבל על הזמן, הקפדה על מילוי אוויר תקופתי ובדיקת לחצים והצמיג דווקא מאריך חיים.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

חסר מידע,

מה אתה צריך בדיוק מהצמיג? מה עם רעש? מחיר? עמידות?

כל אלה שצויינו כאן טובים , לטעמי ה CONTI קשים מידי ולא עושים חסד לשלדה הנהדרת...קצת מפליא כי זהו הצמיג שאיתו הגיע הרכב במקור...

התחלתי עם F1 מקוריים(גרמנים) שעשו עבודה נהדרת אבל היו יקרים, לכן בחרתי ב T1R.-אז המחיר היה 270 שקל לצמיג ושילב יכולות דינמיות מצויינות גם ביבש וגם ברטוב ,ובמיוחד במסלול ושינויי כיוון במהירויות גבוהות (מאוד).

בכל אופן, דאג לבולמים טובים ופרונט מכוון, ועלה על עוד מכוניות עם צמיגים שונים ובסטאפ שלך , כל המלצה תיאורטית אחרת היא סתם ברבורי מקלדת...

:)

 

רוי

(לשעבר מנהל מועדון רנוספורט ישראל)

פורסם

ה T1R לא יעלו על הרכב, לבעלים הקודם היו "סיפורי צמיגים" איתם שגרמו למשיכה עד שהוחלפו לקונטי.

אני אברר על יוקוהמה S DRIVE.

וכן, שלי גם שחורה..

השימוש הוא בעיקר יומיומי עם דגש על אחיזה, לא מחפש את הקיצוניים (R1R וכ') וכמובן לא זבל דרג ב'. נוהג בימי מסלול פעם ב.. ומשתעשע בסיבובים לפעמים כך שאחיזה בפניות יהיו יתרון נחמד. מהקונטי קשה לי להתרשם כי הם "עבדו" שנתיים וחצי אצל הבעלים הקודמים ועדיין אני לא יודע כמה הם עולים היום.

בגלל שמחירי הצמיגים עלו בתקופה האחרונה אני לא יודע להגדיר תקציב אבל אם יוקוהמה עולים ~600 לצמיג אני אשחק סביב זה, בסופו של דבר אני מחפש רביעיה כך שצמיגים ב 800ש"ח לצמיג יצטרכו להוכיח שהן שוות את ההפרש.

את זה כתבתי בפורום PSI, המטרה היא לקבל תמחור רלוונטי לצמיגים המדוברים. ישנם מעט פנצ'ריות באזור ב"ש שאני סומך עליהם ואני אני לא מתכוון לחסוך בגלל העליה במחיר, מצד שני לא מעוניין לשלם "סתם".

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
ה T1R לא יעלו על הרכב, לבעלים הקודם היו "סיפורי צמיגים" איתם שגרמו למשיכה עד שהוחלפו לקונטי.

אני אברר על יוקוהמה S DRIVE.

וכן, שלי גם שחורה..

שטויות במיץ - ואני גם מכיר את הסיפור מקרוב..וגם את הרכב שלך מקרוב ..ככל הנראה דובר אז על סט+הרכבה לא תקינים שהוחלפו ע"י היבואן.

גש לניר מ -"ממציא הגלגל" ברעננה , הוא ירכיב לך אותם על הג'אנטים בצורה הכי מדוייקת שיש.

פורסם
שבוע טוב

 

שולח לך הצעה לפרטי

 

ירון-צמיגי גודייר

 

לא קיבלתי עדיין כלום :-(

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

ירון - גודייר ספונסר פורום יקר, בכל אשכול שנפתח לאחרונה בנושא צמיגים אתה מופיע ושולח הצעות לפרטי.

הפורום הוא ציבורי, לכן אתה מוזמן להעניק לנו (כפורום) ידע טכני/מחירים/חדשות ממושבך כגוף עסקי, ההתנהלות של לשלוח מחיר/מידע בפרטי לא כ"כ נראה לי.

רוצה לשלוח בפרטי- כנס ליוזר של החבר ששלח את ההודעה ושלח לו.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

רוצה לשלוח בפרטי- כנס ליוזר של החבר ששלח את ההודעה ושלח לו.

 

זה מה שאני עושה..

אני לא יכול לפרסם מחירים ואיפה שמבקשים מידע חוץ ממחירים אני גם מנסה לעזור.

 

ירון-צמיגי גודייר

פורסם

שלום חברים, שמעתי שהזכירו את "סיפורי הצמיגים" שלי עם טויו :-D

1. רוי, אני לא רוצה להיכנס לזה שוב, אבל הבעיה לא הייתה עם סט בעייתי, אם אתה רוצה לרפרש את הזכרון אתה מוזמן לקרוא שוב את השרשור בנושא.

 

2. אחרי שיצא לי לנסוע עליה עם גודייר, טויו וקונטיספורט, בלי ספק המלצה שלי היא קונטיספורט (נדמה לי שכבר יצא דור 3) או לחילופין מישלין (שאמנם לא יצא לי לנסוע עליהם אבל שמעתי רק דברים טובים לגביהם).

אם לא אכפת לך על מחיי צמיגים קצרים מהרגיל, גם פירלי באים בחשבון - היא נדבקת לרצפה איתם :twisted: (למרות שאני לא יודע אם עדיין ניתן להשיג למידות האלו בארץ).

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

אחרי שיצא לי לנסוע עליה עם גודייר, טויו וקונטיספורט, בלי ספק המלצה שלי היא קונטיספורט (נדמה לי שכבר יצא דור 3) או לחילופין מישלין (שאמנם לא יצא לי לנסוע עליהם אבל שמעתי רק דברים טובים לגביהם).

אם לא אכפת לך על מחיי צמיגים קצרים מהרגיל, גם פירלי באים בחשבון - היא נדבקת לרצפה איתם :twisted: (למרות שאני לא יודע אם עדיין ניתן להשיג למידות האלו בארץ).

 

אכן, יש קונטי3, מעולים - אבל יקרים :roll: .

בנוסף, אני מכיר לפחות קליאו דור שני אחת שנוסעת על פירלי פי זירו טריים, אז כנראה שניתן להשיג.

 

yairba, כפי שהמלצתי לך בשרשור המקביל בPSI - על הטויו אני לא להמליץ לך, לא הייתי מרוצה מהם בכלל.

הS דרייב שהוזכרו מקודם מצויינים כתמורה למחיר, אני קניתי סט שכזה לא מזמן וממש מרוצה.


×
×
  • תוכן חדש...