Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בBMW E46.

 

הרכב עבר לאחרונה טיפול גדול יחסית שכלל בין השאר ניקוי מזרקים, פילטר דלק, פלאגים (מלבד המסננים והנוזלים האחרים כמובן).

החיישן המדובר - עבר ניקוי אף הוא "על הדרך"

משום מה, עדיין חסר לי הכוח המתפרץ שהיה בעבר (או שאני חושב שהיה בעבר).

תקלות - אין.

 

התחברתי למחשב כדי להוציא את הנתונים של הMAF

 

הנתונים הם 11.5 KG\S בסרק

במצערת מלאה אני מקבל פיקים סביב ה280-290, (אני יכול לקבל יותר אם הדוושה נשארת לחוצה),

אולי אני טועה, אבל למיטב ידיעתי הטווח אמור להיות (אני לא יודע בוודאות עבור החיישן הזה) :

סרק: 13.5

מצערת פתוחה 350.

 

היכן אני יכול למצוא את הנתונים המדוייקים שהחיישן אמור לתת במצב תקין?

יש טעם לנתק את החיישן ולבדוק אם יש שינוי כלשהוא?

 

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין

M-TECH E46

פורסם

בדוק מהם הערכים ב LONG TERM FUEL TRIM בסרק ובלחיצה כבדה ופתאומית על הגז בנסיעה.

בדוק בשיוט על 90קמ"ש מהם הערכים ב SHORT (כדי לוודא שמערכת ההזרקה עובדת בצורה מושלמת ושאין תיקונים קיצוניים אך בטווח).

 

את החיישן בדוק בשיטה הבאה, רון בעבר פירסם אותה והיא נכונה( גם בגוגל מצאתי אותה בפורומים בחול והיא נכונה):

כשהמנוע מונע בסרק ובטמפ' עבודה, בדוק את הקריאה של החיישן בG/S, לחץ מכה אחת על הגז פול גז עד שהסל"ד יגיע לשבריר שניה(פיק) למנתק ותרפה, תוך כדי תסתכל מה הייתה הקריאה המקסימלית של החיישן בפיק, הקריאה בG/S המקסימלית צריכה להיות 80% מהספק המנוע, אפ הקריאה תהיה 80% מהספק המנוע אז החיישן תקין.

 

אם תנתק את החיישן זה לא יתן לך כלום משום שאתה תעשיר את התערובת, ובכל מקרה זה לא יתן שום אינדיקציה על תקינות החיישן

×
×
  • תוכן חדש...