Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסכים בהחלט - אין שום קשר בין הגרמניים - המקוריים לבין הדבר הזה שהביאו מתאילנד....חוץ מהשם..וחבל.

לגבי הסיפור עם המשיכות , מנסיון אישי+נסיון של המון חברי מועדון , 2 הסיפורים שאתה מביא כאן ובמיוחד של בעל הרכב הקודם שלך היו חד פעמיים ואין סיבה שייקרו ספציפית על קליאו ספורט, הרי את אותו הצמיג נועלות עוד כמה ספורטיביות..מה עוד שעם היכרות הדוקה עם היבואן כבר שנים - באותה תקופה נעשו נסיונות מעבר לסבירים לפתור את הבעיה , העניין היה סדרה דפוקה....אל תעשה מזה סרט שלא קיים.

הייתי גם עד להעברה של אותם 2 צמיגים בעייתיים לקליאו אחרת , והיא לא משכה...אז מה זה אומר?

ואם בגלל סיפור שקרה ב 2009 אתה נמנע מלרכוש מוצר שעובד מצויין , אז אין לי הרבה מה להוסיף...

 

המלצות ביקשת? קיבלת- לך על ה S DRIVE . גם יחזיק לך הרבה יותר זמן מעמד אם אתה לא מתגרזן..

 

אין סיבה לכעוס, כל אחד עושה מה שהגיוני לו.

לך הגיוני לרשום שיתכן וזה היה משהו בסדרת הצמיגים, מצד שני יתכן ואתה צודק שוב כשאתה טוען שאותה סידרה בעיתית הורכבה בקליאו אחרת ולא הייתה משיכה... :?:

לי נשמע הגיוני לא להיכנס לפינה הזו כלל, אם יש צמיג אחר לא פחות טוב (ולפי התגובות פה אפילו יותר) אני ארכיב אותו. לא מעניין אותי מדוע הרכב משך פעם, מעניין אותי שהוא לא ימשוך עכשיו. ה T1R נפסלו בגלל שיש אלטרנטיבות עם ביצועים עדיפים, במסגרת התקציב שלי, ולא בגלל שום דבר אחר.

חברים, תודה על העזרה אני אבחר S DRIVE, אגב אלעד, השמועות אומרות שבמידה 195X45X16 יש כאן צמיגים בני חצי שנה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מכיוון שימי הקליאו שלי חלפו אז המידה הזו כבר לא רלוונטית אליי (למרות שיש לי עוד סט סמי סליקס במחסן מהימים האלו).

כיום אני נועל מידה מקורית ומאוד בעייתית של המיאטה 205/45/17 (אם רק היה ניתן לשנות ל-205/40/17 או 215/45/17 אז הכל היה נראה אחרת והייתי מתפנק ב-R1R).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
היי,

 

בעניין ה 195/45R16

הסיבה האמיתית שלא החזקנו את ה F1 ותתפלא זה העיצוב..

הלקוחות שנתקלנו הרגישו מאויימים :-D מהמראה הספורטיבי שלו וכן הם באמת אומנם TREAWEAR

אז להחזיק במלאי?יש שוק לזה?

 

בקשר ל225/45R17 יש את ה F1 האסימטריכ וכרגע גם באסימטריכ 2..

 

 

ירון-צמיגי גודייר

 

מחזק Eagle F1 אצלי החזיקו 20K במשך יותר משנתיים שמרביתם היו בהתגרזנות יתרה ועשו עבודה טובה אז אני יכול רק לחזק

מתחרה סופרמוטו מספר 84 על אופנוע APRILIA SXV 550 :evil:

פורסם

אם תסתכלו בצד ימין של ההודעה שלי, תראו איך הורסים F1 GSD3 חדשים לגמרי תוך יומיים של התגרזנויות במסלול :shock: (שלא תהיה טעות, אני לא מאשים את הצמיגים, פשוט הייתה לי FR מוזרה שהייתה אוהבת לסוע על הצד :twisted: )

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אז מה ההמלצה בסופו של דבר, ה-Sdrive? בכמה ניתן להשיג אותם כיום?

 

אני צריך זוג, עקב גולה שהתנפחה בדופן ב-F1 הקדמיים שלי, ואין מצב שאני ממשיך לנסוע כך...

משכנתא זה קל

פורסם
אז מה ההמלצה בסופו של דבר, ה-Sdrive? בכמה ניתן להשיג אותם כיום?

 

אני צריך זוג, עקב גולה שהתנפחה בדופן ב-F1 הקדמיים שלי, ואין מצב שאני ממשיך לנסוע כך...

 

 

אני מאמין שבסביבות 470-520

קובי

:-)

פורסם

אם ה SDRIVE טריים יחסית, אל תחשוב אפילו פעם אחת...

חד משמעית היוקו דרגה אחת מעל, נוסע איתם כבר כמעט חודשיים ומאושר עד הגג, אחיזה מעולה, ביבש וברטוב. לא נתקלתי בבעיות אחיזה במעברים בינהם.

לאחר ההחלפה השוואתי עם MK1 של חבר שעליו הורכבו T1R הם פשוט רועשים מידי בשילוב עם ה(אין) בידוד של הקליאו זה לא נעים בנסיעות מנהלתיות, לצערו לא השגנו אז את ה SDRIVE במחיר כזה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

ה-F1 מצויינים.היו לי בעבר באימפרזה והחזיקו לא מעט זמן.

לגבי היוקו לא מכיר.

 

לגבי הטויו לצרפתיות למדתי להתרחק כמו מאש.

קראתי פה תגובות של אנשים שאמרו שסט ספציפי גרם לבעיות וכו'.

אצלי קליאו 2009 והחלפתי לפרוקסס 4 דנדשים והתחילו רעידות ומשיכה חזקה,ניסיונות לא מוצלחים אצל הפאנצ'ר מאכר לאזן ולכוון גרמו לכך שהחליפו לי סט קומפלט לטויו 2CT שאומנם פתר מעט את המשיכה והרעידות אך עדין מורגש קלות.

נכון להיום למדתי לחיות ככה אך לא הייתי מרכיב שוב טויו בצרפתיה.

יש לציין שטיפלו בי מצויין אצל הפאנצ'רמאכר לאחר כל התלונות שלי.וכי לאחר בירור שלהם מול טויו היה ידוע להם על בעיות מסוג זה.

 

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

עדיפות למישלין - ראש שקט.

קונטי ספורט לא רע בכלל. ה 3 טוב בהרבה מה 2.

Sdrive תמורה מעולה , לא טוב כמו משלין אבל מספיק טוב וזול יותר.

F1 מעולה.

פירלי מצויין אבל עדין.

פורסם

גם אני מתלבט ,ברשותי אבארט 500 ג'נט 16 עם צמיגים 194/45/R16

מתלבט עם להרכיב TOYO T1R, פוחד מהדופן הרכה שלהם

מעדיף R1R ,אך אין במידה זו

אשמח להכוונה


×
×
  • תוכן חדש...