Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את הכל יש כבר ברשת.

 

בקשר למתחרות, ברור בהמיאטה היא תחרות ישירה, אני יכול לומר שכמה וכמה מחברי חסרי הגג שוקלים מה עדיף - מיאטה NC או BRZ.

 

בקשר לרכב אמריקאי, דווקא לפני שקניתי את המיאטה הנוכחית שלי (שהיה אתמול) חשבתי להחליף לרכב אמריקאי שיכול להיות בעל יתרונות רבים לצרכי דריפטים. השיקול בסוף היה של אמינות ועלויות אחזקה של רכב שיעבור התעללות כבדה. אני מניח שגם בזה גם המיאטה וגם ה BRZ אמורות לעמוד ;-)

 

בכל מקרה הכל נמצא ברשת, תמונות, נתונים, מבחנים, איבזור.

 

פשוט צריך לחפש...

 

http://www.ft86club.com/

פורסם

אם המחיר הוא לא הפרמטר בבחירה של רכב כזה אני הייתי מחכה לאלפא רומיאו 4C. היא בטוח תהיה יותר יקרה,אבל ייתכן שהיא תהיה שווה את ההפרש.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

אז אנחנו לא מסכימים. הנאה מנהיגה וספורטיביות מגיעה בשלל דרכים. כי ברור שמי שבארה"ב רוצה לרכוש מוסטנג חייב להתלבט רק בינה לבין הקמארו או הצ'רגר וכמובן שצריך מראש לפסול כל מכונית ספורטיבית אחרת בקבוצת המחיר במידה ואין הוא מחפש "פוזה".

 

כי מי משווה מוסטנג ל-BMW M3 לדוגמא?!

 

 

לא אמרו ל Motortrend שהם מקטגוריות אחרות?

 

או בכלל, Mazdaspeed 3 (הנעה קדמית) ל-Genesis Coupe? (הנעה אחורית).

 

 

עיתונאי הרכב האמריקאים השתגעו!

פורסם
לא רוצה לפגוע באף אחד אבל אם מישהו עובר התלבטות כזאת הוא כנראה אדיוט, יותר נכון או פוזיאיסט מפגר או פשוט מישהו שלא סגור על מה הוא רוצה. כי הדבר היחידי שדומה בין הרכבים האלו זה מדד הפוזה והמחיר, זה הכל.

 

אני מכיר הרבה שעוברים התלבטויות דומות כאלה והם רחוקים מלהיות אידיוטים\פוזאיסטים\מפגרים וכל השאר(יש לך MX5 ? דר"א).

לאנשים יש יותר מדרישה אחת מהרכב, הם לא רוצים שהוא יהיה רק ספורטיבי או רק מתקשר, הם רוצים עוד דברים שלא תמיד אפשר להשיג ברכב כזה או אחר. בסופו של דבר כל רכב מהווה פשרה בתחום מסוים, יש כאלה שיעדיפו להתפשר בתחום הניהוג ויש כאלה שיעדיפו להתפשר על מושב אחורי ותא מטען. התבלטות בין גולף GTI למיאטה היא סופר לגיטימית.

פורסם

אם הרכב הזה יעלה יותר ממזדה 3 מנוע 2000 הוא כבר לא לגיטימי.

הוא נראה ממש רע מבפנים וממש טוב מבחוץ.

מחיר הרכב הוא לא 25 אלף דולר זה המחיר בארה"ב היבואן רוכש אותו בין 12% ל - 20% פחות ועל זה הוא משלם מס.

שלא ימלאו לכם את הראש בקשקושים.

פורסם
לא רוצה לפגוע באף אחד אבל אם מישהו עובר התלבטות כזאת הוא כנראה אדיוט, יותר נכון או פוזיאיסט מפגר או פשוט מישהו שלא סגור על מה הוא רוצה. כי הדבר היחידי שדומה בין הרכבים האלו זה מדד הפוזה והמחיר, זה הכל.

 

אידיוט?, מפגר? - אני מצטער שאנשים מורכבים ממניעים שונים.

לטענתך, אנשים לא יכולים להתלבט בין המיאטה לספורטיביות של VW מכיוון שכל אחת מהן פונה לשוק אחר. הדבר אינו נכון, כ"א מהן פונה לשוק חובבי הרכבים הספורטיביים אשר בתוך השוק הזה ישנן העדפות שונות לכל קבוצת לקוחות.

ונניח שזרמתי עם הגישה שלך, אדם אשר קונה מיאטה (בישראל, כן?) ואדם שקונה שירוקו/GTI, מוגבל יותר בתחום השיפורים ולא רק מבחינת הספק וכוח (שבלולים וכ'). כרכב סטוק, הייתי כנראה בדילמה. (אבל היי, אני לפחות לא אידיוט).

הבוז לך.

 

 

פורסם
הימורים על המחיר?

 

259,000 לגרסה הפשוטה ביותר (בטח ג'אנטים 16", מושבי סובארו DL, בלי BT בלי מסך מגע)

 

נצטרף אליך.

210,000 שקלים ההימור שלי.

הרכב הזה מבחינת כוח מתחרה ברכבים כמו שירוקו וולוסטר, שתיהם רכבים שהתכנון המקורי שלהם זה קופה ולא איזה גרסה מקוצצת דלתות של דגם אחר.

לכן זה ההימור שלי, כיוון שבקרוב גם הולוסטר טורבו תגיע עם ככל הנראה תג מחיר יותר נמוך מהשירוקו 2.0TSI.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אני מכיר הרבה שעוברים התלבטויות דומות כאלה והם רחוקים מלהיות אידיוטים\פוזאיסטים\מפגרים וכל השאר(יש לך MX5 ? דר"א).

לאנשים יש יותר מדרישה אחת מהרכב, הם לא רוצים שהוא יהיה רק ספורטיבי או רק מתקשר, הם רוצים עוד דברים שלא תמיד אפשר להשיג ברכב כזה או אחר. בסופו של דבר כל רכב מהווה פשרה בתחום מסוים, יש כאלה שיעדיפו להתפשר בתחום הניהוג ויש כאלה שיעדיפו להתפשר על מושב אחורי ותא מטען. התבלטות בין גולף GTI למיאטה היא סופר לגיטימית.

 

אידיוט?, מפגר? - אני מצטער שאנשים מורכבים ממניעים שונים.

לטענתך, אנשים לא יכולים להתלבט בין המיאטה לספורטיביות של VW מכיוון שכל אחת מהן פונה לשוק אחר. הדבר אינו נכון, כ"א מהן פונה לשוק חובבי הרכבים הספורטיביים אשר בתוך השוק הזה ישנן העדפות שונות לכל קבוצת לקוחות.

ונניח שזרמתי עם הגישה שלך, אדם אשר קונה מיאטה (בישראל, כן?) ואדם שקונה שירוקו/GTI, מוגבל יותר בתחום השיפורים ולא רק מבחינת הספק וכוח (שבלולים וכ'). כרכב סטוק, הייתי כנראה בדילמה. (אבל היי, אני לפחות לא אידיוט).

 

 

פיספסתם את הנקודה וחבל, שני המקרים שציינתם נופלים בקטגוריה של ה"לא סגור על מה הוא רוצה". אין הגיון ללכת על ה-VW, או כל הוטהאץ אחרת אם אתם יכולים לוותר על הפרקטיות. זה פשוט לא הגיוני, "אני כן יכול להתפשר על היעדר מושב אחורי ובידוד רעשים ותא מטען פיצפון, אבל אני לא רוצה שהרכב יתנהג יותר מידי טוב, אז נלך על ה-VW". אם אתה לא צריך את מה שבמיאטה חסר, אין שום סיבה ללכת בכל זאת על ה-VW, לפחות לא אחת הגיונית, לא אם אתה מחפש משהו ספורטיבי. ואם אתה לא יכול לוותר על זה, אז מכתחילה המיאטה לא באמת היתה אופציה, נכון?

 

וכן יש לי MX5 NB, אבל באמת בלי קשר, אני אובייקטיבי פה לחלוטין. יש לי לא מעט דברים רעים להגיד גם לרעתה.

 

 

ואגב מי שגר בארץ ומחליט על בחירה ברכב לפי היצע השיפורים בשוק, כנראה שמשהו קצת עקום אצלו, או שיש לו חבר מוסכניק שמסדר לו לוחית במבחן.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

סרטון נוסף. איזה סאונד ממכר יש לרכב הזה. תענוג.

 

 

וגם כתבה חביבה, דווקא על ה-GT86:

 

http://www.thetruthaboutcars.com/2011/11/finally-ttac-gets-its-hands-on-the-ft86-and-its-chief-engineer/

 

ולעניין הויכוח מיאטה מול הוט-האץ', פאן טהור מול שימושיות, חישבו על צמד הטויובארו כעל מיאטה עם ספסל אחורי סביר(מבקרים בתערוכה סיפרו שאדם עד לגובה 1.70 יצליח לשבת שם).

 

לא יודע מה אתכם. לי(כבעל מיאטה לשעבר) זה נשמע כמו מתכון מנצח.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

העיצוב פנים של האדומה מזעזע ברמה היסטרית. נראה כמו הגה למחשב ועוד מהזולים האלו.

 

אמור להיות איזה הבדל בניהן? בין ה-86 ל-BRZ מעבר לאולי צבעים שונים וסמל?

 

 

ולפי המחיר בכתבה היא כנראה תעלה באיזור ה-210 אלף בארץ וזה חבל, כי היא צריכה להימכר באיזור ה-180-190.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86


×
×
  • תוכן חדש...