Jump to content

Antonberg

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Antonberg

  1. עדיפות למישלין - ראש שקט. קונטי ספורט לא רע בכלל. ה 3 טוב בהרבה מה 2. Sdrive תמורה מעולה , לא טוב כמו משלין אבל מספיק טוב וזול יותר. F1 מעולה. פירלי מצויין אבל עדין.
  2. אכן הוחלפו שני הצדדים והכל עובד, סיפור לא זול במיוחד.
  3. תיקון: כנראה מדובר ברכיב שנקרא בלאסט. בכל צד בתוך הפנס יש מודול בגודל של כ 10 ס״מ על 10 ס״מ שמקבל מתח 12 וולט ומוציא מתח גבוהה יותר לכיין יחידה קטנה של נוספת (קויל?) שאליה מחוברת הנורה. עד המודול מגיע מתח תקין , החלפה של נורה לא פתרה את הבעיה. באופן מוזר הבעיה היא בשני הצדדים והופיע בו זמנית בשניהם.
  4. שלום, מישהוא יודע אם יש מעבדה לתיקון מחשב/ מודול הגברה מקורי של מאזדה לקסנון? תודה
×
×
  • תוכן חדש...