Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גלקסי S2 עם אנדרואיד 4 יכול גם היום בקלות לשמש מישהו שאין לו דרישות גבוהות. זה אחלה מכשיר. היו לי כמה כאלה, אחד מהם לדעתי עובד עד היום אצל מישהו במשפחה.

 

 

פורסם

עם המחירים שיש היום, אני לא רואה סיבה להישאר עם מכשיר מיושן טכנולוגית ועם גרסה מאוד ישנה של מערכת הפעלה שעלולה להיות חשופה יותר לפרצות אבטחה.

לא חסרים מכשירים טובים במחיר סביר, כמו למשל שיאומי Note 4X שעולה פחות מ-1000₪, או אפילו MI5 שהיה מכשיר הדגל הקודם תמורת פחות מ-1000₪.

גם מכשירים כמו שיאומי A1 (עם מערכת הפעלה נקיה) או Mi Max 2 (מסך ענק) ניתן להשיג בטווח המחירים הזה.

גם ליצרנים גדולים כמו סמסונג קיימים מכשירים בטווח המחירים הזה, כמו סדרת J או מכשיר כמו A5 וכדומה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
עם המחירים שיש היום, אני לא רואה סיבה להישאר עם מכשיר מיושן טכנולוגית ועם גרסה מאוד ישנה של מערכת הפעלה שעלולה להיות חשופה יותר לפרצות אבטחה.

 

אני לא רואה סיבה להוציא חצי שקל על מכשיר חדש כל עוד המכשיר הישן תקין, עושה את העבודה ועונה על הדרישות שלי.

 

אם הוא מתקלקל או מתיישן עד כדי כך שמפסיק לענות על הדרישות, מחליף.

 

 

פורסם

פירצות האבטחה של הגרסאות הישנות הן סיכון ממשי. שכל אחד יבחר מהי מידת הסיכון שהוא מוכן לקחת.

באנדרויד 4.2, לדוגמה, אפשר להשתלט לגמרי על הטלפון כתוצאה מלחיצה על קישור. אמיתי ומאושר על ידי גוגל.

עד אנדרויד 6.0 אפליקציות תמימות למראה יכולות לעשות שמות בטלפון, בלי שתבחין בשום דבר מוזר.

אם אתה במקרה משתמש בטלפון לנהל את חייך (ולא סתם מטלפן) כפי שמצופה מסמאטרפון, אז סיסמאותיך וחשבונותיך וכספך בסכנה.

ואם אתה לא משתמש בטלפון לגלישה, אז אין לך צורך בסמארטפון, למעשה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

על זה אין מחלוקת, אבל זה רק עניין של זמן עד שימצאו פירצה גם באנדרואיד 7 ואז רק אנדרואיד 8 שתצא תהיה הגרסה הבטוחה. לא מעשי מבחינתי להחליף טלפון כל שנה.

 

 

פורסם

גם מכשירים כמו שיאומי A1 (עם מערכת הפעלה נקיה) או Mi Max 2 (מסך ענק) ניתן להשיג בטווח המחירים הזה.

יש היום מבצע באליביי (alibuy),

שיומי A1 ב707 שקל כולל ביטוח מיסים (יתכן וטעיתי בכמה שקלים, לא יותר מידי)

יום טוב גם לך

פורסם
עם המחירים שיש היום, אני לא רואה סיבה להישאר עם מכשיר מיושן טכנולוגית ועם גרסה מאוד ישנה של מערכת הפעלה שעלולה להיות חשופה יותר לפרצות אבטחה.

לא חסרים מכשירים טובים במחיר סביר, כמו למשל שיאומי Note 4X שעולה פחות מ-1000₪, או אפילו MI5 שהיה מכשיר הדגל הקודם תמורת פחות מ-1000₪.

גם מכשירים כמו שיאומי A1 (עם מערכת הפעלה נקיה) או Mi Max 2 (מסך ענק) ניתן להשיג בטווח המחירים הזה.

גם ליצרנים גדולים כמו סמסונג קיימים מכשירים בטווח המחירים הזה, כמו סדרת J או מכשיר כמו A5 וכדומה.

 

כפי שאמרתי בתחילת הדיון אנשים מחפשים תירוץ להוציא כסף.

 

עולם הסלולר הגיע כמעט למיצוי מלא. שדרוגים בין שנה לשנה הופכים ליותר ויותר זניחים ומסתכמים בעיקר במצלמה טיפה יותר טובה ושיפור ביצועי מעבד שבאים לידי ביטוי בעיקר ב-benchmarks חסרי כל משמעות בשימוש יומיומי.

פורסם
הכל מתחיל ומסתיים בדרישות של אותו משתמש:

ההורים משתמש בו בעיקר לשיחות GPS וסרטונים ביוטיוב ובווסטאפ. אכפת לי במקרה הזה שיפרצו לטלפון שלהם? ונניח ויפרצו, מה יגלו?

מעולם לא מסרת שום, אבל שום מידע חשוב באימייל? לא יכול להיות.

99% מתנהלים עם איזה חשבון ג׳ימייל כלשהו להתנהלות מול השלטונות וכיו״ב,

כולל הורים נטולי זיקה טכנולוגית, והחשבון הזה מקושר בד״כ לטלפון.

 

בכל הקשור לעלויות מכשירים - אני מסכים עם הגישה הרווחת, אין סיבה לשלם מעבר ל-1500 ש״ח על איזה שהוא מכשיר, היכולות של המכשירים באזור המחיר הזה מטמטמות כיום, ממצלמה ועד יכולות מעבד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה לא מדוייק.

יש מכשיר ב1000-1200 ש"ח שמוציא תמונות טובות?

עם מייצב לצילום בווידאו?

תמונות באיכות של הנוט 5 שיש לי עכשיו (מודל 2015)

 

לנוט 5 שיש לי עכשיו ועושה קונצים אני סולח בכל פעם שאני מצלם.

 

כבר תכננתי לרכוש שיומי A1 עד שראיתי את איכות הצילום שלו. אני משתמש הרבה במצלמה ואיכות צילום גרועה זה דיל ברייקר מבחינתי.

 

המועמד הכי ריאלי מבחינתי הוא כנראה oneplus3T רק שהוא לא עולה 1200 ש"ח

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

MI NOTE 3 בהחלט אופציה מעולה,נכון להיות כבר ניתן לרכוש אותו סביב ה-1000 ש"ח כלל ביטוח מכס.

תבדוק באתר lightinthebox.

פורסם

קניתי נייד חדש. למכשיר החדש אין כרטיס זיכרון חיצוני , איך אני מהעביר את כל האינפורמציה מהמכשיר הישן לחדש?

מכשיר ישן GINI W5 מכשיר חדש סמסונג נוט 5

פורסם

יש מכשיר ב1000-1200 ש"ח שמוציא תמונות טובות?

...

המועמד הכי ריאלי מבחינתי הוא כנראה oneplus3T רק שהוא לא עולה 1200 ש"ח

ענית לעצמך, לוואןפלוסשלושטי יש מצלמה מעולה.

תבדוק כמה עולה G3 כיום, בהינתן ועדיין אפשר להשיג. גם מצלמה נהדרת.

 

בגדול, נושא המצלמה מקבל חשיבות די גדולה בסקירות של טלפונים,

כך שעם קצת חיפוש ברשת אפשר לדעת די מראש למה לצפות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...