Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בעיקרון מצאתי כבר את השרשור הזה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=138759&highlight=%D7%97%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9D+%D7%9C%D7%90+%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93

 

אבל אני לא יודעת אם העצות כאן רלוונטיות גם לפיאסטה שלי שהיא משנתון 2001.

 

אז חוץ מזה שהחימום לא עובד, יוצא אוויר קר מפתחי האיוורור כל הזמן גם כשהמזגן כבוי (קור/חום), אולי זה קשור איכשהו.

מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה לעונים.

פורסם

שלום

 

בפיאסטה יש ברז חשמלי שנוטה להתקלקל.

הוא נמצא בתא המנוע על קיר האש.

אפשר לראות שני צינורות נכנסים אליו מכיוון המנוע ושניים יוצאים ממנו לכיוון תא הנוסעים.

כדי לבדוק אם הוא עובד או לא, שימי את הבורר באמצע בין חימום לקירור, ותקשיבי לברז.

אם הוא תקין את אמורה לשמוע נקישות.

אפשר גם עם שני אנשים שאחד יקשיב לברז והשני יעביר לחימום או קירור, ישמע רעש כשהברז נפתח ונסגר.

בד"כ הוא מתקלקל באחד המצבים ( סגור או פתוח ).

 

קני ב Ebay, הרבה יותר זול.

 

בהצלחה

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

עוד כיוון לתקלה, כאשר האוטו מונע יותר מרבע שעה בנסיעה בין עירונית מה החום מנוע? (המחוג למטה או באמצע הסקלה)?

פורסם

יניב תודה, אני אבדוק את זה...

 

dewq, זה תלוי בנסיעה, בנסיעות בכבישים מהירים כשבקושי יש החלפת הילוכים לפעמים המחוג נשאר בהתחלה גם אחרי 20 דקות.

כשאני נוסעת בעיר ויש יותר החלפות הילוכים המנוע מתחמם תוך 10 דקות- רבע שעה בערך. האמת שלפעמים נדמה לי שלוקח לו יותר מדי זמן להתחמם. זמן חימום כזה זה תקין?

ד"א גם כשהמחוג באמצע החימום עדיין לא עובד.

פורסם

אם בכבישים מהירים המחוג נשאר למטה זה יכול להעיד על תרמוסטט תפוס במצב פתוח ולכן החום מנוע לא מגיע לטמפ' עבודה, אבל אם גם כאשר הטמפ' במצב עבודה והחימום עדיין לא עובד אז זאת לא הבעיה.(למרות שמומלץ לטפל בעניין של התרמוסטט)

ואז הבעיה אולי יותר לכיוון שיניב הצביע שאין כניסה של מים חמים לרדיאטור חימום מכל מיני סיבות. כדאי לבדוק זאת מכיוון שכאשר הרדיאטור חימום מתקלקל והתיקון הוא יחסית יקר אז פשוט חוסמים את הכניסה אליו ובכך בעצם מבטלים את אופצית החימום.

תבדקי את העניין ותעדכני.

פורסם

החום צריך להגיע לאמצע די מהר, רבע שעה 20 דקות ביום רגיל.

ביום קר יקח יותר זמן.

 

אם הבעייה בטרמוסטט, שימי רק מקורי.

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

שלום לכולם, להלן עדכונים, הצינורות מהרדיאטור חימום שאמורים להיות מחוברים אל תא הנוסעים מנותקים,

במקום החיבור שלהם (על קיר האש איפה שנמצא ה"בחוץ" של המזגן) יש פשוט שני חורים, המקומות בו הם אמורים להתחבר.

האם זה משהו שאפשר לתקן לבד? אם לא כמה צריך לעלות תיקון של זה במוסך?

 

תודה.

פורסם

אז ביצעו מעקף וחיברו אחד לשני את הצינורות בתא המנוע.

 

ככה זה אמור להיות

הברז מוקף באדום

 

בעקרון אם רק חיברו את הצינורות אחד לשני, אפשר לקנות ברז ולחבר

תמונה.jpg

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

השאלה היא למה שיבצעו מעקף?

אני יודעת שלפני שקניתי את האוטו החליפו את הרדיאטור (רק חבל שלא שמתי לב לניתוק של הצינורות:/)

בכל מקרה אם ביצעו מעקף וניתקו דברים יכול להיות שיש בעיה יותר רצינית?

פורסם

ממש לא בהכרח

 

יש כאלה שניתקו בגלל שהברז התקלקל.

ובארץ הוא מאוד יקר

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אבל אמרו כבר שאפשר להתקין ברז מכאני ולחסוך את הברז החשמלי ככה שלא נראה לי שיש צורך לבטל לגמרי את החימום.

פורסם

ואיך עובד המכני?

הרי זה יצטרך להיות באופן ידני על הברז

לדעתי סתם סיבוך

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...