Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני מיינור 79 כנראה תתחיל מסע. .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

תתחדש! אתה הולך ליהנות מאוד!

מאיפה אתה בארץ? יש לי לא מעט חומר שבו נעזרתי במהלך השיפוץ ואפילו עותק של דיסק שהכנתי לחבר אחר.

הקטנה שלי גם מודל 79, אשמח לעזור!

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אהלן!

תתחדש! אתה הולך ליהנות מאוד!

מאיפה אתה בארץ? יש לי לא מעט חומר שבו נעזרתי במהלך השיפוץ ואפילו עותק של דיסק שהכנתי לחבר אחר.

הקטנה שלי גם מודל 79, אשמח לעזור!

 

תודה רבה .

אשמח להיעזר .

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

אני אנצל את השירשור לשאלה

 

לשלי יש חלון בגג שהורכב בארץ הקודש (נראה שהוא דובר צרפתית במקור GTI) היתי מעוניין להשיב את המצב לקדמותו, למישהו יש ניסיון בביטוח חלון בגג? או שחבל על המאמץ...

פורסם
אני אנצל את השירשור לשאלה

 

לשלי יש חלון בגג שהורכב בארץ הקודש (נראה שהוא דובר צרפתית במקור GTI) היתי מעוניין להשיב את המצב לקדמותו, למישהו יש ניסיון בביטוח חלון בגג? או שחבל על המאמץ...

 

תראה את השירשור של SPIDERMAN (יגאל) הוא משפץ כרגע אלפא GTV והוא סגר לה את הSUNROOF מקצוען ברמות שטרם ניראו.

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז בחג התיישבתי במיני המהממת . .

אין כמו הישיבה בתוך הרכב ולהריח את הריח הזה של הישן ....

בקיצור צילמתי מלא ובערב אני יעלה את התמונות . .

אהה, מצאתי את ספר הרכב המקורי !! מונח לו בצד שמור להפליא . . ( ידעתי שבסוף אמצא אותו )

8)

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

מצורפות תמונות עדכניות .

412021_368016726582395_100001222110039_1118482_908211932_o.jpg

460288_368015996582468_100001222110039_1118475_2001961941_o.jpg

460338_368015716582496_100001222110039_1118474_1670961553_o.jpg

460666_368016553249079_100001222110039_1118479_718761022_o.jpg

462002_368010459916355_100001222110039_1118461_1730575273_o.jpg

462191_368015433249191_100001222110039_1118471_1355981732_o.jpg

464180_368017033249031_100001222110039_1118483_1875812710_o (1).jpg

471830_368017279915673_100001222110039_1118485_901411242_o (1).jpg

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היום לאחר 12 שנים שהרכב היה בבעלותי - הוא נמכר בלב כבד מאוד :mm_cry:

יחד עם זאת הרכב נמכר לחבר פורום, אדם מדהים בכל קנה מידה.

אדם שאני שמח שהרכב שלי יהיה אצלו.

כל שנותר לי הוא לאחל לו הרבה הנאה בתהליך וכמובן שהסיבוב על הרכב כבר הובטח לי :wink:

אז אם ירצה הבעלים החדשים הוא יפתח שרשור חדש, ויעדכן בהתפתחויות..

 

בכל מקרה שתהיה לכולנו שנה טובה וגמר חתימה טובה.

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב, המיני שלי לשעבר עברה שיפוץ מקיף והתוצאה לדעתי יותר ממדהימה.

כזכור הרכב נמכר לחבר פורום שהפך בעקבות המכירה גם לחבר שלי .

במשך כל התקופה מאז שהרכב נמכר שמרנו על קשר רצוף וכך קיבלתי עידכונים על ההתקדמות בשיפוץ.

מצורפות תמונות מהיום שבו המיני עזבה את ביתי החם אל בית חם ואוהב - אחר.

לבקשת החבר אני מקפיץ את השרשור שלי כדי שנוכל לסגור מעגל, ולהתעדכן על השיפוץ שהרכב עבר. 8)

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

אנסה להעלות תמונות מאוחר יותר :evil:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

אז אחרי שנאור פתח שרשור כל כך יפה ונאלץ לסיים אותו לפני שסיים את שיפוץ הרכב החלטתי שהמינימום שאפשר לעשות בשבילו זה להמשיך את השירשור שלו !

לכן אני הוספתי קישור לשיפוץ המיני מהרגע שלקחתי ממנו את המיני ועד היום שעדין נשאר הרבה מה לעשות אבל עדין יש צורה חדשה למיני תודה לכל מי שעסק במלאכה וכמובן לנאור שמכר לי את המיני הפך לחבר מאשר קשר של "מוכר קונה"

תהנו... רצוי להתחיל מהסוף להתחלה שקודם תראו את הסוף

https://plus.google.com/photos/110996553337673925998/albums/5842141565735949281?authkey=CIDUp5-H6sTajwE&banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/110996553337673925998/albums/5842141565735949281?authkey=CIDUp5-H6sTajwE&banner=pwa&gpsrc=pwrd1

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם
אז אחרי שנאור פתח שרשור כל כך יפה ונאלץ לסיים אותו לפני שסיים את שיפוץ הרכב החלטתי שהמינימום שאפשר לעשות בשבילו זה להמשיך את השירשור שלו !

לכן אני הוספתי קישור לשיפוץ המיני מהרגע שלקחתי ממנו את המיני ועד היום שעדין נשאר הרבה מה לעשות אבל עדין יש צורה חדשה למיני תודה לכל מי שעסק במלאכה וכמובן לנאור שמכר לי את המיני הפך לחבר מאשר קשר של "מוכר קונה"

תהנו... רצוי להתחיל מהסוף להתחלה שקודם תראו את הסוף

https://plus.google.com/photos/110996553337673925998/albums/5842141565735949281?authkey=CIDUp5-H6sTajwE&banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/110996553337673925998/albums/5842141565735949281?authkey=CIDUp5-H6sTajwE&banner=pwa&gpsrc=pwrd1

 

 

יצא פצצה!!!!!

שולח לך ה"פ

Sha is a sound within a word...


×
×
  • תוכן חדש...