Jump to content

יוסי ג

  • פרסום הודעות

    174
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות יוסי ג

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    קורולה 2011 יונדאי 2010
  1. בהחלפה הקודמת של השמן היתה בעייה עם ההברגה של הפקק בקרטר כך שאני לא רוצה לפתוח אותו. חשבתי לרוקן את השמן דרך הצינור של הרדיאטור. והשאלות: אפשרי? צריך להניע את המנוע כדי שהשמן יזרום? והכי חשוב כמה אפשר לרוקן בלי לגרום נזק לגיר אם המנוע פועל? תודה לעונים.
  2. גם לי יש קורולה 2001 עם 240 א' ק"מ היא מטופלת בזמן עם שמנים טובים בלי נזילות ואוכלת הרבה שמן.
  3. עם כל הכבוד למזדה 3 קורולה 2011 הרכב נרכש לפני 7 שנים עם 0 ק"מ מאלבר ,כיום אני עומד על 136k ק"מ,מעבר לטיפולים שגרתיים של 15k,צמיגים,מצבר,רפידות בלם,אציין את התיקונים הלא שגרתיים. 1. מנורה בפנס קדמי 2. מנורת אור בלם בפנס אחורי
  4. יש לי קורולה 2001 עם 240,000 היתה בעייה דומה של רעידות ונפילת סיבובים בסרק , החלפתי 2 סלילים והבעייה נעלמה. סליל תחליפי סיני 120 ש"ח.
  5. היו לי את אותן תופעות בדיוק, אל תסתבך סתם, קודם כל תנקה טוב טוב את הכבל של המינוס שיוצא מהמצבר ומתחבר בצד ימין לגוף הרכב. אחר כך תחזק אותו חזק, אצלי זה פתר את כל התופעות המוזרות.
  6. איך שולפים את הכבל מהמנעול? צריך להוציא את המנעול מתוך הדלת?
  7. נקרע לי קצה הכבל שפותח את הדלת, האם ניתן להחליף רק את הכבל ? איך הוא יוצא מהמנעול בדלת?
  8. הבנתי את הכללים: עד שנתיים פג תוקף של תו החנייה מקבלים אזהרה או מוותרים על הקנס, מעל שנתיים קונסים. הרכב שלי חונה במקומות הכי מפוקחים באזור, הפקחים שורצים שם כל הזמן, בטוח שלא פעם במשך השנתיים הבחינו שהתו פג תוקף, אבל למה לתת קנס שאפשר לבטל אותו ועל הדרך לחדש את התו ? פשוט קונסים רק אחרי שנתיים והספנו עוד 100 ש"ח לקופה. כדאי ללכת למשפט רק על העיקרון או לשלם ולשכוח ?
  9. הנימוק היה שלא מצאו הצדקה לבטל וזה "לפי הנחיות היועץ המשפטי של הממשלה " ממש כך
  10. לדאבוני לא הייתי מודע שתו החנייה שלי מהמועצה המקומית פג תוקפו לפני כשנתיים. קבלתי דוח על חנייה ללא תו, במחלקת החנייה הנפיקו לי תו חדש, הגשתי בקשה לביטול הקנס והבקשה נדחתה. האם זה תקין ? לא קבלתי הודעה שהתו עומד לפוג וגם לא קבלתי אזהרה לפני קבלת הקנס. אומנם 100 ש"ח אבל מעצבן...
  11. פרקתי את ארבעת הגלגלים, אחד המובילים בגלגל הקדמי היה תפוס וחלוד למרות שהגלגל הסתובב חופשי ניקיתי וגרזתי את המוביל ואת הדסקיות בגריז נחושת. נקווה לטוב.
×
×
  • תוכן חדש...