Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

העולם החומרתי הגיע למיצוי זו טענה מכובדת במקומה. אבל השירותים בסמארטפון כל הזמן רק גדלים ומגוונים.

אם פעם הטלפון הוא היה רק לצורך דיבור ושליחת SMS, לאחר מכן הטלפון נהפך לרשת בין אנשים (ווסטצאפ טלגרם ורשתות חברתיות), הנגישות ליכולת ניווט, אפליקציות של שירותים שאנחנו צורכים גם גדלים עם הזמן. כל הזמן קמים רעיונות ומתים. רעיונות טובים נשארים, רק עניין של זמן שהם יפרצו דרך.

האם סמראטפון ב-1000 ש"ח יעשה את העבודה לתקופה הקרובה? התשובה היא כן. לכמה זמן, אין לי מושג.

 

הסמראטפון הקודם שלי היה LG G3 בגרסה 3GB. אחרי שמת לי הטלפון, קניתי את שיאומי רדמי נוט 4X בגרסה 3GB כי ראיתי שכל השירותים שאני צורך, LG עשה את העבודה עד שהוא מת. להגיד שהמעבד של שיאומי איטי יותר מ-LG זה יהיה שקר (אולי על הנייר הוא איטי, אבל בפועל הוא מהיר וטוב).

פורסם

קצת קשכה להשוות את ה-LG-G3 ל-Redmi Note 4X ריון שיש ביניהם הבדל של 3 שנים, וזה מתבטא באיזה 4 דורות של מעבדים, נפח ומהיחרות זכרון וכו'.

 

הניסיון האישי (והמשפחתי) שלי הוא שמכשירי ביניים מחזיקים בדרך כלל בין 1.5-2.5 עד שהם הופכים בלתי שמישים בין אם בגלל התישנות החומרה, התישנות מערכת ההפעלה והעדר עדכונים או סתם חבלות ושברים שאינם משביתים אבל הופכים את המכשירים למעצבנים. דוגמא - LG-G2 שחלקו התחתון של המסך שלו נפגע בנפילה, הותקנה עליו איזו אפליקציה ששימשה את כפתורי הבית\אחור\תפריט ונמשך כך כ-8 חודשים עד שהוחלף במכשיר אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
העולם החומרתי הגיע למיצוי זו טענה מכובדת במקומה. אבל השירותים בסמארטפון כל הזמן רק גדלים ומגוונים.

אם פעם הטלפון הוא היה רק לצורך דיבור ושליחת SMS, לאחר מכן הטלפון נהפך לרשת בין אנשים (ווסטצאפ טלגרם ורשתות חברתיות), הנגישות ליכולת ניווט, אפליקציות של שירותים שאנחנו צורכים גם גדלים עם הזמן. כל הזמן קמים רעיונות ומתים. רעיונות טובים נשארים, רק עניין של זמן שהם יפרצו דרך.

האם סמראטפון ב-1000 ש"ח יעשה את העבודה לתקופה הקרובה? התשובה היא כן. לכמה זמן, אין לי מושג.

 

הסמראטפון הקודם שלי היה LG G3 בגרסה 3GB. אחרי שמת לי הטלפון, קניתי את שיאומי רדמי נוט 4X בגרסה 3GB כי ראיתי שכל השירותים שאני צורך, LG עשה את העבודה עד שהוא מת. להגיד שהמעבד של שיאומי איטי יותר מ-LG זה יהיה שקר (אולי על הנייר הוא איטי, אבל בפועל הוא מהיר וטוב).

ועדיין גם לכל השימושים הסטנדרטיים אין צורך בסמארטפון מטורף,

רוב האנשים משתמשים בטלפון למיילים, שיחות, רשתות חברתיות, ניווט וכו', שום משימה כאן לא דורשת טלפון מאוד חזק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הדרישה מהסמארטפון שיעשה יותר ויותר היא מתבקשת מרגע לרגע. נכון שאין צורך במכשיר דגל, כשיש מכשירי ביניים שעושים את העבודה יופי (גילוי נאות: לי יש מכשיר כזה), אבל להגיד שאין צורך בפיתוח? לדעתי זה שטויות.

לך תדע אם ביטקויין יהיה שווה משהו בעוד כמה שנים, שאנשים יוכלו גם להרוויח כסף מהמטבע הזה דרך הסמארטפון, ותוך כדי גם לשלם על מוצרים דרך המטבע הזה?

בנוסך, לך תדע איזה שירותים יהיו לך בעוד כמה שנים. אתה אף פעם לא יודע מה מצפה לך.

פורסם

איפה אני אמרתי שאין צורך בפיתוח בדיוק?

בסך הכול באתי להגיד שלרוב האנשים אין צורך בטלפון מטורף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מורה נבוכים:

שיאומי רדמי נוט.

רוצה לקנות.

מה תת הדגם המומלץ ביותר?

ראיתי שיש 4 או 4X

זכרון 32 או 64

Mediatech או Qualcomm

עוד משהו שצריך לדעת?

תודות.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

בד"כ הטלפונים הסינים (מותגי מדבקה) הם בעלי מעבדים מדיהטק ומערכת הפעלה אף פעם לא מתעדכנת.

לעומת זאת הטלפונים הסינים עם מעבדים קוואלקום הם בד"כ כן.

מעבד קוולאקום הוא מעבד מותג, לעומת מדיה טק שלא. אני בחרתי בקוולקאום. אבל יש היום רדמי נוט 5 במחיר נמוך. חבל להתפשר על רדמי 4X כאשר 5 כבר קיים בשוק.

פורסם
בד"כ הטלפונים הסינים (מותגי מדבקה) הם בעלי מעבדים מדיהטק ומערכת הפעלה אף פעם לא מתעדכנת.

לעומת זאת הטלפונים הסינים עם מעבדים קוואלקום הם בד"כ כן.

מעבד קוולאקום הוא מעבד מותג, לעומת מדיה טק שלא. אני בחרתי בקוולקאום. אבל יש היום רדמי נוט 5 במחיר נמוך. חבל להתפשר על רדמי 4X כאשר 5 כבר קיים בשוק.

תודה על התשובה.

מה לגבי שאר השאלות?

מה הערך המוסף של 5? ומה מחירו כיום?

הטלפון לשימוש בסיסי ופשוט(ווטסאפ, וויז, פרצופספר).

תודה שוב.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

הפוך גוטה.

הנוט 5 בעל מעבד SD435 וזכרון ּּּּּּּּג"ב. ל-4x מעבד SD625 וזכרון 3 או 4 ג"ב. הוא עדיף, וגם יותר יקר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה לכולם. נקנה נוט 4X זכרון 64 עם מעבד מקורי.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
הפוך גוטה.

הנוט 5 בעל מעבד SD435 וזכרון ּּּּּּּּג"ב. ל-4x מעבד SD625 וזכרון 3 או 4 ג"ב. הוא עדיף, וגם יותר יקר.

צודק.

אני התכוונתי ל-5 פלוס. היום יש ביטוח מיסים, כך שהמחיר של רדמי 5 פלוס שווה לרדמי נוט 4X בארץ.

פורסם

מעבד קואלקום, לא מדיהטק. לשיומי יש איזו חלוקה (לא לגמרי קשיחה) של טלפונים עם מעבדי קואלקום לשוק הגלובלי ושל מדיהטק לשוק הסיני.

 

למי שקרא למדיהטק "גנרי" ולקואלקום "מותג" - אתה טועה. מדיהטק יצרןרציני ומוכר. נכון שבעבר היו לו מעבדים לא מוצלחים, אצלנו התיחסו בעיקר לקליטת GPS לקויה, אבל מדובר ביצרן עם מבחר ענק של מעבדים להרבה מאד צרכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...