Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלחצתם אותי עכשיו. אני ממתין לאישור מהמשרד על תרמוסטט כבר שבועיים,וכמו ילד טוב אני ממתין אפילו לא התקשרתי לברר.

זה חלק שלא ניתן להשיג בארץ לרכב שלי,ולכן הוזמן מחו"ל.בינתיים החבילה יושבת לה בבית המכס בת"א. מה אתם מציעים לעשות? לדבר עם הגברת לאה ולסמוך על תושייתה? או לגשת לבית המכס ולנסות לשחרר את החבילה ללא האישור?

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל העניין של היבוא אישי מסובך , אם החלק מגיע לדואר בתל אביב לרחוב ההגנה אתה משלם מכס מעל 50$ פלוס עלות המשלוח, אם המוצר מתחת ל50 אתה לא משלם מכס , לא משנה אם המשלוח גורם לסכום לחרוג מה 50$ , בממ״ן שדה התעופה ואשדוד אתה משלם מעל 50$ דולר גם אם החלק עלה 12$ והמשלוח 50 $ , בקיצר הם עושים מה שבא להם.

עד שהשר שטייניץ לא יחתום על החוק החדש של ה1200 ₪ זה לא קיים , הבאתי טמבון לספיידר שלי לפני יומיים ושלמתי מכס כמו גדול, לפעמים החלק מגיע ישר לדואר ליד הבית שלך ללא תשלום מכס , קרה לי הרבה דווקא, ואם אתם שולחים חבילות עם חברות שילוח כמו dhl אתם אוכלים נקניקיה כי זה תמיד מגיע לנמלים ( תעופה או ימיים)

לגבי ראובן , אני לא רוצה להתבטא בצורה לא יפה ולא רוצה שיתבעו אותי בדיבה או העלבת עובד מ•••• אבל הבן אדם

ב• •••• מ•••• ב••• חחחחחחחחחח

באישורי משרד התחבורה יש דבר חדש חותמת ״אישור מותנה בבדיקת מפקח״ עוד שיטה לעקב משלוח ולחקות למפקח שיבדוק

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
הלחצתם אותי עכשיו. אני ממתין לאישור מהמשרד על תרמוסטט כבר שבועיים,וכמו ילד טוב אני ממתין אפילו לא התקשרתי לברר.

זה חלק שלא ניתן להשיג בארץ לרכב שלי,ולכן הוזמן מחו"ל.בינתיים החבילה יושבת לה בבית המכס בת"א. מה אתם מציעים לעשות? לדבר עם הגברת לאה ולסמוך על תושייתה? או לגשת לבית המכס ולנסות לשחרר את החבילה ללא האישור?

 

תתקשר!! אני תפסתי אותם אחרי שבוע וחצי ישבתי כמו ילד טוב שעתיים והתקשרתי בשרשרת, היא חזרה אליי אחרי שנדנדתי להם ואמרה שהיה לי בעיה בטופס אז ראובן לא אישר, סגרתי איתה שאני מסדר את זה סורק ושולח לה במחשב.

 

שורה תחתונה, תחכו לחוק החדש זה יעזור קצת, שנית אל תשתמשו בחברות שילוח או באקספרס בשום אופן, גם במחיר של פיצול החבילה/ביטול עסקה/משלוח ארוך, עדיף בהחלט, אני עמדתי בפני החלטה מול המוכר אם לפצל את זה ל3 משלוחים אטיים או אחד מהיר, לקחתי את הלא נכונה!

פורסם

לחברה שמחכים, אל תחכו ! האישור צריך להגיע אליכם חזרה בדואר כבר אחרי שבוע, אם הוא לא הגיע (גם אם אושר או לא) זה תקלה של משרד התחבורה !

 

לצער כולנו, אין כאן שחור על גבי לבן, הכל באמת עניין של מי שמחליט וכמה.

שכן כל מקרה לגופו, מה שכן אתם יכולים להימנע מזה אם לא תזמינו חלקים במשלוחי אקספרס (שוב הסיכוי קטן יותר אבל לא מונע את זה במאה אחוז!), כמו כן וזה גם חלק מהעניין זה הגודל של החלק, גם אם הזמנתם משהו גדול רוב הסיכוים שהוא יתקע.

 

בכל מקרה עם חוק או בלי חוק, זה עדיין יהיה קשה, אתם צריכים לעשות את ההבדל הקטן כאן והוא:

 

50 דולר או 300 דולר זה הסכום ממנו תקבלו פטור, אבל עדיין בשביל לשחרר אותו ולהכניס אותו לארץ תזדדקו לאישור משרד התחבורה, מה שכן ופה הסיכוי כן לטובתנו, היא האפשרות שתושמת הלב על חבילות בסכומים האלה (300 דולר+-) ירד.


×
×
  • תוכן חדש...