Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וסוף שבוע טוב.

 

ברשותי לאנטיס 2004 לאחרונה שמתי לב לתפועה,הרדיו דיסק

מדי פעם שאני רוצה להגביר ווליום או לעביר שירים פשוט מתנתק.

זאת אומרת הוא נכבה מעצמו וצריך לשלוף אותו ולהחזיר ואז הוא חוזר.

או שלפעמיים הוא רק נכבה ואז חוזר לבד האם זאת בעיית חשמל?

או שהרדיו דיסק עצמו דפוק? הרדיו דיסק של פיונר לא יודע בדיוק את הדגם,

אבל מהישנים יותר בלי חיבור usb, ועוד שאלה אם אני רוצה להחליף אותו

בדגם יותר חדש, איך אני יודע להתאים את הרדיו דיסק החדש לרכב?

תודה רבה.

פורסם

תודה על התשובה אכן הרמקולים תקינים,מיקודם בדקתי את זה לעומק זה נראה לי כאילו בלחיצה שלי על הכפתור,

הרדיו דיסק מתנתק במגעים שלו כאילו יש יותר מדי חופש, בין הרדיו דיסק שנשלף לתושבות שתופסת אותו.

האם זה יכול להיות?

פורסם

יש רגלים שמעבירים תקשורת בן הפנל למכשיר לפי מה שאתה אומר לדעתי מדובר או בלכלוך קורוזיה וכדומה .

או באמת שהמכשר נכנס יותר מידי פנימה ואז בעצם נוצר מרווך בין הפנל למכשיר שגורם לנתק.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

כן בדיוק אני מרגיש כאשר אני לוחץ בכפתורים, בעצם הוא זז קצת מהמקום

וכנראה הוא מתנתק.

השאלה מה אני עושה במצב כזה, לנסות לנקות קצת את החיבורים?

או שעדיף כבר להחליף את כל הרדיו דיסק?

תודה על העזרה יחיאל.

פורסם

תנסה לנקות קצת את המגעים בעזרת לחץ אוויר .

אם זה לא מסתדר ולפי מה שנראה לי גם הרדיו דיסק די ישן , ועדיף שתחליף כבר למשהו טוב יותר ואמין יותר !

VW - polo 2011 1.4

pioneer appradio 3

 

פורסם

אוקיי תודה אני ינסה את זה.

השאלה אם אני רוצה לקנות חדש ולדגומה להזמין באינטרנט וללכת למתקין שיתקין,

איך אני יודע איזה רדיו דיסק יתאים לרכב? אני רוצה משהו עם usb הכי חשוב לי ואולי דיבורית בלוטוס.

פורסם

בוקר טוב

 

להגבי התאמת הרדיו דיסק החדש לאוטו אין לך מה לדאוג הכל מתאים , פשוט תסתכל שזה באותה צורה מלבנית (זה נקרא DIN1 )

 

דבר שני , תנסי לשחק עם הפאנל בזמן שהוא עובד , זאת אומרת בלי ללחוץ על כלום תנסה טיפה למשוך החוצה או משהו כזה שתידע בוודאות שזה בגלל הפאנל ולא משהו אחר.

 

בהצלחה.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

תודה חברים

כנראה אני השבוע יחליף אותו זה סיפור להתקין אותו לבד?

 

ומישהו יודע עם בלאנטיס אמורים להיות רמקולים בדלתות מאחורה? יש שם חורים בדלת לרמקולים אבל לא יוצא משם צליל

 

אני שומע את הרמקולים רק מהדלתות הקדמיות ומהאחורה לכייון התא מטען השאלה אם צריך להיות? לפי איך שזה נראה זה אותו רמקולים שאיתם הרכב יצא מהמפעל..הרכב ברשותי חצי שנה

×
×
  • תוכן חדש...