Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירוקו או GTI


broken10
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם:-D

אני מתלבט לקנות את השירוקו מנוע 2.0TSI או ה GTI מנוע 2.0TSI(מדובר בדגם החדש)...

את האמת אני מה זה מבולבל,חבר שלי אומר לי עזוב מנוע 2.0TSI ותקנה שירוקו מנוע 1.4TSI

 

מצד אחד אני מאוד אוהב את השירוקו היא ממש יפה ונמוכה אבל הרוב אומרים לי GTI זה שונה (לפחות מבחינת השם שזה GTI)...

 

אני לא יודע מה אתם אומרים?

אההה עוד משהו אני גם לא סגור מבחינת תיבת הילוכים ידנית לבין DSG לשירוקו מנוע 2.0TSI אין ידני,ול GTI שלוש דלתות אין DSG.....

 

אני יודע חפרתי קצת...

עכשוי הגיע תורכם מה אתם אומרים?

 

תודה מראש..:wink:

פורסם

מי אמר לך שלGTI אין תיבת הילוכים DSG.?

בין השירוקו ובין הGTI יש כמה הבדלים כמובן.

 

השירוקו היא המעוצבת יותר מבין השתיים, היא פחות פרקטית מאחותה הגולף. נהגתי רק על הגולף אז אני לא יכול להתייחס להתנהגות הכביש בשירוקו. אבל ממה שקראתי מחברי פורום, וכתבות רכב רבות, השירוקו לא באמת מאתגרת את הGTI מבחינת התנהגות הכביש. כמובן הגולף GTI זה אייקון מוטורי ואני חושב שמי שמחפש הנאה מנהיגה בתוספת פרקטיות ושימושיות יבחר בגולף.

 

מה גם שאני ממש ממש אוהב את העיצוב של הGTI, במיוחד בלבן :twisted:

פורסם

השירוקו היא יפה, מרעננת, מלהיבה, בעלת כוח גם, אבל אם משווים אותה לאחותה הגדולה, ה GTI היא עוצרת נשימה, הנהיגה בה זה משהו מיוחד, אני חושב שהGTI תביא אותך לאורגזמה הרבה יותר מטורפת מאשר השירוקו.

חוצמזה עם כבר GTI, אז בעלת 3 דלתות ודוושת קלאץ' כן? =]

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם
מי אמר לך שלGTI אין תיבת הילוכים DSG.?

הוא הזכיר 3 דלתות, וכמדומני צ'מפיון מציעים 3 דלתות בידני.

 

עכשוי הגיע תורכם מה אתם אומרים?

תחליט מה יותר חשוב לך: יפה או אופה? :wink:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

שתי הבחורות יושבות על אותה השילדה וההתנהגות היא טובה מאוד בשתיהן עם יתרון כלשהו ל GTI.

 

ה GTI היא זאב בעור של כבש

והשירוקו זאבון בעור של נמר :-)

 

לגבי 2 ליטר או 1.4 ליטר, זה שיקול של מחיר בעיקר. אם ידך משגת לשלם על ה 2 ליטר ואתה רוצה DSG - לך על ה 2 ליטר.

אם אתה רוצה ידנית אין לך ברירה אלא לרדת ל 1.4 ליטר 160 ואם יחסר לך כוח צ'פצ'פ אותה.

פורסם

רק לציין, שאם אתה הולך על שירוקו ויש בידך הממון, אל תחשוב פעמיים ותקח את המנוע 2.0.

 

לגבי הרכבים, אם אתה רוצה רכב יותר סולידי עם התנהגות טיפה עדיפה אז זה הGTI.

אם לא, אז זה השירוקו :)

Got To love It

פורסם

השאלה היא האם אתה צריך בכלל את ה GTI?

אורגזמה מנהיגה כל אחד רוצה, אבל אולי לפעמים כדאי להסתכל כמה צעדים קדימה ( שכן סביר להניח שאחרי קניית רכב כזה לא יהיה לך רכב חדש ב 3 שנים הקרובות לפחות ), או אם זה צריכת דלק גבוהה יותר, אני מאמין שגם טיפולים של ה GTI יקרים יותר...

 

תחליט מה יותר חשוב לך: יפה או אופה? :wink:
האמת שבדעה שלי אני הייתי נוטה יותר לשירוקו ( רווק, חייל משוחרר, כרגע בלי גב כלכלי הכי גדול ומחפש רכב מכובד לטווח ארוך ), אבל עדיין אפשר להגיד בקלות על ה GTI שהיא גם יפה וגם אופה :lol:

 

אני זה החבר שייעץ לרדת מ-ה GTI, לטעמי בעיקר בגלל שיקולים כלכליים עתידיים וגם אני עונה לבחור על השאלה שהוא לא צריך את זה באמת, הטורבו ו-ה GTI נותנים איזה ערך מוסף לרכב, אבל אני לא חושב שהבחור שלנו צריך את זה.

 

ההצעה האחרונה שלי אליו הייתה כמו זו שהייתה כאן:

אם אתה רוצה ידנית אין לך ברירה אלא לרדת ל 1.4 ליטר 160 ואם יחסר לך כוח צ'פצ'פ אותה.
לקנות את ה 1.4 ולשים לה צ'יפ לשיפור קל אך מורגש, ולצאת לדעתי מורווח מכאן ומכאן.

 

אגב, שלא תטעו חלילה.

אמרתי גם לו את זה. אם הוא בסוף יחליט ללכת על ה GTI אני אהיה ממש שמח בשבילו ועדיין אין ספק שזה רכב מעולה שיתן הנאה ללא ספק. השאלה אם הוא באמת צריך את זה?

פורסם

אף אחד באמת לא צריך רכבי מרצדס,במוו וכל שאר הרכבים המפוארים והספורטיבים...

זה לא שאני רוצה להשתולל או לסגור את השעון של המהירות,אבל זה רק עניין של הרגשה...

 

ואגב בקשר לצריכת דלק יש למישהו מושג כמה היא שורפת דלק,בוא נגיד בנסיעה רגועה מה המקסימום שאפשר להוציא ממנה?

פורסם

אתה לא הראשון שמתלבט.

http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/236743/vw_golf_gti_and_scirocco_tsi.html

לדעתי, אם אתה צריך לשנע ילדים ומשפחה, לך על הגולף.

אם אתה לבד, לך על השירוקו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

בסוף הזמנתי GTI ידני שלוש דלתות בצבע לבן...

אני חייב לשתף אותכם,עשיתי היום מבחן נסיעה ולמזלי הטוב הבחור שנהג איתי הוא בחור מקצוען שעושה מירוצים בארץ

הוא באמת אחד התותחים בנהיגה,עשה לי נהיגה ספורטיבית ב GTI,חבל על הזמן אני הרגשתי באופנוע ולא באוטו,הוא ממש הרשים אותי.

ואמר לי אם באמת אתה מחפש איכות נהיגה ספורטיבית אז זה רק GTI,השירוקו זה רכב טוב אבל לא כמו ה GTI...

תכלס מי שמחפש יופי ופוזה שירוקו מתאימה,ומי שמחפש איכות נהיגה אז הולך על GTI....

 

עכשיו מה אתם אומרים,אני רוצה לתת לאוטו מראה כזה יותר ספורטיבי,אז איך זה ילך האוטו בצבע לבן והגג והמכסה בשחור?????

אאא ועוד משהו לרוע המזל,לא יודע אבל הGTI החדשה לא שומעים את המנוע והטורבו מבחוץ,אז מה אפשר לעשות?

 

אני יודע אני קצת ילדון אבל אני עדיין עובר את התקופה הזאת.....:wink:

פורסם

בחרתה בחירה מדהימה מבחינת רכב...תתחדש וסע בזהירות!

אל תהרוס את היופי של הרכב עם כל מיני קשקושים של צביעה בשחור של מכסה וגג, תשאיר מקורי.

תתחדש!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

זה אמור להגיע עוד חודש....

אגב מה אני יכול לעשות עם הסאונד של הרכב,כפי ששמעתי במבחן נסיעה הוא ממש שקט,יותר מדי,מבפנים שומעים אבל

מבחוץ לא שומעים כלום,אני לא רוצה אוגזוז רעש שירעיש לכולם,אבל לפחות משהו שישמעו את הסאונד של הטורבו,וגם יהיה חוקי...

אני שמעתי GTI בדגמים היותר ישנים והיה להם סאונד ממש מקובל,אבל של השנה זה ממש שקט...

פורסם

תתחדש על הקנייה,גם אני כניראה בדרך לאותו הרכב.

אבל,ממתי הפסיקו למכור 3 דלתות עם DSG? בניתי כל כך על הרכב הזה!

מישהו יודע אם אפשר לעשות בכל זאת הזמנה?

Renault Clio TCe 120 EDC

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...