Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שנה ו4 חודשים החלטתי לשדרג את הoneplus 3 שלי לoneplus5T.

אני קונה אותו ביום ראשון מגומובייל. המחיר 2000 ש''ח, האם יש חלופה מנצחת?

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
זה לא מדוייק.

יש מכשיר ב1000-1200 ש"ח שמוציא תמונות טובות?

עם מייצב לצילום בווידאו?

תמונות באיכות של הנוט 5 שיש לי עכשיו (מודל 2015)

 

לנוט 5 שיש לי עכשיו ועושה קונצים אני סולח בכל פעם שאני מצלם.

 

כבר תכננתי לרכוש שיומי A1 עד שראיתי את איכות הצילום שלו. אני משתמש הרבה במצלמה ואיכות צילום גרועה זה דיל ברייקר מבחינתי.

 

המועמד הכי ריאלי מבחינתי הוא כנראה oneplus3T רק שהוא לא עולה 1200 ש"ח

 

לטעמי האישי לוואןפלוס 3טי יש מצלמה נוראית. כול תזוזה קלה בתאורה שהיא לא מצויינת, התמונה נהיית מטושטשת. פח זבל.

 

הוואןפלוס 5 בהיבט הזה הרבה הרבה יותר טוב

פורסם

הטלפון הקודם - גלאקסי S3 עם סים כפול שרד 2.5 שנים וכניסת הטעינה שלו התחילה לזייף חזק. הוחלף בגלאקסי S7 סים כפול. בינתיים פחות משנה אצלי, זה הטלפון המושלם מבחינתי, יתוקן כל עוד זה יהיה אפשרי. אין לי בעיה שיהיה גם 2 עשורים אצלי :lol: אם יתאפשר, לא רואה שיהיה מכשיר שבסך התכונות שלו יענה על דרישותיי יותר טוב ממנו.

פורסם

דאג שהמכשיר הישן יהיה מגובה מול google. החומר יעבור לחדש באופן אוטומטי (חוץ מאשר האפליקציות או חלקן, בחלק ממערכות ההפעלה תדרש לבחור ידנית את הרצוי לך מתוך רשימת האפליקציות שהתקנת על המכשיר הישן. זה טוב, כי זו הזדמנות לעשות סדר).

 

חוץ מזה, אל תפרמט את המכשיר הישן לפני שראית שכל החומר שנור ועבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הא מישהו התנסה במכשירי נוקיה מהדור החדש? בעקר ה-8.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1. בהנחה שאתה מסונכרן מול חשבון גוגל, כפי שנאמר מעלי, גם במכשיר החדש, לאחר ההגדרות של החשבון יותקנו התוכניות והמידע המסונכרן כמו אנשי הקשר. וודא שסימנת בהגדרות את האופציה לגיבוי המידע לחשבון גוגל.

2. ווטסאפ - וודא גיבוי לגוגל דרייב המכשיר הישן, הצג גיבוי יזום לפני המעבר... כאשר יסתיים - תוכל במכשיר החדש להפעיל את ווטסאפ ולאשר שחזור מגיבוי בענן.

3. אם חשוב לך לגבות סמסים, יומן שיחות הטלפון וכו' ישנן תוכניות המגבות ומשחזרות זאת. Backup pro למשל יאפשר לך בגרסה החינמית 5 גיבויים למיטב זכרוני, אני פשוט רכשתי אותה...

4. חיבור המכשיר למחשב והעתקת תמונות מסמכים וכל קובץ אחר שתרצה להעביר בין המכשירים. בחר ב MTP באפשרויות חיבור USB.

5. אפשר גם להעתיק מהטלפון קבצים לחשבון בענן החביב עליך- דרופבוקס, גוגל דרייב, one drive וכו'' ואחכ להעתיק למכשיר החדש.

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אני הזמנתי נוקיה 3310 מאמאזון

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הפעם היחיד שבאמת הייתי מרוצה ממנו הוא הגלקסי נוט 3, שהחזקתי במשך 3 שנים ללא שום תלונה.

 

לצערי הרב נגנב כשהראש שלי היה עמוק במכסה מנוע של המונדאו.

 

אחריו קניתי LG G3, החזיק לי שנה ולא כל כך אהבתי אותו, החלפתי אותו בעקבות נזק למסך כתוצאה מנפילה.

 

אחריו קניתי גלקסי נוט 5, מאוד אהבתי אותו, החזקתי אותו בערך שנה וחצי, מאוד לא אהבתי את העבודה שאין הרחבת זכרון וסוללה נשלפת, החלפתי אותו בעקבות נפילה מינורית ביותר (מגובה קרסול!) שהשביתה את המסך לחלוטין (למרות שהזכוכית הייתה שלמה, משהו הזוי)

 

קניתי LG V20 בסוכות האחרון בינתיים מרוצה. עם זאת פעם הוא היה מהיר יותר.

פורסם
אני הזמנתי נוקיה 3310 מאמאזון

- יש לי נוקיה 3100 אורגינלי, עוד מעט יחגוג במגירה יומולדת 14. יחד אתו יהיו גם סמסונג 514 וסמסונג 515 שיהיו בני 17.
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגלאקסי נוט 3 שלי כבר חגג 4, עדיין איתו. לאחרונה הסוללה התחילה קצת לזייף, כנראה הגיע הזמן לחדשה. גם התחלתי להרגיש שהמכשיר כבר לא טס כמו בעבר, כנראה אחליף אותו בקיץ.

כמעט 5 שנים של שימוש, סאמסונג- סחטיין.

פורסם
sperial,

יש לי מכשיר של סמסונג C1530 (אם בעצם לא זרקתי אותו), חי ונושם אבל נעול לרשת פרטנר (אורנג' לשעבר). אין לי קבלה. מה עלי לעשות בשביל לפתוח אותו לכלל הרשתות?

 

תתקשר לשירות הלקוחות. מ-2011 הם חייבים לפתוח לך את המכשיר חינם - ובשעתו אכן קיבלתי את השירות ושחררתי את כל המכשירים שהיו ברשותי. היה מדובר בהקלדה של קוד בן כ-5 תווים. שחררתי מכשירי נוקיה, מוטורולה, סמסונג, אולי עוד משהו שאיני זוכר.

כיוון שאצלך מדובר בתפוח יתכן שהעסק קצת יותר מורכב.

 

החשש העיקרי שלי הוא שנציג השירות לא ידע על מה מדובר, הרי כבר קרוב ל-7 שנים שבארץ נמכרים רק מכשירי SIM free.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
- יש לי נוקיה 3100 אורגינלי, עוד מעט יחגוג במגירה יומולדת 14. יחד אתו יהיו גם סמסונג 514 וסמסונג 515 שיהיו בני 17.

 

אם הנוקיה עובד, אני מוכן לקנות אותו ממך

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כפי שאמרתי בתחילת הדיון אנשים מחפשים תירוץ להוציא כסף.

 

עולם הסלולר הגיע כמעט למיצוי מלא. שדרוגים בין שנה לשנה הופכים ליותר ויותר זניחים ומסתכמים בעיקר במצלמה טיפה יותר טובה ושיפור ביצועי מעבד שבאים לידי ביטוי בעיקר ב-benchmarks חסרי כל משמעות בשימוש יומיומי.

לא מבין מה אתה בא לסתור בתגובה שלי, אם בכלל.

הרי ברור שהתחום הגיע למקום שכבר אין יותר מדי כרגע מה לשפר בו (ברור שעדיין יש, אבל השיפורים פחות גדולים מפעם).

אם בן אדם לא מרוצה מהטלפון, הטלפון שלו התקלקל או שסתם בא לו לשדרג, הנה - מכשירים במחיר סביר, שיעשו את העבודה, עם חומרה ממוצעת, בלי להוציא 2000-3000₪. לא רואה בעיה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...