Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בטח

 

https://www.amazon.co.uk/Motorola-Moto-Plus-SIM-Free-Smartphone-White/dp/B01GZZKDHI/ref=cm_cr_othr_d_product_top?ie=UTF8

 

השחור זה סים בודד, הלבן סים כפול.

נמכרים באותו מחיר.

 

עריכה: משום מה הקישור לא מפנה לעמוד המוצר.

תחפש ב-Amazon.co.uk, הם שולחים לארץ ואתה משלם דרכם את המיסים.

עריכה אחרונה על ידי RBRB
פורסם (נערך)

Moto G4

 

Moto G4 dual SIM

 

Moto G4 Plus

 

Moto G4 Plus Dual SIM

 

רק תבחר.

 

דמי המשלוח והמיסים הישראליים מתקזזים מול המיסים הבריטיים, כך שבקו התחתון יוצא רק כמה פאונד מעל המחיר באתר.

 

שים לב שאם בחרת דגם כדי לבדוק את המחיר כולל המשלוח והחלטת לא לקנות עליך להסירו מרשימת הקניות, אחרת ההזמנה שתך תתפח. אם בדקת שני דגמים ושכחת להסיר את הראשון תקבל מחיר של שני מכשירים, מה שיכול להסביר את התופעה המוזרה שלך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עדיף. לא עוזר.

 

למה לא עוזר?

איתי היו נחמדים והצפי שלי שזה יסתדר.

האימייל הנכון:

[email protected]

אני חושב שחייב להתקשר כדי שיפתחו לכם חשבון שם (מקבלים קוד לקוח ואיתו כל ההתנהלות מתבצעת), אני מצפה שבימים הקרובים ישלחו את הקוד ואם לא אז אני אכנס לחנות של סמסונג.

פורסם

שלום חברים,

מבקש המלצה לפלאפון עם שתי דרישות בלבד:

1-מסך גדול,כמה שיותר גדול.

2-מצלמה איכותית.

 

 

מכיוון שהלכתי לאיבוד עם כל היצרנים הסיניים המובילים, אשמח לקבל המלצה על מכשיר ספציפי.

אין בעיה להזמין מאיביי,אליאקספרס וכו.

 

תודה מראש!

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

לא, למרות שכשהם שלחו לי את הקוד הם רשמו את הקוד לקוח.

 

מה שאני עשיתי זה לשלוח להם הודעה דרך ה-CONTACT US (או משהו כזה) באתר של סמסונג איטליה. בהודעה ציינתי שקניתי את המכשיר מאמזון איטליה עם משלוח בינלאומי, רשמתי את ה-IMEI של המכשיר וצירפתי קבלה מאמזון.

 

לאחר כמה ימים הם חזרו אליי במייל שהם קיבלו את ההודעה ואת המסמכים והם יפעלו לשליחת הקוד.

 

ועכשיו אחרי שבועיים בערך קיבלתי מייל עם הקוד.

פורסם
XiaoMi Mi5 - מכל בחינה שתבחר

 

נראה מעולה,האם אתה משתמש בו?

עוד המלצות יתקבלו בברכה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...