Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שאתה גבר.

 

אגב, בארץ הוא עולה 1300₪.

עם מיסים זה יוצא אותו דבר. לא בטוח שהעסקה כזאת משתלמת.

כבר כתבת את זה בדף הקודם.

כנראה שאני חושב שזה משתלם.

 

ותודה על הדאגה לגבריותי.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
בדוק את סמסונג j7 ו- j7 prime, מתאימים לך בול לדרישות ולתקציב

תודה, ובעקבות חוות דעת שם, אני מוסיף עוד משהו nfc, שקיים בחלק מדגמי ה J7.

פורסם
שלום לסמארטפונאים של הפורום,

חמותי מאסה מהגלקסי 4 שלה. עד היום הייתי מעביר את הטלפון של האשה פעם לחמותי ופעם לחמי וככה אשתי כל שנה, גג שנתיים הייתה מתחדשת במכשיר חדש וכולם היו מרוצים.

כרגע יש לאשתי גלקסי נוט 3 שלא מזדקן בכבוד ולכן חושש להעביר אותו הלאה.

מחפש לחמותי טלפון עם מסך כמה שיותר גדול וזהו בערך. לא צריך מעבד מפוצץ או מפרט נוצץ. כן יתקבל בברכב מצלמה טובה וסוללה עם אורך חיים משופר אבל ממש לא תנאי סף.

הבעייה היא התקציב, עד 1000 ש"ח. ניתן לרכוש בארה"ב או באילת במידת הצורך.

עד היום כל המשפחה עברה את מגוון התוצרת של חברת סמסונג ללא תלונות. הפעם נראה לי שלא יהיה מנוס ממעבר ליצרן אחר עקב הגבלת תקציב.

 

תודה רבה לכל העוזרים.

מכיוון שאני ה"מכונאי" של הטלפונים (והרכבים) בבית אני מאוד חושש לפזול לכיוון הסינים עקב תהעסקות יתרה בהתאמתם לפליטי אנדרואיד.

האם קיימת חלופה סינית עם סוללה מתחלפת (פריקה) ומערכת הפעלה אנדרואיד? מעדיף שלטלפון יהיו את האופציות האלה גם אם זה כרוך בהגדלת התקציב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תבחר

 

Capture.jpg

 

בX POWER יש סוללה קבועה אבל יותר גדולה, ב STYLUS היא יותר קטנה אבל פריקה.

שניהם לא ממש קטנים (5.3 / 5.7)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
כבר כתבת את זה בדף הקודם.

כנראה שאני חושב שזה משתלם.

 

ותודה על הדאגה לגבריותי.

 

לא תוקף אותך חבר. אשמח אם תשתף אותי בשיקול שלך.

 

כי חבר כרגע תקוע עם GCX ומכשיר כזה במכס - יצא לו 430 ש"ח המיסים והעמלה (לקחו עמלה נמוכה באמת) - והוא ממתין למכשיר כחודשיים. (נרכש ב-215 דולר).

מה שמביא אותו ל-1280 ש"ח בערך. לא כולל עמלת אחסון של ממ"ן.

פורסם

שי - יש רושם שהמכס התחיל להכביד ידו על טלפונים.

אפילו משלוחים של אמאזון באמצעות UPS מתעכבים מספר ימים והחבילות נפתחות.

אם לפני 2-3 שנים קיבלתי לפחות פעמיים זיכוי מס מאמאזון (ברכישת טלפונים) - היום מה שאני מקבל הוא מסמך מעמיל המכס עם פירוט המס שנגבה.

המחשבה הבסיסית צריכה להיות שהמכס ידרוש את 34% שלו, ואם הסיני יצהיר על ערך לא סביר (לפי הקריטריונים של המכס) גם קנס. לכן חישוב העלות צריך להתחשב במיסוי הישראלי, הסיכוי להחליק במכס ירד פלאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תבחר

 

[ATTACH=CONFIG]479520[/ATTACH]

 

בX POWER יש סוללה קבועה אבל יותר גדולה, ב STYLUS היא יותר קטנה אבל פריקה.

שניהם לא ממש קטנים (5.3 / 5.7)

 

תודה על התגובה המהירה.

מעדיף להימנע מתוצרת LG עקב ניסיון רע עם LG G3 שנרכש מחו"ל ותופעת ה-SDS של הדגמים האחרונים.

האם כל הדגמים הסיניים מגיעים ללא אופציה להחלפת סוללה? אני פשוט קורא פה שלאחר שנה הסוללה מתחילה להחלש.

אין לי בעיה להזמין סוללה חדש (קורה גם בסמסונגים של המשפחה) אבל אם אני לא יכול לבצע את ההחלפה לבד וצריך לפנות למעבדה זה כבר הופך את עניין החלפת הסוללה לעניין לא כלכלי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

החלשות הסוללה לאחר 1-3 שנות שירות היא תכונה של סוללות ליתיום נטענות, פה ושם נתקלתי בסוללות שנתנו משך פעולה סביר עד 3 שנים וקצת יותר. בשימוש נורמלי קצב ההיחלשות אינו תלוי בשימוש אלא רק בפרמטר אחד - הזמן שחלף מאז ייצור הסוללה. ד"א - זו גם סיבה להמנע מרכישת דגמים ישנים מאד, כיון שהמכשירים שוכבים באחסנה והסוללות מתישנות.

 

אישית אני מביא בחשבון שאורך החיים הצפוי של טלפון הוא כשנתיים פלוס\מינוס, במהלך 20 השנים האחרונות מרבית המכשירים במשפחתי החזיקו זמן כזה, אם כי היו גם מכשירים שהחזיקו 3-4 שנים. מצד שני, היו גם מקרי השבתה טראומטיים מוקדמים (למזלי - של מכשירים זולים במיוחד).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נקמיצי - הכל בסדר...

כתבתי בהודעה המקורית שהמשלוח הוא לארה״ב, לכן עניין המס לא רלוונטי.

וורוד כי זה מה שהבת רוצה.

מאחר ועניין הגוון קריטי כשאת בת 10, אם מישהו מבין את האתר הזה, אשמח.

אני מתחיל לחשוב שלמרות שה MI5 מוצג שם בשלל צבעים, הוא נמכר רק בלבן באתר.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אתה מדבר על GB?

אם כן - שים לב שהאתר נותן הרבה אפשרויות, צריך לבחור את הנכונה. לעתים רק חלק מהשילובים קיים - למשל צבע, נפח הזכרון, אבזרים נלווים ומרכז השילוח. אם מדובר בארה"ב התדרים שונים ותלויים במפעיל הסלולרי - לא כל מכשיר שמתאים ל-ATT יתאים גם ל-TM ולהפך - מצריך בדיקה פרטנית של התאמת הדגם לדרישות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תודה על התגובה המהירה.

מעדיף להימנע מתוצרת LG עקב ניסיון רע עם LG G3 שנרכש מחו"ל ותופעת ה-SDS של הדגמים האחרונים.

האם כל הדגמים הסיניים מגיעים ללא אופציה להחלפת סוללה? אני פשוט קורא פה שלאחר שנה הסוללה מתחילה להחלש.

אין לי בעיה להזמין סוללה חדש (קורה גם בסמסונגים של המשפחה) אבל אם אני לא יכול לבצע את ההחלפה לבד וצריך לפנות למעבדה זה כבר הופך את עניין החלפת הסוללה לעניין לא כלכלי.

 

אם לא LG אז סמסונג, אני מאמין שיש J7 מהדור הקודם במחיר הזה.

 

הסינים רובם מגיעים עם סוללה קבועה כי גם ככה מחליפים אותם כמו גרביים בגלל סיבות אחרות, הרבה לפני שהסוללה מתפגרת.

 

אני לא הייתי נמנע מתוצרת LG בגלל איזה קשקוש בעבר, לכל היצרנים יש פאשלות בסופו של עניין.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...