Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
העיצוב פנים של האדומה מזעזע ברמה היסטרית. נראה כמו הגה למחשב ועוד מהזולים האלו.

 

אמור להיות איזה הבדל בניהן? בין ה-86 ל-BRZ מעבר לאולי צבעים שונים וסמל?

 

 

ולפי המחיר בכתבה היא כנראה תעלה באיזור ה-210 אלף בארץ וזה חבל, כי היא צריכה להימכר באיזור ה-180-190.

 

בכתבה, הכותב שער והעריך ע"פ התגובה המתחמקת של טויוטה, שמשכורתו השנתית של בוגר אוניברסיטה הוא 32,000$. ע"פ המודל שהוצע כאן, 32,000$+מע"מ+85% מיסים = 260,000~ ש"ח.

 

ע"פ מה הקביעה שרכב כזה צריך להימכר ב180-190K ש"ח?

השירוקו (שכבר הסכמנו שהוא כנראה נחות מבחינת ביצועים) עולה בגרסת 200 כ"ס המקבילה 208K ש"ח כמחיר פתיחה, לפני תוספות, לפני צבע מטאלי, לפני אביזרי רישוי.

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התירגום הישיר לשקלים הוא הבסיס לטעות שלך, תראה מה אפשר לקנות בארה"ב במחיר הזה ותראה כמה הוא עולה בארץ. MX5 מתחילה ב-27 אלף דולר, אאל"ט, וזה לדגם הבסיסי, הדגם שנמכר בארץ עולה באיזור ה-30 אלף דולר (גג בד) מה שעולה בארץ באיזור ה-190 אלף שקל. אני לא ממש מעודכן במחירים.

 

אני לא חושב שהשירוקו היא תחרות ישירה לרכב, אם כבר ההשוואה צריכה להיות מול מיאטה. רכב ספורט משווים מול רכב ספורט לא מול הוטהאץ. זה שבביצועים היא יותר קרובה לשירוקו לא הופך אותן למתחרות ישירות.

 

חוץ מזה השירוקו GTI היא לא 240 אלף? הגולף GTI היא באיזור ה-200 אלף? (גם כן מוזר בהתחשב שהגולף היא 4WD והשירוקו FWD) או שחתכו את המחירים שלהן בשנה האחרונה? כמו שאמרתי, אני לא מעודכן.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

חוץ מלוח השעונים אני לא מבין מה אתם רוצים מעיצוב הפנים שלה. דווקא נראה בסדר.

בכלל, זו הסובארו היחידה שהיא לא מכוערת.

emotion of motion

פורסם
התירגום הישיר לשקלים הוא הבסיס לטעות שלך, תראה מה אפשר לקנות בארה"ב במחיר הזה ותראה כמה הוא עולה בארץ. MX5 מתחילה ב-27 אלף דולר, אאל"ט, וזה לדגם הבסיסי, הדגם שנמכר בארץ עולה באיזור ה-30 אלף דולר (גג בד) מה שעולה בארץ באיזור ה-190 אלף שקל. אני לא ממש מעודכן במחירים.

 

אני לא חושב שהשירוקו היא תחרות ישירה לרכב, אם כבר ההשוואה צריכה להיות מול מיאטה. רכב ספורט משווים מול רכב ספורט לא מול הוטהאץ. זה שבביצועים היא יותר קרובה לשירוקו לא הופך אותן למתחרות ישירות.

 

חוץ מזה השירוקו GTI היא לא 240 אלף? הגולף GTI היא באיזור ה-200 אלף? (גם כן מוזר בהתחשב שהגולף היא 4WD והשירוקו FWD) או שחתכו את המחירים שלהן בשנה האחרונה? כמו שאמרתי, אני לא מעודכן.

 

המחירים של השירוקו נלקחו מאתר VW.

אני מצטרף לדעה שהשירוקו הוא לא בר השוואה לBRZ. אלו שתי מכוניות שונות בתכלית ובמטרה.

הבאתי את השירוקו כי בהתכתבויות הקודמות הזכירו את השירוקו כמתמודדת.

אני גם לא תומך במודל של תרגום המחיר בארה"ב ישירות לשקלים. בהתכתבויות קודמות כבר אמרתי מס' פעמים שאין כל קשר בין המחיר בארה"ב למחיר בישראל, כי ישנם מרכיבי מחיר רבים משפיעים עליו וגורמים להבדלים.

פורסם
התירגום הישיר לשקלים הוא הבסיס לטעות שלך, תראה מה אפשר לקנות בארה"ב במחיר הזה ותראה כמה הוא עולה בארץ. MX5 מתחילה ב-27 אלף דולר, אאל"ט, וזה לדגם הבסיסי, הדגם שנמכר בארץ עולה באיזור ה-30 אלף דולר (גג בד) מה שעולה בארץ באיזור ה-190 אלף שקל. אני לא ממש מעודכן במחירים.

 

חוץ מזה השירוקו GTI היא לא 240 אלף? הגולף GTI היא באיזור ה-200 אלף? (גם כן מוזר בהתחשב שהגולף היא 4WD והשירוקו FWD) או שחתכו את המחירים שלהן בשנה האחרונה? כמו שאמרתי, אני לא מעודכן.

 

המיאטה במפרט שמגיע לישראל מתומחרת ב-26,995 דולר בארה"ב.

 

אני מנחש שמחירי ה-86/BRZ/FR-S יהיו דומים. לכן, תמחור בין 180K-200K ש"ח בארץ יהיה הגיוני.

 

מחיר הגולף GTI בגרסה הידנית-3-דלתות הוא 187K ש"ח. היא כמובן הנעה קדמית, הגולף R היא 4WD.

 

 

פורסם
חוץ מלוח השעונים אני לא מבין מה אתם רוצים מעיצוב הפנים שלה. דווקא נראה בסדר.

בכלל, זו הסובארו היחידה שהיא לא מכוערת.

 

 

דווקא אני חושב שלוח השעונים סבבה, סולידי אלגנטי ולא מצועצע.

 

 

אני דיברתי על זה של הטויוטה (לא לבעלי קיבה רגישה).

 

 

 

 

 

Toyota-86-1.jpg

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

כן אני יודע אבל אני דיברתי על הכתומה...

 

העיצוב פנים של האדומה מזעזע ברמה היסטרית. נראה כמו הגה למחשב ועוד מהזולים האלו.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
אתה מצטט את המחירים המשוערים בארה"ב. אבל הם לא רלוונטיים לגבינו, כי התמחור משתנה ממדינה למדינה ומשוק לשוק בהתאם לכמויות, לעלויות השינוע, להסכמי הסחר השונים ומיסי המגן שכל מדינה מטילה.

אימפרזה בגימור בסיסי עולה בארה"ב 17,500$ (לפני אביזרי רישוי). לפי חישובך, בתוספת מע"מ וממיסים מחירה בארץ צריך להיות סביב ה150,000 ש"ח. אבל המחיר של האימפרזה הבסיסית בארץ (2 ליטר כמובן. אין 1.5 ליטר בארה"ב) הוא 130,000 ש"ח.

 

אגב, איזה מתחרות אחרות יש בקטגוריה עם הנעה אחורית ונתונים טכניים דומים לBRZ?

 

אתה צודק, התמחור בדולרים לא רלוונטי כי היבואן בארץ קונה את המכונית מיפן ובגלל התחזקות הין מול השקל המחיר יהיה גבוה יותר ביחס שלו לארה"ב לפני המיסים וריווחי היבואן בארץ

פורסם

אפשר לקוות ולהניח הרבה דברים בנוגע למחיר. לדעתי, המחיר של הרכב הנ"ל לא יהיה מתחת ל200K ש"ח. במקרה של הגעה לסכום נמוך, היבואן פשוט יגדיל את הרווח על הרכב ויעבור את הסכום הנ"ל.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כבר יצאה גרסה שלישית למכונית

Scion FR-S

scion-fr-s-debut.jpg

כמה סרטונים שפורסמו

http://www.youtube.com/watch?v=5pCXsFDlvns דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=eP3SR1m_aRY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אייל

פורסם

 

אני לא חושב שהשירוקו היא תחרות ישירה לרכב, אם כבר ההשוואה צריכה להיות מול מיאטה. רכב ספורט משווים מול רכב ספורט לא מול הוטהאץ. זה שבביצועים היא יותר קרובה לשירוקו לא הופך אותן למתחרות ישירות.

 

.

 

דווקא השירוקו, הגולף GTI והקליאו ספורט הם בהחלט מתחרים טבעיים ל BRZ. אחד הדברים המבאסים בארצנו זה שאין שום מכונית ספורטיבית, הנעה אחורית במחיר נוח שניתן לרכוש. אני מניח שרבים מאלו שלא רוצים רכב פתוח אלה מחפשים רכב סגור, רצוי עם ארבעה מושבים רוכשים כיום את האופציות הספורטיביות היחידות שיש בשוק - שירוקו, GTI, אברט, קליאו, מגאן וכו.

 

כשתגיע ה BRZ לאנשים שרוצים רכב סגור, או אלו שרוצים 4 מושבים, תהיה בחירה גדולה יותר ושם השירוקו והBRZ יהיו מתחרות ישירות על אותם הלקוחות...

פורסם

ל-BRZ(ולתאומתה לבית טויוטה) יש סיכוי לזכות בכל הקופה, בהיותן;

- תחליף טבעי לבוגרי מיאטה

- "השלב הבא" אחרי הוט האץ'(לא מעט רוכשי הוט האץ' מחפשים להתקדם לרכב ממוקד יותר במהותו)

- אלטרנטיבה לשירוקו/מגאן RS/פיז'ו RCZ

- אלטרנטיבה רעננה לבוגרי WRX, STI וכיו"ב

 

אין לי ספק שבתמחור נכון ותחרותי יצליחו שתי היבואניות להעלות כמה עשרות יחידות על הכבישים עוד לפני תום 2012 - וזאת כאשר המכוניות צפויות להגיע רק בעוד כחצי שנה, מן הסתם לאחר בכורה מקומית באוטומוטור, באפריל הקרוב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...