Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דורון, ניסית לשלוח את הטפסים החתומים לDHL?

מה שכיף בתהליך הזה של ה"יבוא אישי", זה שאף פעם אתה לא באמת יודע איך תצליח להחדיר את הדרעק שקנית למדינה הנאורה, המתקדמת והנקיה מכל סוג של חלם, שחיתות, טימטום, עצלות, טיפשות, יהירות ושחצנות.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דורון הי !!

זכרוני שיו"ר המועדון היה בפגישה במשרד התחבורה אצל מנהלו של ראובן ונאמר שהם יבואו לקראתנו ככל הניתן.

באם הגעת למבוי סתום וכך זה נראה מהתכתבות בפורום - פנה למועדון ובקש את עזרתו של נחום, מסור לו את העובר עליך ויתכן והוא יוכל להוציא אותך מהפלונטר.

מצא משה

פורסם

הצלחתי לעלות היום (אל תשאלו איך) לא ניגשתי לראובן ברדה ,למרות כל מה שעברתי אני לא חושב שכולם ח....פניתי ללאה גברת מאד נחמדה שרק לפי שפת הגוף של הבנתי מה היא חושבת על ראובן (לדעתי הוא מקור כל הצרות) ללא הוא אני משוכנע שכל נראה אחרת.

בקיצור לאה לקחה את הטלפון שלי והבטיחה להיתקשר ברגע שראובן יחתום אני מקווה למחר.

בדיעבד לא הייתי צריך לפנות אישית לראובן אלה ישירות ללאה הראשון כרגע פשוט עושה דווקא בגלל שעליתי למשרד שלו אישית.

העדכן מחר.

נ.ב.

לליאור ברוך על העזרה וכל התומכים תודה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

סוף הסיפור:-D

לאה כמו שהבטיחה התקשרה אלי היום סוכם שהיא משאירה את האישור בכניסה, כך היה. האישור בחברת השילוח ומחר החלק אצלי.

שוב תודה לכולם ובמיוחד לליאור.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

פשוט מגעיל כל העניין הזה, אדם אחד (עובד מדינה) שגורם לעוגמת נפש להמון אנשים.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

נראה לי שצריך לפנות לאילנה דיין או לרפי גינת שיחשפו בפומבי את השיטה של המדינה נגד האזרח הקטן לעניין הרמת רף המכס ע"י השהיית חלקים שונים לרכב (גם כאלו שפטורים מאישור) לתקופות ארוכות ...

פורסם

אפשר לכתוב ספר על ההתנהלות

הזמנתי פלסטיק איוורור לגג גודל 30 ס"מ על 20 ס"מ (הוא מכניס אויר דרך הגג לראש הנהג)

מחיר בחו"ל 100 סטרלינג,הגיע לדואר ישראל ב17 לנובמבר ומעוכב.

רוצים אישור משרד התחבורה.

אני סיימתי לייבא לישראל

פתחתי כתובת באי השכן "סאלאמת ובאראקת " ממטומטמים עדיף להתרחק.

מירוצי מכוניות

פורסם
הם עונים רק בין 13:00 ל 15:00

 

מסכנים,ככה עובדים קשה? יש להם לפחות הפסקה?

 

ושאלה אחרת - כשאתה שולח סחורה דרך DHL ומשלם להם כהוגן,הם לא אמורים לסדר את כל העניינים?

 

אם צריך להמציא אישורים ולטרטר את עצמך ממקום למקום,בשביל מה לשלם להם אקסטרה?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כאשר אתה מבצע יבוא אישי דרך DHL (או כל חברת שילוח לעניין זה )

הן מטפלות בכל הדברים פרט לשניים

השגת אישורים ממשרד התחבורה

השגת אישורים ממשרד הבריאות.

 

משני המשרדים הללו חברות השילוח ועמילי המכס השונים (לאלה לפחות שאני פניתי) לא מוכנים לטפל

 

הם כנראה יודעים למה ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
כאשר אתה מבצע יבוא אישי דרך DHL (או כל חברת שילוח לעניין זה )

הן מטפלות בכל הדברים פרט לשניים

השגת אישורים ממשרד התחבורה במידה ואתה רוצה שהם יטפלו באישור העלות הנוספת היא עוד 400 שקל לא משנה מה עלות הפריט.

השגת אישורים ממשרד הבריאות.

 

משני המשרדים הללו חברות השילוח ועמילי המכס השונים (לאלה לפחות שאני פניתי) לא מוכנים לטפל

 

הם כנראה יודעים למה ...

דרך אגב שילמתי עלות מיסים מלא למרות מה שיתפרסם המכם עוד לא יודע על החוק החדש

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

כנירא שהכול השתנה מלפני שנה

 

אני הזמנתי גלגלים למיני שלי ברגע שחברת UPSביקשו אישור ייבוא התייצבתי בשעה 8:30 כמו שעון במשרדים ביפו ,שאלתי את השומר היכן אני מקבל אישור על יבוא אמר לי תעלה למעלה ותשאל.

נכנסתי למשרד הראשון היו שם שני בחורות אמרו לי תלך לסוף ימינה אתה צריך את ראובן

נכנסתי אליו ,כן מה אתה צריך חייל ?

הזמנתי מח"ל גלגלים וחברת המשלוח ביקשו אישור ייבוא .

כח תמלא את הטפסים ותחכה לי .

מלאתי את הטפסים נכנסתי .

לקח את הטפסים אמר תחכה רגע .

חזר עם טפסים חתם מולי ואמר בהצלחה

כמו ילד טוב תודה רבה ויום קסום .

ישירות נסעתי לנתב"ג לחברת UPS הגשתי טפסים ואחרי שלושה ימים הגלגלים אצלי בבית :lol:

 

כנירא שכול השירות נאדיב מאוד שקיבלתי היה בגלל שהייתי על מדים ?

 

שלא נדבר על העלות כול התעסקות הזאות עלה לי פי 2 מהמוצר כולל משלוח מבריטניה לארץ .

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
כנירא שהכול השתנה מלפני שנה

 

אני הזמנתי גלגלים למיני שלי ברגע שחברת UPSביקשו אישור ייבוא התייצבתי בשעה 8:30 כמו שעון במשרדים ביפו ,שאלתי את השומר היכן אני מקבל אישור על יבוא אמר לי תעלה למעלה ותשאל.

נכנסתי למשרד הראשון היו שם שני בחורות אמרו לי תלך לסוף ימינה אתה צריך את ראובן

נכנסתי אליו ,כן מה אתה צריך חייל ?

הזמנתי מח"ל גלגלים וחברת המשלוח ביקשו אישור ייבוא .

כח תמלא את הטפסים ותחכה לי .

מלאתי את הטפסים נכנסתי .

לקח את הטפסים אמר תחכה רגע .

חזר עם טפסים חתם מולי ואמר בהצלחה

כמו ילד טוב תודה רבה ויום קסום .

ישירות נסעתי לנתב"ג לחברת UPS הגשתי טפסים ואחרי שלושה ימים הגלגלים אצלי בבית :lol:

 

כנירא שכול השירות נאדיב מאוד שקיבלתי היה בגלל שהייתי על מדים ?

 

שלא נדבר על העלות כול התעסקות הזאות עלה לי פי 2 מהמוצר כולל משלוח מבריטניה לארץ .

טל אתה צודק וזה לא בגלל המדים (זה בגלל שאתה נראה טוב כנראה...) זה מה שהיה שם בשנים קודמות הרי חצי מהאסקורט שלי מיובאת בצורה זו .היום המצב השתנה הוא ככל הנראה הבין את משמעות הכח שיש לו ומנצל את העניין מה שלא ברור לי זה למה :shock:

גם אני בעבודתי משרת אנשים והדבר הנחמד בעניין זה הכרת התודה כאשר קיבלו שרות טוב, זה הרי לא עולה יותר או כואב יותר בכל מקרה העבודה צריכה לעשות.

יכול להיות שהיו מקרים ואנשים לא התנהגו בצורה הולמת או בברוטליות בגלל אי קבלת אישור, תכניס את אלו לרשימה "שחורה " ואל תיתן לקומץ להשפיע על הכלל. הרי את החוקים לא המציאו הפקידים במשרד התחבורה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

מה שאתה מתאר התחרש לפני שנים, גם אני הייתי רגיל לנוהל הזה, עד שיום אחד השומר בכניסה אמר לי שהנוהל השתנה, ועכשיו צריך להניח את הטפסים אצלו והם מעבירים את זה הלאה, מה שגורם לעיקובים הזוים, שבמקום 15 דקות של "שלום, הנה המסמכים אישור", מגיע לשבועות (שלא נדבר על אם לא קיבלת אישור ולמה).

 

מה שיותר הזוי זה שהכל מתנהל לפי החלטה של בן אדם בודד על סמך שום ידע, מקרה עצוב שהיה לי זה הזמנתי רכיב שקשור לטורבו (לא טורבו), הוא התעקש לראות שרשום לי טורבו ברישיון, כי אחרת אני לא יכול להכניס את המוצר לארץ, אין בעיה מקובל, אבל ברישיון רכב רשום רק בנזין ונפח (סליחה שמשרד התחבורה החליט לא לציין את זה), אז אחרי חצי שעה בגוגל+תמונות והסבר שאין דגם כזה שהוא לא טורבו הוא האמין לי, ואישר. כמובן שאני מתעלם מהעקיצות והזילזול המיותר שהיה שם.

 

 

ותמיד יהיו את אלו שיתחכמו ידברו לא יפה וכו, אבל אנחנו לא בפנימיה, עונש קולקטיבי זה לא הפיתרון, צריך להיות גוף רציני שבודק את הדברים ויודע אותם, ולצערנו זה לא המקרה.

פורסם

לכל מי שלא הבין:

 

משרד התחבורה החליט להקשות באופן "מסודר" על יבוא חלקים לכל הרכבים.

לשאלה מדוע: חלק שעולה בחו"ל 40$ עולה בארץ לעיתים פי 6!

ההפסד הוא של היבואנים הרשמיים ושל האוצר.

 

משרד התחבורה החליט להוסיף קצת פלפל ומלח על כל העניין, במיוחד על רכבי האספנות (וכבר נשאלתי על ידם:

"מדוע אתה צריך את זה?"). הבנתם? בדמוקרטיה של המזרח התיכון אין אוצה אלא צריך!

 

מה אומר לכם, אני הפסקתי לייבא חלפים ומתכונן למכירת כל הגלגלים....קניתי מיצובישי כמו שהממשלה רוצה שאקנה

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

אני רוצה להזמין באיביי בריטניה, חוטי הצתה לטויוטה שלי (בארץ חוטים מקוריים = 1000 ש"ח !)

בבריטניה 50 לי"ש,

האם זה מה שמצפה לי ?

ללכת למכס כדי לשחרר את החבילה ?


×
×
  • תוכן חדש...