אבקש את עזרתכם בהחלטה על הרכב הבא שלי.
כרגע יש לי 2 אופציות.
סיד סטיישן בנזין 2016 עם 40 ק"מ
טויוטה אוריס סטיישן הייברידי 2015 עם 85 ק"מ
ההבדל במחיר הוא שהטויוטה עולה 5 אלף שקל יותר
מהסיד . הנסועה השנתית שלי קרובה ל40 אלף שרובם לבד ובעיקר חשוב לי חסכון , נוחות ואמינות .
האם לרדת בשנה ולעלות בקמ שווה את האוריס, למרות שנראה שהרכב שומר על הערך שלו. או שאולי עדיף את הסיד למרות צריכת הדלק הגבוה יותר
תודה לעוזרים