Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שעצוב הוא זה שאנשים חושבים שצריך לתת צל"ש לכול שוטר שסה"כ עושה את העבודה שלו.

 

אני חושב שראוי לפרגן כאשר אתה מרגיש שעשו עבורך משהו שלא ציפית שייעשו. אצל אחד מעשה מסויים ייראה כטריביאלי ואצל השני לא. לדעתי המעשה המדובר בהחלט לא טריביאלי וכל הכבוד לשוטרים על הנכונות לעזור, במקרה זה זו בהחלט לא העבודה שלהם, לדעתי כמובן!

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גנבו משם אוקטביה של מורה נהיגה לפני כשבוע. גם קרה שהשארתי שם את הרכב והלכתי לשיעור נהיגה על הסמי שחונה שם וכשחזרתי אחרי שעתיים חנה די קרוב אלי רכב עם שני אנשים, איך שראו שאני נכנס לאוטו הם הניעו ונסעו :-/

פורסם

yuvk

אתה מאלה שלא מרוצים אף פעם, הא?

סה"כ ביצעו את עבודתם כמו שצריך, וכמו שמנגחים ראוי גם לדעת לתת הערכה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
שני שוטרים וניידת, במקום למנוע את הפשע הבא (כן, בטח. אני לא תמים :wink:) יושבים וממלאים דו"חות ובודקים שברי זכוכית שבלי ספק יביאו לפיענוח הפשע ותפיסת הגנבים המרושעים:evil: אכן צל"ש למשטרת ישראל!

 

סייג לשתיקה חכמה.

מדובר בזירת עבירה לכל דבר ובין שברי הזכוכית עשויים להיות כלי פריצה / עבודה (כמו פצירה) ו/או חפצים אישיים של החשודים. לא צריך להיות גאון הדור בשביל להבין את זה - בכל קורס שוראים או קורס שיטור בסיסי אפילו למתנדב מעבירים את ההדרכה הזאת. לא פעם הורשעו גנבי רכב ודומיהם על סמך ממצאים בזירה.

 

כותב ההודעה הראשונה לא כתב את שמות השוטרים וסביר להניח שיש להם שעה או שעתיים יותר ממך במשטרה, וסביר מאוד להניח שהם יודעים מה הם מחפשים.

מדהים כמה בורות, שנאה יוקדת ואטימות יש בתגובה אחת.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

ואני לתומי חשבתי ש"מגיע צל"ש למשטרה" כי תפסו את הגנב והחזירו את הרכב לבעליו. נו, מילא.

 

דני

פורסם

תודה רבה לשניכם.

 

אני מאוד מרוצה כשהמשטרה עושה את עבודתה האמיתית, שמה ידה על פושעים, ומשפרת את בטחוני האישי.

 

מותר להגיד דעתי, גם אם אתם לא אוהבים לשמוע אותה. יש לנו משטרה שמתעסקת במילוי דוחו"ת במקום בשיטור ומניעת פשע. במצב של חוסר בשוטרים וניידות בשטח, יש דברים מועילים יותר לעשות עם הבודדים שיש.

 

גם כשניסו לפרוץ אלי הביתה (שברו חלון ולא הצליחו לפתוח אותו) שני שוטרים מילאו דו"ח במשך 45 דקות, ולמחרת עוד שוטר מז"פ דרך לי על הפרחים בגינה (מול החלון הלא נכון) עוד חצי שעה. בשביל מה?

 

וסיטרואן ויזה - אני אתאפק לא להתבטא כמוך.

:turn-l:
פורסם

רושמים כי צריך, על כל פרט קטן התיק עלול ליפול בבית המשפט. אף אחד לא נהנה לשבת בבית של אדם זר ולכתוב במשך 45 דקות סתם. וזה שדרך לך על הפרחים, בדיוק כמו בתגובתי הקודמת, חיפש ממצאי זירה - זה מה שהוא עושה, זיהוי פלילי.

קל מאוד להסתכל מהצד כל עבודה של אדם אחר ולזלזל בה תוך שימוש ציני בפרטים שלך נראים טפשיים ולא הכרחיים.

 

אם היה אפשר לרשום דו״ח פעולה ב3 אותיות ולעוף מעל הפרחים שלך בגינה - היו עושים את זה.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

נראה לי שאתה לא מבין על מה אנחנו מדברים כאן. אז אני אסביר:

 

הגענו כבר למצב כזה, שאף אחד לא מצפה אפילו מהמשטרה שתתפוס את הגנבים. אפילו לא מצפים מהם למלא דו"ח כמו שצריך. אז אם בכל זאת זה קורה - שהם ממלאים דו"ח יפה, לא תופסים גנב חס וחלילה - אז אנחנו כבר מלאי התפעלות.

 

אני חושב שזה עצוב, שלא לומר עלוב.

 

תאר לך שהיו פותחים כאן שרשור אחר: "הלכתי למוסך כי הרכב שלי התקלקל. אני חייב לציין שהופתעתי מאד לטובה מהיחס היפה של בעל המוסך, שחייך אלי ודיבר איתי בנימוס רב. כמובן שאת הרכב הוא לא תיקן, אבל אני מאד מרוצה בכל זאת" - מה דעתך?

 

דני

פורסם

אין לי כוונה להכנס לוויכוחים לגבי יעילות המשטרה או משהו בסגנון. כל מה שרציתי היה להגיד שאני מרגיש שקיבלתי יחס טוב, יצאתי מרוצה וזה מה שחשוב. בדיוק כמו שיודעים להתלונן כשלא טוב (וזה גם חשוב) צריך להגיד גם מילה טובה. הרי אולי יום אחד ישקלו קידום של אחד השוטרים בחיפה לדרגה קצת יותר בכירה. לאחד יהיו כמה מכתבי תודה בתיק האישי ולאחר לא - הייתי רוצה להאמין שזה יילקח בחשבון (כמובן שזה לא הפרט החשוב היחיד), ואולי כשיקדמו את אחד מהם את הוא יטרח לנסות להעביר את הגישה הזאת גם לחמשת השוטרים שתחת פיקודו, וכן הלאה. מה יש לי להפסיד?

ובקשר למי שמצפה מהמשטרה לתפוס את הגנב ולהחזיר את הרכב - בואו נגיד את האמת. לאור העובדה שהייתי בתוך מרכז הטניס כשעתיים, יש סיכוי רציני מאוד שבאותו הרגע שחייגתי 100 הרכב כבר היה מפורק לגורמים, אז מה השוטרים יכולים לעשות?

פורסם
על הרכב היה כל המיגון הסטנדרטי, לא כולל איתוראן (הביטוח לא דרש), כלומר קודן, אימובילייזר, אזעקה (שכחתי משהו?). סטנדרט בקיצור.

 

מה שמראה שהדברים האלה לא שווים כלום, אבל עדיין חברות הביטוח מתעקשות על זה .

פורסם
כל הכבוד לשוטרים. כל הכבוד לאלה שמסוגלים לפרגן להם גם אם הם "רק עשו את תפקידם"

ולכל אלה מכם שמוציאם את הרע בכל סיטואציה, שימו לב שמי שנשאר בסוף ממורמר ומתוסכל זה אתם. חבל.

 

 

אכן צודק- לא שווה להיות ממורמר.

 

ולפרגן כדאי כיוון שזה אולי ישפיע על עוד שוטרים שיראו את היחס לשוטר שמשקיע ולאט לאט אולי נקבל שירות מכולם (אוקי אוקי :) מרובם לפחות ) הרבה יותר אדיב.

קובי

:-)

פורסם

בהחלט מגיע צל"ש לשוטר אדיב ורגיש, מה שכ"כ חסר בארצינו הקטנה.

הלוואי שהיחס שוטר-אזרח יהיה כאן כמו בניו יורק.

 

שוטרי המקוף בנ.י. הם מאוד ייצוגיים! הן במבנה גופם (ידעתם שיש סף גובה לשוטר ב-NYPD?)

הן במדיהם, והן בצורת הדיבור שלהם כלפי האזרח הפשוט. כן כן, גם כלפי עברייני תנועה.

המושג נחישות ורגישות תופס שם חזק מאוד!

כך שלאזרח הפשוט יש יראת כבוד כלפי השוטר, והשוטרים אדיבים ומכבדים את האזרח.


×
×
  • תוכן חדש...