Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

במחשבה שניה, אתה צודק. הבן שלי היה צריך להחליף את המקירוסים שלו כאשר קנה A1.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הפשרות נשקלה, במחיר 20 ש"ח הועדף סים חדש.

להבא כל סים שירכש יהיה נאנו וייעשה שימוש במתאם למיקרו (יש לי כמה במגירה, קונים אותם במרשתת, המחיר פרוטות). כמובן שאם יש סים שלושה גדלים זה הפתרון הטוב ביותר, אבל לא כל חברת סלולר מספקת סים כזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן, המצלמה של הרדמי נוט 4 עלובה.

 

כיום אחרי כמה בעיות שטופלו זו הבעיה העיקרית שלי איתו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ה Mi note 3 מצא חן בעיני. המפרט יפה ונראה שגם המצלמה טובה.

הסוללה במקום טוב באמצע (3500Mah), מעבד SD660 ו 64GB\6GB זיכרון נראה לי שיעשו עבודה טובה.

 

המחיר הזול בזאפ עומד על 1380 ש"ח, יש אלטרנטיבות נוספות ?

(נראה שהמחירים בחו"ל לא רחוקים בכלל, ואם לוקחים בחשבון תשלום מעמ בכניסה לארץ - זה יוצא אותו המחיר אם לא יקר יותר להביא משם).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כן, המצלמה של הרדמי נוט 4 עלובה.

 

כיום אחרי כמה בעיות שטופלו זו הבעיה העיקרית שלי איתו.

דעתי היא קצת שונה: זה הדבר הכי טוב בטלפון ביחס למחיר. אני מצליח להוציא תמונות מאוד יפות וחדות דרך הטלפון.

פורסם

תמונות טובות ויפות זה מאוד סובייקטיבי

 

ב-AUTO MOD , תמונות באור יום הם סבירות פלוס, בכול תאורה אחרת נע בין "חרא ל-חרא גדול"

 

גם לפי שיווק זה קל לראות את זה- אם המצלמה הייתה סבירה אף אחד לא היה קונה את מכשירי הדגל של שיאומי , שגם הם לא בדיוק באותה רמה של המצלמות של סמסונג וגוגל.

פורסם
לא קראתי הכל מן הסתם, אשמח אם מישהו יכול לייעץ:

 

יש יורש לMOGO G4 PLAY מבחינת VFM?

 

אמזון ארה"ב שולחים לארץ את הMoto g5, יוצא סביבות 800 שקל כולל מיסים עד הבית.

פורסם

אני מחפש טלפון לאמא שלי, היום יש לי גלאקסי 3 מיני, ואני רוצה משהו יותר מודרני וגדול.

אחרי מלא המלצות על שיאומי A1, אני מאוד נוטה לכיוון שלו - גם בזכות האנדרואיד הנקי (שאם היא תתקל בבעיות אבא שלי יוכל לעזור לה - לו יש מוטו G5 פלוס, גם הוא עם אנדרואיד נקי) וגם בזכות המחיר. אבל אני חושב שמסך של 5.5 אינץ' יהיה לה גדול.

אז... יש איזה משהו מקביל עם מסך קטן יותר?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)
לא קראתי הכל מן הסתם, אשמח אם מישהו יכול לייעץ:

 

יש יורש לMOGO G4 PLAY מבחינת VFM?

אצלנו המעבר הוא לשיומי. ה-G4 play הוא זה שהוחלף ל-A1.

המצלמה של השיומי סבירה, אם אני רוצה לצלם משהו משמעותי אני משתמש ב-DSLR הישנה שלי או ב-mirrorless כדי חדשה של בני.

ספייר - לגבי גודל מסך - בגיל מבוגר יותר יתרון למסך גדול. יקח לאמא כמה דקות להתרגל והיא לא תרצה לחזור למסך הקטן. אני מניח שהיא בערך בת גילי, ובכל פעם שאני משתמש ב-Mi4c של הבנים אני מברך על המעבר ל- Redmi Note 4 עם עוד חצי אינץ'

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מוטו g5 רגיל מאמזון. סביבות ה 800 שקל כמו שאמרו לפני

 

או שיאומי רדמי 4x בסביבות ה 500 שקל

 

שניהם יהיו שיפור משמעותי במהירות. ובאיכות באופן כללי. לא במצלמה(יש לו מצלמה לא רעה בכלל יחסית)

 

לדעתי אם אין באמת רצון משמעותי לכיוון האנדוריאד הנקי, הייתי הולך על השיאומי

פורסם

היום ראיתי ושיחקתי עם ה A1.

מפרט כמה זהה ל redmi note 4 למעט מצלמה טובה יותר (כפולה, בדומה למה שהתחיל ב Mi6)

מסך בגודל 5.5, אנדרויד נקי לחלוטין - ולמרות שהמכשיר היה מפוצץ באפליקציות, הוא עבד מעולה.

המחיר נע בין 800 למכשיר עם שנה אחריות ל 1000 למכשיר עם אחריות של המילטון לשנתיים.

 

אהבתי את המכשיר, המצלמה סבבה לגמרי !(בין הטובות אם לא ה בגזרת המחירים האלו)

הולך לקנות בתחילת השבוע. אם יש למישהו המלצה לחנות באיזור המרכז, שוט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

המחיר ביבוא רשמי יותר גבוה, אלא אם ירד ב-30% בשבוע האחרון, או שאתה קונה 3/32 ג"ב. הבן שלי קנה את גרסת ה-4/64 ג"ב שעלה לו קרוב ל-1300 ש"ח (ועל זה הוסיף גם קייס ומגן מסך).

שים לב שיש לו מחבר USB-C - צריך להצטייד בכבלים מתאימים (אני ממליץ על המקוריים של שיומי, וגם מתאמים של שיומי).

הסים הוא נאנו - או לחתוך את המיקרו הקיים או לשלם כמה פרוטות תמורת סים חדש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...