Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא להאמין, לכתוב בפורום בזמן שמירה.

בזמני הייתי משחק עם מקלות ואבנים כדי להעביר את הזמן (וזה ממש לא היה לפני הרבה שנים).

 

אני מאמין שיש לך סמארטפון. כעקרון אתה אפילו יכול להקים חברת סטארטאפ בזמן שמירה.

172

פורסם

ישה כנראה בזמנכם היתה יותר גמישות.........היום זה כנראה לא היה מסתיים עם כאלה תוצאות.

 

אני אפילו לא רוצה להתחיל עם רשימת הסיבות בגללן יכולים להדיח אותך מקורס קצינים...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן

 

המשמעת היום הרבה פחות מחמירה מאשר פעם. ימי הורים וועד הורים שמצלצלים למפקד , מי שמע על זה בכלל.

 

ולכן גם קוריוז נוסף

 

מבדקי קצונה נערכו אז בבסיס פנימי בתוך הקומפלקס הקטן של תל השומר במשך 3 ימים.

 

בסוף היום הראשון נכנס איזה מפקד ומבקש שקט, ומקריא רשימה של 8 אנשים. אלה יהיו כיתת כוננות הלילה.

 

כל אחד מאיתנו כבר פינטז על ליל בילויים בתל אביב ( כולנו קרביים שעד שראינו חופש היה לוקח חודש + בערך ).

 

אומרים לבחור ,תקשיב טוב הכיתת כוננות חשובה , אומר, בטח חשובה ,אומרים לו אז תמנה 8 חיילים מהבסיס שבלאו הכי מגרדים כל היום את הביצים כי אנחנו לא נשארים.

 

וכך אכן היה.

 

למחרת המבדקים הקבוצתיים זקוקים לכולם , לכן עוד לא בוצעה שום פעולה משמעתית אך בסוף היום אנחנו מועלים למשפט.

 

כולם קיבלו 35 יום מחבוש!! עבדך הנאמן ביניהם.

 

למחרת אתה מלווה בחייל בדרגתך לבסיסך כדי שמשם תוצב לכלא.

 

הבסיס שלי היה בשרגא ליד נהריה והמגורים בחיפה אז שכנעתי את הבחור כי נעשה חניית ביניים בבית. אוכלים מבלים נהנים ואז לקראת השעה 1700 מבקש המלווה אותי רשות להתקשר הביתה כדי להודיע לאמא שלו שהוא יאחר היום להגיע ושלא תדאג לו.

 

אז הבנתי במלוא העוצמה את ההבדל בין ג'ובניק לבין קרבי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גולנצ'יק אני חמומה או אני עמומה

 

כן , ובכל הכבוד הראוי מודה באשמה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מזה משנה ? ובבסיס עצמו אתה רוצה שיסתובבו לך גורמים עויינים ?

 

בבסיס טירונים ששירתתי בו קרוב כמה מצבים שהגיעו בדואים על טרקטורונים לאיזור הגדר שמקיפה את הבונקר וניסו לפרוץ את הגדר כשזיהו שהשומר בתצפית קצת ישן (הם לא מטומטמים, גם להם יש משקפות).

 

למזלנו הרעש של חיתוך הגדר העיר אותו, הוא התעשת, פתח בירי באויר (שהקפיץ את כל הבסיס), הם התעקשו להמשיך לפרוץ את הגדר ורק כשזיהו כיתת כוננות שלמה שרצה אליהם הם התחילו לברוח ובסוף נטשו את הטרקטורונים כשהבינו שהרעש שהם שומעים זה מסוק שהוזנק כדי לעזור לעצור אותם.

 

בכל בסיס יש בונקר תחמושת ידידי, גם בבסיס שלך, אז שוב אבקש, באמא ש'ך, אל תישן בשמירה.

 

:wink:

 

נשמע מוכר :lol:

 

אצלנו בשבוע שטח קרוב לקציעות הם הגיעו עם טנדר טויוטה למרכז המאהל של האוהלי סיירים, ובלי בושה התחילו לחבר את העוקב מים לטנדר שלהם במטרה לסוע איתו. :?

כשהשומר העפוץ התאפס על עצמו ושהבין שזה לא הרס"פ הוא הסתער עליהם בצעקות ודריכת נשק, הם נכנסו בצורה רגועה לטנדר שלהם ונסעו. (בלי העוקב)

אין בושה לבדואים האלה :lol:

V5

פורסם

באסה להיות צעיר:-)

קח אתך במבה,תספור כמה במבות יש,יעביר לך כמעט שעה.

חוץ מזה עיתונים,סודוקו וכל שאר השטויות האלה.

אבל הכי טוב זה פטור נשק,סתם מכביד.(כי אתה ג"ובניק):-P

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
עידן

 

המשמעת היום הרבה פחות מחמירה מאשר פעם. ימי הורים וועד הורים שמצלצלים למפקד , מי שמע על זה בכלל.

 

מסכים איתך שהיום יש מוערבות גבוהה של ההורים בשירותו הצבאי של הבן כולל טלפונים למפקדים, זה משהו שאני אישית ממש סולד ממנו אבל בד בבד אומר לך שזה לא פוגע במשמעת כי המפקד עדיין יקבל את ההחלטות שהוא צריך גם אם הן לא מתיישבות עם דעת ההורים.

מקרה אישי שהיה לי שאחד הטירונים שלי עשה מה שהתחשק לו בשבוע הראשון של הטירונות שהוא סוג של "שבוע סליחות", הזהרתי אותו בכל פעם שהשבוע הזה יסתיים והיחס אליו ישתנה, הוא נותר בשלו ואף ציין באוזני שהוא בן למשפחת פשע ירושלמית ושאני לא אתעסק איתו.

שבוע הסליחות הסתיים במוצאי שבת וביום ראשון בבוקר החייל המוכשר חטף ממני את הריתוק הראשון שלו (כאמור, רק שבוע בשירות).

הוא כמובן המשיך בשלו וחטף עוד כמה ריתוקים ושעות ביציאה ולקראת מסע ההשבעה (צעידה בדרך בורמה לירושלים) הוא הצליח לעשות משהו טיפשי במיוחד והעלתי אותו למשפט שם הוא כבר קיבל 21 במעצר שהיה עתיד ליפול על אותו מסע.

מיד התגייסו אימו הערסית והתקשרה אלי ותוך כדי איומים לא מרומזים בכלל הפצירה בי לבטל את המעצר ולתת לבנה לצעוד ולהשבע אמונים.

סוף דבר שאותו בחור נשבע אמונים במועד מאוחר יותר עקב שהותו בצבא, את האימון המתקדם הוא סיים כמצטיין כי השתנה מקצה לקצה והיה תותח אמיתי ואמא שנישקה לי את התחת על השינוי שהבן שלה עבר.

 

 

אז הבנתי במלוא העוצמה את ההבדל בין ג'ובניק לבין קרבי.

 

את זה הבנתי בתום השירות שלי כאשר יצאתי לתפקיד מנהלתי במפקדת קצח"ר, התייצבתי שם אצל הקצינת שלישות שהסבירה לי שהגעתי לבסיס פתוח.

עצרתי אותה ושאלתי "מזה בסיס פתוח?" בתמימות.

היא ציחקקה והסבירה לי שהמיטות היחידות שיש בבסיס שמורות לאנשי כיתת הכוננות....

:wink:

 

נשמע מוכר :lol:

 

אצלנו בשבוע שטח קרוב לקציעות הם הגיעו עם טנדר טויוטה למרכז המאהל של האוהלי סיירים, ובלי בושה התחילו לחבר את העוקב מים לטנדר שלהם במטרה לסוע איתו. :?

כשהשומר העפוץ התאפס על עצמו ושהבין שזה לא הרס"פ הוא הסתער עליהם בצעקות ודריכת נשק, הם נכנסו בצורה רגועה לטנדר שלהם ונסעו. (בלי העוקב)

אין בושה לבדואים האלה :lol:

לי דווקא היה מקרה יותר מוזר מזה, באותו איזור אגב, ביום בהיר הודיעו לנו שמטווח הטייסונים שהיינו אמורים לעבור בוטל ולא יתקיים אחד כזה בתקופה הקרובה.

הסיבה:

באישון לילה הגיעו בדואים עם משאית והרימו את הקראוון שליטה קומפלט.

 

מעבר לזה הבדואים המטומטמים היו גונבים לנו באופן קבוע את גגות האסבסט מהפריקסטים שבמטווחים...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כל חייל שעולה לעמדת.שמירה צריך לזכור שהוא לא סתם עומד שם אלא שומר על חייו וחיי חבריו.

 

בשירות הזדיר שלי חדרו לנו לבסיס והציתו ריאו תחמושת, ליל הגילשונים הסתיים בהרוגים מיותרים בגלל היסוס של השומרים והיום נוסף.איום חדש בדמות.נוער הגבעות שפוגע בחיילי צה"ל ובציוד חשוב.

 

אישית לא מסוגל לעלות לעמדת שמירה נייחת ולא להירדם ללא תלות בשעה (אבל למזלי אני מסוגל להישאר דרוך לכל רחש הכי קטן גם במצב הזה ומתעורר מיד ללא כל אפיפות) ולכן דאגתי עד כמה שיכולתי להיות בסיורים רגליים או רכובים רק לא להירדם בשמירה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כל חייל שעולה לעמדת.שמירה צריך לזכור שהוא לא סתם עומד שם אלא שומר על חייו וחיי חבריו.

 

בשירות הזדיר שלי חדרו לנו לבסיס והציתו ריאו תחמושת, ליל הגילשונים הסתיים בהרוגים מיותרים בגלל היסוס של השומרים והיום נוסף.איום חדש בדמות.נוער הגבעות שפוגע בחיילי צה"ל ובציוד חשוב.

 

אישית לא מסוגל לעלות לעמדת שמירה נייחת ולא להירדם ללא תלות בשעה (אבל למזלי אני מסוגל להישאר דרוך לכל רחש הכי קטן גם במצב הזה ומתעורר מיד ללא כל אפיפות) ולכן דאגתי עד כמה שיכולתי להיות בסיורים רגליים או רכובים רק לא להירדם בשמירה.

 

אני מסכים איתך אבל כששמים אותך במגדל בלילה ואין תאורה וקור אימים אתה עסוק בלחשוב איך להתחמם כי במילא בלילה לא רואים מה הולך מחוץ למגדל.

פורסם

תאמין לי שאני מכיר את זה. בתחילת האינתיפאדה הראשונה הקפחצו אותנו לרמאללה וישבנו שם בשלג על הגגות עם סוודר ודובון בלבד ואפילו בלי ברזנט להגנה מהשלג והגשם. גם בלבנון שכבנו במבצעים בשלג בלי ציוד חורף ראוי (בשגרה היינו שייכים לבקעה).

א

מה שאני יכול להגיד לך שלקור מתרגלים (הפעם היחיד שהקןר כמעט הכניע אותי היה באימון ברמה במילואים בינואר 91 שהיה מאוד קר וסוער אחרי שביליתי ושאם שבוע בשטח על ג'יפ פתוח בלי חלון קדמי) ושאם אתה עירני אתה לא צריך אור כדי לדעת שמישהו מתקרב ומה כוונותיו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...