Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני החלפתי ברז אלקטרוני (מקורי) כזה שקניתי את הרכב ושילמתי לא מעט.והיום הוא שוב מגמגם לפעמים עובד לפעמים לא. משהו שם פשוט לא עובד.

חבל פשוט על הכסף. רוב השנה החימום לא עובד צריך אותו ל2-3 חודשים .פעם בשנה פותחים אותו מעט וזהו.

פורסם

שחר

 

הפעם האחרונה שאני החלפתי ברז הייתה לפני 3 שנים.

התכנון שלו כנראה לא משהו, אבל אם לא קונים בארץ אז לא נורא.

אצלנו בארץ גם עכשיו יש ימים קרים וגם חמים שאתה רוצה להפעיל מזגן.

אם כל פעם צריך ללכת ידנית לברז זה יכול להיות טיפה יותר מידי עבור משתמש רגיל

 

הנה מחירים של מקורי

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=ford+heater+control+valve+genuine&_sacat=0&LH_PrefLoc=2&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_odkw=ford+heater+control+valve&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

 

חלקם אפילו שולחים לישראל

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

עדכונים:

האוטו ביקר במוסך, עבר בדיקה, באופן מוזר הכל עובד וכל מה שהיה צריך לעשות זה לחבר חזרה את הצינורות מהרדיאטור אל תא הנוסעים... עשו לו ניקוי פנימי של הצינורות (לפי מה שהבנתי ממנו) וזהו. מוזר לא? למה שיעשו ניתוק כזה בלי סיבה?

בכל מקרה, המוסכניק אמר לי לבדוק מים עכשיו כל הזמן ולראות שהם לא נגמרים, אם הם נגמרים כנראה שיש תקלה, אם לא אז הכל בסדר. בכל מקרה החימום עובד עכשיו... תודה לעוזרים! ד"א הוא לא חייב אותי על כל זה!

פורסם

אני מקווה שאין שם מים אלא נוזל קירור יעודי

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...