Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
צודק.

אני התכוונתי ל-5 פלוס. היום יש ביטוח מיסים, כך שהמחיר של רדמי 5 פלוס שווה לרדמי נוט 4X בארץ.

הייתי מחכה לראות מישהו באמת יקבל חזרה כסף מ'ביטוח המיסים' הזה לפני שהייתי ממליץ לאנשים להסתמך עליו.

קשה לי להאמין שהסידור הזה יאריך ימים.

 

 

ואגב Mediatek, מעבד מתוצרתם נמצא בסוני הנוכחי שלי. מהיר וחסכוני בסוללה הרבה יותר מהSD650 שהיה בשיאומי שבא לפניו.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

ההבדל המשמעותי בין הגרסה הסינית לבינלאומית היא המערכת. כדי לקבל טלפון שמיש מהגרסה הסינית צריך לצרוב מ"ה חדשה. הגרסה הבינלאומית שמישה מהקופסה. אאל"ט יש גם הבדל במצלמה לטובת הסינית, אבל המכשיר לא מתאים לצלמים.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)

נקסוס 5 ששרד אצלי שנתיים הועבר לקרובה שהייתה איתו עוד 3 שנים, סה''כ 5 ועדיין עובד (אחרי החלפות סוללה).

 

1+1 שהיה אצלי שלוש שנים הועבר לאותה קרובה ועובד מעולה אחרי החלפת בטרײַה (מציין שאחרי החלפת מסך שנשבר החלפנו גם מיקרופון שהפסיק לעבוד אבל מאמין שזה קשור להחלפה).

 

לפני חודשיים עברתי לoneplus5 וכרגע מרוצה, אבל מוקדם מדי כדי להגיד.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Asfanut

קקטוסולר ידנית

 

פורסם (נערך)

גלקסי s2 מהיום שיצא בפלאפון. עבד מצויין עד שgpsהתחרפן. ובערך חצי שנה אחרי ש 1+1 יצא. ולפחות 1.000 מכות ונפילות. ולבסוף עף מהחלון בנסיעה ושרד.

היה חליפי במשך שנתים נוספות.

הוחלף ב1+1 שהיה מצויין. אבל עדין בעל מסך גרוע ביותר. החזיק שנה.

הוחלף במיזו פרו 5. שעבד שנתיים. מתוכם שנה עם מסך מרוסק.

הוחלף בנוט 3 משומש של אמא שלי (אני הייתי היד 4) עד ששברתי לו את המסך. לקח 4 חודשים.

וחזרתי למיזו שחזר מתיקון.

 

מחפש מכשיר חדש.

או לתקן את הנוט 3 של אמא. אבל לא במחיר של מכשיר חדש. 500-600₪

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

איך זה קורה לכולכם? אני מעולם לא שברתי מסך בטלפון

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

יש לי וואווי פי8 לייט כבר יותר מ3 שנים ועדיין עובד יפה מאד. עלה 1000 שקל. אמנם הוא נתקע לכמה שניות לפעמים כשעורכים טקסט ארוך במקלדת והג'י.פי.אס שלו לפעמים לא מצליח להתמקם אבל זה נפתר בכיבוי והדלקה מחדש. גם המצלמה מעפנה אבל זה המכשיר הכי עמיד שהיה לי.

לפני זה היה לי גלקסי 3 שעלה 1500 שקל ואחרי שנה וקצת התחיל לעשות בעיות ברמה של רכב צרפתי, כמו למשל מיקרופון של הדיבור עובד מתי שבא לו, המצלמה מוסיפה אפקטים כמו נקודות כחולות וסגולות לתמונות, שקע טעינה דורש זווית מיוחדת כדי להעביר חשמל, תקיעות מעצבנות במיוחד וג'י.פי.אס שמשנה את דעתו באמצע ניווט. הגעתי למצב שמרוב עצבים על המכשיר קניתי לו קייס מתכתי שמן עם זכוכית נוספת על המסך כדי שלפחות אוכל לזרוק אותו על הרצפה כשאני מתעצבן בלי לגאול אותו מיסוריו. לפני זה היה לי גלקסי 2 שהתחרפן גם אחרי שנה וחצי. אני לא משתמש כבד, לא מוריד משחקים וכל מיני אפליקציות משונות. בסך הכל ווטסאפ, פרצוף ספר, טאפטוק והאפליקציה של הבנק.

המסקנה שלי, כל המכשירים האלה עושים אותו הדבר וימותו בגיל צעיר, אז כדאי לקנות את הזול ביותר שמכיל את התכונות שצריכים ולא מעבר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כל הסמארטפונים שמגיעים אליי עובדים קשה. אבל ממש קשה.

 

גלאקסי 4 - היה ברשותי 3 שנים. חצי מהזמן שימש לפיתוח אנדרואיד, וזה אומר טלפון מחובר באופן קבוע למחשב והתקנות APK כל יום כל היום. לאחר מכן הוחלפה הסוללה והוא הועבר במצב תקין לחלוטין הלאה במשפחה. מתפקד מצויין כבר מעל לשנה בידיים החדשות ונותן בראש.

 

אחר כך עברתי לגלאקסי 6 שהחליף את מקומו של 4 בעמדת הפיתוח. עדיין עובד מצויין כשנה +

כרגע מסתובב עם אייפון 6 שגם הוא נרכש לצורך למידה של IOS ופיתוח.

טלפון הבא יהיה כנראה גלקסי 8, והגלאקסי 6 יעבור הלאה במשפחה.

 

באופן כללי, אני תמיד רוכש את מכשיר הדגל של שנה שעברה כשלאחר הצגת המחליף, המחיר של הדגם הקודם בקרשים. גם שיא הטכנלוגיה (של שנה שעברה), גם לאחר תיקון של כל מחלות הילדות (בחומרה או בתוכנה), וכל זה בחצי מחיר.

פורסם

איך שוברים מסך.

לא יושבים במשרד כל היום. עובדים פיזי.

אני טכנאי הגברה ותאורה.

כל היום ארגזי עץ ומתכת. כל היום על הרגליים. או על פיגומים סולמות וכו.

נראה לך שטלפון שמקבל מכה במסך ממתכת. או נופל מגובה של 2-3-4 מטר ישרוד

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
יש לי וואווי פי8 לייט כבר יותר מ3 שנים ועדיין עובד יפה מאד. עלה 1000 שקל. אמנם הוא נתקע לכמה שניות לפעמים כשעורכים טקסט ארוך במקלדת והג'י.פי.אס שלו לפעמים לא מצליח להתמקם אבל זה נפתר בכיבוי והדלקה מחדש. גם המצלמה מעפנה אבל זה המכשיר הכי עמיד שהיה לי.

 

אני הייתי זורק אותו מזמן. איך אפשר להשתמש בטלפון ככה? מטריף ת'שכל...

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קח בחשבון שכמעט כל הזיכרון של הטלפון מלא, אני צריך לרוקן אותו ואני מאמין שהוא יחזור לעבוד חלק אחרי זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גלקסי S5 של אישתי החזיק 3 שנים בלי פירמוט עד שהשקע טעינה נדפק.

שיומי Mi5S היה בקופסא (8 חודשים) עד לא מזמן ונכנס לשירות אחרי הגלקסי (לפני כחודשיים בערך). עובד פ33ה.

 

השיומי שלי (Mi4C) קרא את השירשור כאן (בעוד 3-4 חודשים חוגג אצלי שנתיים) ואז הוא נפל לי מהיד. המסך נשבר (הזמנתי חדש) והסוללה בחודשיים האחרונים בדרך לעשות check-out. הזמנתי גם כן סוללה חדשה. סה"כ 120 שח חלקים.

אני דיי אוהב את הטלפון הזה כך שלא בא לי לזרוק אותו, וגם אם אזרוק אותו לטובת אחד אחר חדש, אני רוצה שהוא ישאר תקין בשביל שאוכל לגבות אותו להעביר את כל המידע לטלפון חדש.

 

בנוסף יש לי MEIZU M1 NOTE כבר שנתיים.

עובד כמו חדש, לא תוקן מעולם, סוללה מחזיקה יפה מאוד, עדיין מקבל עדכוני תוכנה (!) שהאחרון היה ממש לפני שבועיים-שלושה. בשנתיים האלו היו לפחות 2-3 עדכונים של היצרן. ה GPS דרעק, אבל השתפר מעט עם העדכונים (עדיין לא ברמה של השיומי או טלפונים אחרים עם GPS נורמלי).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

איציק - לגבי ה-Mi4c - מעניין היכן רכשת אותו ואיזה רום מותקן עליו. אצלי יש שניים כאלה, זה שנרכש מגירבסט מתחיל היות בעיתי (וכאמור, היה לו תקופת השבתה בגלל עדכון תוכנה פגום) ולעומתו זה שנרכש חודשיים - שלושה יותר מאוחר מעליאקספרס מעולה, חוץ מצורך בהחלפת סוללה.

 

לגבי מייזו - אחרי שני m2 mini שהסוללה שלהם מתה אחרי 13 חודש (ובמקביל עוד כמה צרות) - אני מתרחק מהיצרן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
איציק - לגבי ה-Mi4c - מעניין היכן רכשת אותו ואיזה רום מותקן עליו. אצלי יש שניים כאלה, זה שנרכש מגירבסט מתחיל היות בעיתי (וכאמור, היה לו תקופת השבתה בגלל עדכון תוכנה פגום) ולעומתו זה שנרכש חודשיים - שלושה יותר מאוחר מעליאקספרס מעולה, חוץ מצורך בהחלפת סוללה.

 

לגבי מייזו - אחרי שני m2 mini שהסוללה שלהם מתה אחרי 13 חודש (ובמקביל עוד כמה צרות) - אני מתרחק מהיצרן.

 

הזמנתי את ה Mi4C 3GB/32GB מאליאקספרס ב 8/5/2016.

המסך המקורי החזיק יפה מאוד גם נפילות, התחליפיים פחות טובים מבחינת עמידות.

 

חיפשתי אפילו טלפונים במצב BRICK באיביי רק בשביל מסך מקורי ולא מצאתי. אין חלקים מקוריים.

מבחינתי שישרוד עוד כמה חודשים ואז אחליף אותו בדגם חדש יותר (ואם הכל יהיה בסדר איתו, הוא יחליף את המייזו הקיים). אלו 2 קווים נפרדים שהסיבה שאני מחזיק אותם בטלפונים נפרדים זה רק בגלל ה WHATSSUP שלא יודע לעבוד בטלפון DUAL SIM עם 2 קווים (וגם עוד סיבה: המייזו לא יודע לעבוד עם 2 סימים של דור 3 ומעלה, ואני ברשת פלאפון. המייזו עובד רק דור 2 + דור 3/4).

 

קיבלת עדכונים בטלפון שקנית מאליאקספרס ? כי אצלי מאז שנקנה לא היה שום עדכון והוא על אותה גרסה מאז (לא יודע אם זה טוב או רע, אבל בשורה התחתונה הוא עובד מצויין).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

הטלפונים שליח יותר ותיקים (מגירבסט נרכש ב-BF 2015 והאחר מעליאקספרס בסביבות 3.16, והגיעו כעבור חודש - חודשיים) ומקבלים עדכונים - הם אצל הבנים שלי, שמדווחים לי על כך שהם מקבלים עדכונים, אם כי איני עוקב אחר תדירותם. קיבלו שדרוגי אנדרואיד (7) ו-MIUI (עד 9.2).

 

לגבי ה-whatsapp - הבעיה היא שטלפון dual sim מבקש הגדרת קו נבחר (אפשר להפריד בין הקו לשיחות וקו ה-data) - אבל בהחלפה בין הקוים אין לי שום בעיה עם ה-whatsapp, בחו"ל אני עובר לקו המקומי והאפליקציה ממשיכה לעבוד ברציפות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...