Jump to content

omer2003

  • הודעות

    43
  • כאן מאז:

הנקודות של omer2003

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. אהלן חברים לא מוצא מידע לגבי הרכב טויוטה אוריס היברידית יש לה שרשרת או רצועת טיימינג תודה לעונים
  2. אבקש את עזרתכם בהחלטה על הרכב הבא שלי. כרגע יש לי 2 אופציות. סיד סטיישן בנזין 2016 עם 40 ק"מ טויוטה אוריס סטיישן הייברידי 2015 עם 85 ק"מ ההבדל במחיר הוא שהטויוטה עולה 5 אלף שקל יותר מהסיד . הנסועה השנתית שלי קרובה ל40 אלף שרובם לבד ובעיקר חשוב לי חסכון , נוחות ואמינות . האם לרדת בשנה ולעלות בקמ שווה את האוריס, למרות שנראה שהרכב שומר על הערך שלו. או שאולי עדיף את הסיד למרות צריכת הדלק הגבוה יותר תודה לעוזרים
  3. בטיוטה אוריס היברידית 2015 יש שרשרת או רצועת טיימינג תודה על העזרה
  4. שלום חברים , אפשר בבקשה חוות דעת על רנו קליאו אסטייט דיזל 2016. אני מחפש רכב חסכוני נוסע בסביבות 35-40 אלף בשנה ולוקח איתי הרבה ציוד . והרנו נכנסת לי בתקציב, עכשיו רציתי לדעת חוות דעת גם בנושא הנוחות נסיעה שלה וגם לגבי האמינות של הרכב . תודה מראש.
  5. אין כמעט את הקארוק דיזל בליסינג תפעולי ומי שהציע לי אותו הציע בפער מחיר של כמעט אלף שקל אלה אם אתה יודע להגיד לי על חברה שעושה איתו ליסינג תפעולי
  6. אהלן אני לפני סגירת עסקה של ליסינג תפעולי עכשיו לקו הסיום הגיעו 2 מכוניות קיה נירו ורנו קאדג'ר רציתי לקבל חוות דעת על 2 הרכבים נוחות מרווח אני מתקין שצריך הרבה תא מטען ונוסע הרבה בסביבות 35 אלף בשנה ככה שרכב שיהיה גם נוח וחסכוני העין מושכת לקאדג'ר אבל הוא ברמת גימור life חסרת אבזור לעומת הנירו שפחות מושכת אבל גם מאובזרת יותר וגם עם הרבה מערכות בטיחות אקטיביות מה דעתכם על 2 הרכבים
  7. האם מישהו יודע להגיד אם ניתן לקזז מע'"מ מרכב בליסינג תפעולי כעוסק מורשה שהרכב משמש אותו בין לקוחות (כמתקין) רכב פרטי
  8. מדובר על ליסינג פרטי מבדיקתי בכל מיני חברות יש אפשרות לתוספת קילומטר בעסקה בעלות של סביב 300 שקל לחודש
  9. אהלן אני מעוניין לקנות קרוסאובר חדש שישמש אותי בעבודה שלי שהיא בין לקוחות עקב זה יש לי בדרך קמ ממוצע של 35 אלף בשנה ולכן שקלתי ללכת על אחד מסוגי הליסינג מישהו יכול לפתוח את עיני בנושא ואולי עדיין כדאי לי לקנות ולמכור לאחר 3 שנים ( למרות שלא ראיתי הנחות משמעותית בקניה) אפילו עם קילומטרז כזה הרכבים שאני מתלבט עליהם הם רנו קאדג'ר או פיזו 3008 עם נטייה ל3008 שניהם דיזל בנוסף אשמח אולי להמלצה על עוד רכב בסגנון הזה עם תצרוכת דלק נמוכה שזה הכי חשוב
  10. מדובר על כל 30 אלף הגיוני ורצוי ?
  11. מה ההממלצה לטיפול תקופתי של i30cw 2013 בנוסף כרגע הרכב על 105k האם צריך לעבור עכשיו טיפול ואם כן אז איזה טיפול תודה מראש
  12. אני בהסתכלות ביד 2 רואה שבקושי יש כאלה מאגן וגם הם עם ק"מ בשמין
  13. אהלן חברים אני צריך המלצה לגבי רכב שימש אותי בתור מתקין רכב שיסע בשנה בסביבות ה40 אלף ק"מ אז הדגשים שיהיה אמין (בכל זאת לעבודה) חסכוני כמה שאפשר יותר והכי חשוב שיהיה לו בגאז גדול ונגיש הראו לי בשני מגרשי ליסינג גם i30cw צורה חדשה וגם סקודה ראפיד מה דעתכם על הרכבים הנ"ל ?
  14. אני עדיין לא יודע איזה רכב, אבל תודה רבה לך עזרת לי מאוד
  15. נאמר לי בפירוש שהרכב נשאר אצלי בערב ובסופ"ש
×
×
  • תוכן חדש...