תיקון:
כנראה מדובר ברכיב שנקרא בלאסט.
בכל צד בתוך הפנס יש מודול בגודל של כ 10 ס״מ על 10 ס״מ שמקבל מתח 12 וולט ומוציא מתח גבוהה יותר לכיין יחידה קטנה של נוספת (קויל?) שאליה מחוברת הנורה.
עד המודול מגיע מתח תקין , החלפה של נורה לא פתרה את הבעיה.
באופן מוזר הבעיה היא בשני הצדדים והופיע בו זמנית בשניהם.