Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד כתבה מעניינת:

 

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/276025/driven_subaru_brz.html

 

לפי EVO, מתלי הסובארו מכוילים קשיח יותר לעומת הטויוטה.

 

ההשוואה המעניינת ביותר תהיה דווקא בין שתיהן.

 

לפי עורך מוטור-טרנד, המצטט בכיר בסובארו, הפרונט של הסובארו יהיה קשיח יותר מהטויוטה, המתלים האחוריים רכים יותר.

 

ובעברית פשוטה, הטויוטה תפנה יותר לדריפטרים, הסובארו לחובבי נהיגת מסלול/כביש מהירה.

 

מה שבטוח, התלהבות כזו בקרב עיתונות הרכב העולמית כבר מזמן לא נראתה. המכוניות מקבלות מחמאות אין קץ.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין לי ספק שבתמחור נכון ותחרותי יצליחו שתי היבואניות להעלות כמה עשרות יחידות על הכבישים עוד לפני תום 2012 - וזאת כאשר המכוניות צפויות להגיע רק בעוד כחצי שנה, מן הסתם לאחר בכורה מקומית באוטומוטור, באפריל הקרוב.

 

לפי השמועות מבית טויוטה, המחיר בינתיים צפוי להיות הזוי כמו שחלק מהאנשים פה ניחשו.

 

במחיר המשוער של 300K! (נמסר ממקור בטויוטה - המחיר איינו רישמי) אני בספק אם ימכרו יותר מכמה יחידות בודדות וחבל.

 

רכב כזה לא יכול לעלות יותר מ 250K כדי להימכר, ורצוי שיהיה קרוב ל 200 כדי שימכר טוב...

 

נפגשתי עם נציג סובארו ביום חמישי ואני מקווה שאיתם יהיה תימחור הגיוני יותר שיאפשר לחלקנו הגדול להתחדש.

פורסם
לפי השמועות מבית טויוטה, המחיר בינתיים צפוי להיות הזוי כמו שחלק מהאנשים פה ניחשו.

 

תשמע, הם מוכרים קורולה ב-126K. ככה שמבחינתם 200K עבור כזה רכב זה זול מדי.

משכנתא זה קל

פורסם

מן הסתם יהיו כמה רמות גימור.

לדעתי, אם הם רוצים למכור כמויות יפות ועדיין לשמור על מיתוג גבוה,

רמת הבסיס צריכה להיות קרובה ככל הניתן ל200K (עדיף מלמטה).

גם ימכרו כמויות יפות, גם רווח יפה וגם לקוחות שיירצו רמת גימור גבוהה לכיוון ה300K.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עפ"י דברי עיתונאי הרכב בארה"ב, מחירי ה-BRZ ינועו בין 24K דולר לבסיסית ידנית ועד 27K דולר למאובזרת אוטומטית.

 

 

פורסם

תפסיקו להשוות מחירים בארץ למחירים בארה"ב.

שם ביום מוכרים יותר מכוניות מאשר בארץ בשנה,הם מקבלים מחירים אחרים מהיצרן.

אם ימכרו את ה BRZ ב 400000 ימכרו 2 מכוניות, אם ימכרו ב 200000 אז ימכרו 4 מכוניות.

מחיר תחרותי לא יעזור להם אבל לפי המחירים באירופה המחיר צריך להיות מתחת ל 200000

 

BRZ GT300

http://www.youtube.com/watch?v=3LjYl7VfFKE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אייל

פורסם

גם אם היבואן ימכור את הרכב במחיר מופקר ניתן יהיה להביא ביבוא אישי מארה"ב ב 24K פלוס מיסים ומשלוח.

אמור לצאת באזור ה 190-200 אלף שקל.

פורסם
תפסיקו להשוות מחירים בארץ למחירים בארה"ב.

שם ביום מוכרים יותר מכוניות מאשר בארץ בשנה,הם מקבלים מחירים אחרים מהיצרן.

אם ימכרו את ה BRZ ב 400000 ימכרו 2 מכוניות, אם ימכרו ב 200000 אז ימכרו 4 מכוניות.

מחיר תחרותי לא יעזור להם אבל לפי המחירים באירופה המחיר צריך להיות מתחת ל 200000

 

להשוות לארה"ב? כנראה שלא הבנת.

 

אנחנו מכירים מחירים של מספר רכבים יפנים בארץ ובארה"ב.

בעזרת מחירי ה-BRZ בארה"ב אפשר לשער את מחירה בארץ. פשוט, לא? או שאולי מתמטיקה עובדת רק "לפי המחירים באירופה"?

 

מחיר תחרותי מאוד יעזור להם.

ב-400K לא ימכרו אפילו אחת. ב-200K ימכרו 30.

 

 

פורסם
מזדה לא הגיעו ל 30 mx5 מאז שנות ה 90.

זאת מכונית שימכרו במספרים נמוכים והם ינסו לכסות את ההוצאות.

 

וזה ממש מעניין אותם אם נמכרו כאן 20 מיאטות או 2...במיוחד לאור מחירה (באירופה, מיאטה עולה מעט פחות ממאזדה 6).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

 

מחיר תחרותי מאוד יעזור להם.

ב-400K לא ימכרו אפילו אחת. ב-200K ימכרו 30.

 

מזדה לא הגיעו ל 30 mx5 מאז שנות ה 90.

זאת מכונית שימכרו במספרים נמוכים והם ינסו לכסות את ההוצאות.

 

שניכם טועים - למרות ש AVIA יותר בכיוון :-)

 

מזדה מכרה פה גם כמויות של מעל 50 רכבים בשנה (נראה לי אפילו קרוב למאה) וזה עוד עם רכב נישתי, שתי מקומות וגג פתוח.

 

אני יכול להבטיח שבתמחור של 200K ימכרו פה 100 מכוניות בקלות.

 

בעלי מיאטה שקונים רכב ב 200K ויעדיפו רכב שניתן להכניס אליו ילדים (יש כבר כמה ברשימה)

בעלי מגאן ספורט שיעדיפו הנעה אחורית (ויש לי כבר שניים כאלו ברשימה שאני מכין כדי לארגן קבוצת רכישה)

בעלי שירוקו, גולף GTI, ליאון קופרה, קליאו ספורט, אברט ובמוו סידרה 1.

 

למעשה הרכב הזה הולך לגנוב לקוחות באופן רציני בגלל שהוא מייצג משהו שאין כמוהו בארץ - רכב ספורט, הנעה אחורית, לארבעה נוסעים במחיר הגיוני.

 

אחד ההבדלים העיקריים בין רכב ספורט לספורטיבי זה התיכנון. רכב ספורט תוכנן להיות כזה מראש (קיימן, S2000, BRZ), רכב ספורטיבי הינו גירסה של רכב קיים שהותאם לייעוד (WRX, ליאון קופרה, שירוקו\גולף GTI)

 

עכשיו רק נשאר תמחור נכון... זה בדיוק מה שיקבע אם המותג ימריא או יתרסק. במחיר של 200K אני צופה עשרות רבות של הזמנות!

פורסם

במבט מהיר מקדימה אני רואה מאזדה 3. במבט קצת יותר מעמיק אני רואה יונדאי וולוסטר.

אהבתי מאוד את הכפתורים בנוסח למבורגיני על "הדש" . תא הנוסעים מאכזב, מרגיש אימפרזה 06 משהו...


×
×
  • תוכן חדש...