Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול רשיון רכב ושטר מכר למנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

בכוונתי לרכוש מכונית ולפרק אותה לחלפים לרכב עבור הרכב שלי. למכונית שאותה אני מתכוון לרכוש כמובן שאין טסט. איך אני יוצר מצב שבו אינני עושה העברת בעלות לגרוטאה (שכן אין בכוונתי להשתמש בה לנסיעה על הכביש) אבל כן עושה שטר מכר למנוע, מכיוון שאני רוצה להרכיב את המנוע של הגרוטאה ברכב הקיים שלי (כמובן שמדובר באותו דגם ובאותו נפח מנוע)?

פורסם

תודה, אבל זה לא מסביר איך עושים שטר מכר למנוע מאדם פרטי לאדם פרטי. לפי האמור במסמך, רק מוסך יכול לעשות זאת.

פורסם

המכירה היא אכן מאדם פרטי לאדם פרטי

 

רק ביצוע ההרכבה של המנוע המוחלף צריך להיעשות במוסך מורשה בלבד.

 

מה לא ברור?

 

רצית להרכיב לבד? לא בישראל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שטר המכר החדש יונפק על ידי אגוד המוסכים בצורת פנקסים מחוררים.

נוהל ההזמנה של פנקסים אלו יהיה זהה לנוהל ההזמנה של כל שאר הפנקסים המחוררים,

ובהתאם להנחיות משרד התחבורה (מילוי כתב התחייבות, צילום רשיון אחזקת מפעל, ייפוי



כח לשליח ותשלום).

עלות פנקס: הינה: 78 כולל מע"מ ( 3.12 ₪ לשטר)

למותר לציין כי שטר המכר אשר הונפק עד כה על ידי אגוד המוסכים אינו בתוקף! (לרבות

 

עכשיו אתה מבין מה לא ברור? ההתייחסות היא לשטר שמכר שמקורו בפנקס שנמכר למוסכים.

האם אתה באמת מאמין שמוסך ייתן שטר מכר כזה לאדם פרטי שלא רכש ממנו את המנוע?

פורסם

אותו מוסך שיעשה את העבודה ייתן לך את האישור.

 

גם אם היית יכול להוריד את שטר המכר באינטרנט , הוא לא היה מספיק לך מבחינת משרד הרישוי כי חייב להיות בו גם אישור המוסך המורשה שביצע את ההחלפה, וללא אותו אישור לא יבצעו את ההחלפה ברשיון הרכב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...