Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מסכים פה עם אף אחד.

על פי המחיר משוער בעולם מחיר הרכב בארץ צריך להיות באיזור ה - 160 - 180 לרמת הגימור הנמוכה.

מעבר לזה זה כבר גזלה.

אל תקחו את המחיר לצרכן בארה"ב ותכפילו אותו בשניים זה לא עובד ככה, קודם כל תקצצו 12% - 20% מהמחיר לצרכן וזה המחיר ליבואן ושם תעשו הכפלות + מע"מ + משלוח + מס טמטום + תאוות בצע של היבואן.

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם היא תיובא ארצה אני שוקל ברצינות לרכוש אחת!

 

http://www.youtube.com/watch?v=eP3SR1m_aRY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=sLkfIWBkyvQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

"הייצור צפוי להתחיל רק לקראת אמצע 2012 וגם אלינו היא אמורה להגיע באותה התקופה.

עדיין מוקדם לדבר על מחירים, למרות שבאירופה מעריכים שמדובר יהיה בגזרת ה-30,000 יורו

כ-5-7% יותר מהלגאסי/B4 2.0 ליטר העולה אצלנו כ-160,000 שקל. נשמע לא רע.."

life starts at 2 bar

--------------------

:My First Love

http://www.imcdb.org/i009551.jpg

פורסם
. תא הנוסעים מאכזב, מרגיש אימפרזה 06 משהו...

 

מרגיש? ישבת ברכב? :shock:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

את מי מעניין תא נוסעים?

 

אם הרכב באמת יעלה 200K ומטה אני מוכן גם לוותר על השמשה הקידמית - גם ככה רוב הזמן אני אסתכל מהחלונות ;-)

פורסם

אם הרכב עולה 180 אני ועוד חבר רצים מחר לקנות אותו.

אם הוא עולה 200 ומדובר בגרסה ללא שאסי, מנוע ותוספות נוספות ותהיה גם גרסה ב290 אלף עם מושבי עור, ג'אנטים 18" ועוד תוספות שיגרמו לבעלי הBRZ הרגילות להרגיש עני: אין סיכוי שאקנה אותה.

 

המצב האידיאלי שיביאו 2 גרסאות גימור, אחת 170-180 אלף והשניה גג 200 אלף.

 

המציאות ככל הנראה תשקף לכולם את מס תאוות הבצע + מס המונופול של היבואן. אני אכבד את כולם בניחוש נוסף: המחיר יתחיל מ250 צפונה... בלי אגרת רישוי ומרימי חלונות..

פורסם

איפה אתם חיים בדיוק ?

מיצובישי Evo X GSR הידנית , עולה 34,000$ ובארץ 340,000 שח , אז סוברו שעולה 25,000$ תעלה 180,000 שח?

אין שום סיכוי........ועם 128% מס קנייה לרכב המיובא מיפן , הרכב הזה אמור לעלות לפחות 250,000 שח !

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם
את מי מעניין תא נוסעים?

 

אם הרכב באמת יעלה 200K ומטה אני מוכן גם לוותר על השמשה הקידמית - גם ככה רוב הזמן אני אסתכל מהחלונות ;-)

 

ניב,

תזהר במשאלותיך, בארץ נציג סוכנות השכרה יכול לקרוא את ההודעה ולהציע גירסאת ליסינג כזאת. אם אין דלתות אחוריות כדי לחסוך בחלונות חשמליים- נחסוך על שמשה:lol:

 

בכל מקרה, לגבי הרשימה שלך- אם המחיר באמת סביב ה200K וכמו שמקס מעליי אמר לגירסא שלא תגרום לי להרגיש "התפשרות" בכל פעם שאראה BRZ מאובזרת יותר (אולי "נעיז" לחלום על הגרסא המאובזרת ב200?) ככל הנראה שתמצא גם אותי ברשימה בתחילת-אמצע 2013.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

  • אחראי פורום
פורסם
את מי מעניין תא נוסעים?

 

אם הרכב באמת יעלה 200K ומטה אני מוכן גם לוותר על השמשה הקידמית - גם ככה רוב הזמן אני אסתכל מהחלונות ;-)

 

:-)

אני גם לא מבין את הטענות כלפי דלות תא הנוסעים. באופן נדיר קמים שני יצרנים וחוברים יחדיו כדי לייצר

רכב בתצורה לא נפוצה ואמיצה. הכי לא פוליטיקלי קורקט, הכי (בתקווה, אם להסתמך על המבחנים בחו"ל) לנהג.

פנים הרכב בסיסי, העיצוב כולו בסיסי, לדעתי כחלק ממיתוגה כרכב לנהג "כמו של פעם" וגם כדי להוזיל עלויות ייצור.

who cares? תנו לי מושב טוב, חשמל בסיסי כדי שבכ"ז לא תהיה פדיחה ויאללה לכביש.

והמחיר אכן סביר בחו"ל. מה יקרה פה? :| יש לי הרגשה שלא פחות מ-250-270.

מצפה להיות מופתע, מגרה הכו*** הזאת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

והינה גרסת SCION:

 

 

אם המחיר בארץ יהיה לא שפוי - יש מצב שיבוא מארה"ב יהיה אטרקטיבי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אם הצרכן הישראלי מוכן לקנות פחית קולה ב - 12 שקל.

הוא יהיה מוכן לקנות רכב של 25 אלף דולר ב - 300 אלף שקל.

למה? כי אנחנו צרכנים גרועים במקום להתקומם אנחנו מקבלים את מה שמשליכים עלינו.

אני הייתי הופך את הרכב הזה לדוגמא.

פורסם
אם הרכב עולה 180 אני ועוד חבר רצים מחר לקנות אותו.

אם הוא עולה 200 ומדובר בגרסה ללא שאסי, מנוע ותוספות נוספות ותהיה גם גרסה ב290 אלף עם מושבי עור, ג'אנטים 18" ועוד תוספות שיגרמו לבעלי הBRZ הרגילות להרגיש עני: אין סיכוי שאקנה אותה.

 

המצב האידיאלי שיביאו 2 גרסאות גימור, אחת 170-180 אלף והשניה גג 200 אלף.

 

המציאות ככל הנראה תשקף לכולם את מס תאוות הבצע + מס המונופול של היבואן. אני אכבד את כולם בניחוש נוסף: המחיר יתחיל מ250 צפונה... בלי אגרת רישוי ומרימי חלונות..

 

לא הבנתי אותך.

אתה מוכן לקנות גרסה לא מאובזרת בתנאי שלא תהיה גרסה מאובזרת?

כמו הבדיחה על זה שנכשל בקורס טיס והחליט להתגייס לנ"מ. שאלו אותו "למה נ"מ? יש חובלים וסיירות", אז הוא אמר "אם אני לא טס - אף אחד לא יטוס!".

 

אגב, זו אחת המכוניות הבודדות שאין עליהן שום מונופול, משום ששני יבואנים מתעדים לייבא את אותה מכונית.

פורסם
בישראל כשאין מונפול יש קרטל.

בשני המקרים הצרכן סובל.

 

פה דווקא באמת תהיה תחרות. גם בין שני היבואנים וגם של רכבי הספורט הנעה קידמית שנמכרים במחיר דומה.

 

בקיצור. כדאי להם לתמחר את הרכב בצורה הגיונית. ..

פורסם
פה דווקא באמת תהיה תחרות. גם בין שני היבואנים וגם של רכבי הספורט הנעה קידמית שנמכרים במחיר דומה.

 

בקיצור. כדאי להם לתמחר את הרכב בצורה הגיונית. ..

 

לדעתי לא: הם יתאמו מחירים, ואנחנו נצטרך לראות מי ישבר קודם ויוזיל (בין אם בפרסום או ב"צ'מע, אני עושה עסקה אבל רק בשבילך...")

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...