Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפער בביצועים זניח , ולנהג מהשורה כלל לא יבוא לידי ביטוי.

הפורטה עם גיר 6 הילוכים הוא רכב ראוי , ונופל במעט בצריכת הדלק מול הסקודה.

מעבר לעובדה שהסקודה עוברת פה גלוריפיקציה בלתי מוסברת, סה"כ מדובר על רכב מיושן העומד בפני החלפה , לא מרווח במיוחד ונופל כרכב משפחתי מול הפורטה והיונדאי.

 

את הכסף הייתי משאיר בכיס ולוקח את הפורטה, זה מה שאני עשיתי.

אם יש לך את האפשרות ללא תוספת תשלום , הפלואנס דיזל היא הבחירה.

מנסיעת מבחן על הרכב מדובר על רכב נמרץ, מרווח מאוד עם תא מטען ענק , הפורטה בקרוב תוחלף בפלואנס הנ"ל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סתם שאלה, למה אף אחד לא ממליץ על הI35? לא נראה לי שהיא נופלת בזריזות מהאוקטביה (בכל זאת, 132 כ"ס לעומת 105 ובערך אותו מומנט) והיא גם מתחילה לסגור את הפער בעיצוב ובאבזור. והמחיר - מקום טוב באמצע.

בגדול, תחשוב על זה ככה:

קיה פורטה בגלל המחיר,

יונדאי I35 בגלל העיצוב והאבזור,

סקודה אוקטביה בגלל איכות ההרכבה והגימור

בכל מקרה, הייתי מחכה לג'טה 1.2 TSI (תברר אם אתה יכול לקבל בנתיים רכב בסיסי שיהיה כרכב גישור ללא תוספת מצדך).

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם

ואני אומר שאם מדובר ברכב מהעבודה

ובין כה וכה כל הרכבים המוצעים הם מהקטגוריה של " מ-A ל-B "

כלומר חווית נהיגה ,זה בדיוק הצד החזק שלהם

קח את מה שאתה מקבל ללא תוספת ואת העודף "תשקיע" בבמסלול קארט.

בכל מקרה אל תגע בקאיה ריו - אני אהיה מנומס - זה חרא של אוטו....

המזדה 2 חמודה יותר ( ת"א -אילת 2.5שעות)

שלומי

*** נמחקה חתימה אסורה ***

פורסם
הפער בביצועים זניח , ולנהג מהשורה כלל לא יבוא לידי ביטוי.

הפורטה עם גיר 6 הילוכים הוא רכב ראוי , ונופל במעט בצריכת הדלק מול הסקודה.

מעבר לעובדה שהסקודה עוברת פה גלוריפיקציה בלתי מוסברת, סה"כ מדובר על רכב מיושן העומד בפני החלפה , לא מרווח במיוחד ונופל כרכב משפחתי מול הפורטה והיונדאי.

 

את הכסף הייתי משאיר בכיס ולוקח את הפורטה, זה מה שאני עשיתי.

אם יש לך את האפשרות ללא תוספת תשלום , הפלואנס דיזל היא הבחירה.

מנסיעת מבחן על הרכב מדובר על רכב נמרץ, מרווח מאוד עם תא מטען ענק , הפורטה בקרוב תוחלף בפלואנס הנ"ל.

 

מסכים עם כל מילה. ההבדל בנתונים הרשמיים הוא 1.2 שניות - זניח לחלוטין.

הפורטה מרווחת יותר במיוחד במושב האחורי וגם נוחה יותר. הסקודה מרגישה "עסוקה" וקשה מדי. וכמובן שהגיר ה-"טיפש" והסטנדרטי בקיה חלק ונעים יותר.

גם לגבי הפלואנס אני מסכים, אין לי ספק שאם מקום העבודה שלי היה עובד עם חוזים ארוכי טווח בחברה מסויימת ועם הקילומטראז' השני שלי הייתי הולך עליה בעינים עצומות, אבל כרגע אני פשוט לוקח מה שנותנים ומשתדל לגוון כשאפשר :).

פורסם

1.2 זה זניח לחלוטין? 1.2 (10%) זה הבדל יותר גדול מההבדל בין הקיה לפלואנס, העגלה של הקטגוריה, מבחינת תחושות, ההבדל בזמינות הכוח מוחשי מאוד גם לנהג רגיל, מנוע טורבו זה משהו שונה.

אני לא אומר שהקיה רעה, להיפך, היא זריזה יחסית לכל 1.6 אוטומטית, אבל, ברוב השימושים הסקודה תהיה יותר חזקה וזה לא זניח. אם זה שווה לך את התוספת זה החלטה שלך.

פורסם
הפער בביצועים זניח , ולנהג מהשורה כלל לא יבוא לידי ביטוי.

הפורטה עם גיר 6 הילוכים הוא רכב ראוי , ונופל במעט בצריכת הדלק מול הסקודה.

מעבר לעובדה שהסקודה עוברת פה גלוריפיקציה בלתי מוסברת, סה"כ מדובר על רכב מיושן העומד בפני החלפה , לא מרווח במיוחד ונופל כרכב משפחתי מול הפורטה והיונדאי.

 

מה בדיוק מיושן באוקטביה? המנוע, הגיר או תא הנוסעים? זה שהשלדה ישנה לא אומר הרבה, השלדה והמתלים של מגאן II עדיפה על כל הדוגמאות , והיא הכי ישנה בהן.

מצטער אבל האוקטביה עדיפה על הפורטה בכל היבט (כוח, נוחות וצריכת דלק), תוספת המחיר זה החלטה של הקונה (או החוכר במקרה זה).

פורסם
1.2 זה זניח לחלוטין? 1.2 (10%) זה הבדל יותר גדול מההבדל בין הקיה לפלואנס, העגלה של הקטגוריה, מבחינת תחושות, ההבדל בזמינות הכוח מוחשי מאוד גם לנהג רגיל, מנוע טורבו זה משהו שונה.

אני לא אומר שהקיה רעה, להיפך, היא זריזה יחסית לכל 1.6 אוטומטית, אבל, ברוב השימושים הסקודה תהיה יותר חזקה וזה לא זניח. אם זה שווה לך את התוספת זה החלטה שלך.

 

הפלואנס שנדונה כאן היא הדיזל שפער הביצועים בינה לבין הפורטה הוא מראית השניה.

georgesh, ספיציפת כאן צריכת דלק לא מהווה שיקול, מבחינת נוחות אני כבר אמרתי שלטעמי הפורטה נוחה יותר ומבחינת ביצועים הפער לא משמעותי. אמנם פעם המחיר לא נוראי אבל לדעתי חבל על הכסף, הפורטה היא אחלה חבילה.

פורסם

אני מבין שהפלואנס הנדונה כאן היא הדיזל, אבל הפלואנס 1.6 היא עגלה בלי סוס, כמה היא עושה 0-100? 13.1 הפורטה? 12 ההבדל הזניח של 1.1 מבדיל הקיה הזריזה (והיא באמת זריזה) מהעגלה פלואנס (והיא באמת עגלה), אני לא מבין איך אתה קובע שפער יותר גדול של 1.2 הוא זניח ועוד לחלוטין.

אין שום בעיה עם הפורטה, אבל שילוב הגיר-מנוע של האוקטביה עדיף משמעותית מהפורטה גם בתחושת המומנט הזמין, שני הרכבים לא מצטיינים בנוחות, לפחות באוקטביה זוויות בגלגול קטנות יותר כתוצאה מזה, האוקטביה היא רכב עדיף, האם שווה לשלם עליו יותר? זה כבר החלטה של הבחור.

פורסם

תראה, כמו שכבר הבנו אני לא מסכים איתך, מכבד את דעתך, אבל חולק עליה.

לדעתי הפורטה היא בין הנוחות בקבוצה והיא גם שקטה ומשרה אוירה מאוד נינוחה בשיוט ובנסיעה בה בכלל.

אני לא חושב שיש טעם להמשיך את הויכוח כי לכל אחד דיעה משלו, אני לא אצליח לשכנע אותך ולא נראה לי שאתה תצליח לשכנע אותי.

 

לילה טוב.

פורסם
אני מבין שהפלואנס הנדונה כאן היא הדיזל, אבל הפלואנס 1.6 היא עגלה בלי סוס, כמה היא עושה 0-100? 13.1 הפורטה? 12 ההבדל הזניח של 1.1 מבדיל הקיה הזריזה (והיא באמת זריזה) מהעגלה פלואנס (והיא באמת עגלה), אני לא מבין איך אתה קובע שפער יותר גדול של 1.2 הוא זניח ועוד לחלוטין.

 

עזוב אותך נתונים יבשים, תבדוק תחושות בכביש, נתונים ותוצאות בפועל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני הייתי לוקח את הפורטה.

זה אחלה אוטו, הוא נעים ופראקטי.

במחיר הזה אתה גם לא יכול לטעות.

 

הסקודה גניבה מדי. לא הייתי יכול לישון בלילה אם אני יודע שיכול להיות שאני אגיע לאוטו בבוקר והוא לא יהיה שם.

אני לא מכיר מישהו אחד שגנבו לו אוקטביה, אלא 4 אנשים, שלאחד מהם גנבו אותה פעמיים.

 

היונדאי מרשימה ויפה (מוזר שאני אומר את זה על יונדאי אבל גם מהוולוסטר התלהבתי) אבל היא נראית גדולה מדי.

היא נראית יותר גדולה מהוולוו שלי (קצרה ב25 ס"מ) ופשוט נראית כמו מאסה ענקית.

פורסם

היא האמנם נראת גדולה (ה-I35), אבל זה רק מחמיא לה. באמת רכב יפה.

יוסי, למרות שהיא נראת כמו טנק, היא מאוד זריזה ולא חסר לה כח.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אפשר לא להסכים על דעה לגבי רכב. אבל מספרים הם די יבשים ולא נתונים לדעתי או דעתך.

 

לילה טוב גם לך.

 

נתוני תאוצה נמדדים בתנאי מעבדה עם ציוד מיוחד ונהגים מקצועיים. מדובר בנתונים שנראים יפה בברושור, אבל כמו צריכת דלק אין להם אחיזה במציאות.


×
×
  • תוכן חדש...