Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם!

 

ברשותי רנו קנגו שנה 2008 ידנית מנוע 1500 DCI..

ביום שלישי מצאתי בצמיג קדמי ימין בורג.. כמובן שהחלפתי אותו בספייר..

בפנצריה אמרו לי שהצמיג הלך כי הבורג היה בדופן..

 

המידה של הצמיגים שלי היא 175/65 R14

 

עשיתי סיבוב חיפושים בפורום ומצאתי משהו על צמיגים מחוזקים..

 

עכשיו אני לא יודע מה לעשות, איזה צמיגים לקנות??

מחוזק? רגיל? חדש? משומש? זוג? רק אחד?

 

גם כמה עלויות של כל צמיג... מה לקנות ואיפה מומלץ ללכת באזור נתניה והסביבה..

אני ישמח לקבל עזרה...

 

תודה רבה מראש על העזרה!!

פורסם

אני זוכר ממספר שירשורים שלא כול קנגו צריכה מחוזקים,לכן תבדוק בספר רכב,או תתקשר לחברה. אני אישית קניתי בזמנו מישלן energy saver מחוזקים 400 שקל לצמיג לדובלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הצמיגים שמורכבים כרגע על האוטו הם עדיין מקוריים שהגיעו מהמפעל, נכון ?

תסתכל מה כתוב על הצמיגים.

אחרי מידת הצמגים מופיע קוד מהירות (אות) וקוד עומס - מספר (זה יכול להיות 82, 86, 88 וכו')

 

תרכוש צמיג עם קוד עומס זהה, מומלץ להחליף גם את הצמיג השני באותו סרן.

 

 

פורסם

בדקתי את הצמיגים..

על ה4 צמיגים (כולל האחד עם הפנצר) רשום לי 86H XL ועל הצמיג הרזרבי (שעכשיו מותקן על הרכב) 82 ..

הרכב עבר 132,000 ק"מ ולא נראה לי שזה אותם הצמיגים מהמפעל...

יש למישהו המלצות?

תודה!

פורסם

כן -ההמלצה שלי , תקנה צמיגים מחוזקים עם קוד עומס 86.

ראיתי שפרסמת את הרכב למכירה - הקונה יקח את הרכב לבדיקה, ואם הבוחן ירשום שהצמיגים לא תקינים מבחינה חוקית, תצטרך לשלם פעמיים. ויש תקנה שמחייבית להצמד לקוד מהירות ועומס זהים לפחות ברכבים ממודל 2006 והאלה.

הרכב הקודם שלי היה קנגו DCI 2007 שנעל צמיגים מחוזקים.

הרי ברור לנו, שלא תקנה צמיגים הכי יקרים בשביל למכור את הרכב.

משהו בסגנון MAXXIS מחוזקים לא ירוששו את כיסך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ראיתי שפרסמת את הרכב למכירה - הקונה יקח את הרכב לבדיקה, ואם הבוחן ירשום שהצמיגים לא תקינים מבחינה חוקית, תצטרך לשלם פעמיים. ויש תקנה שמחייבית להצמד לקוד מהירות ועומס זהים לפחות ברכבים ממודל 2006 והאלה.

 

הרכב עבר טסט עם הצמיגים האלה..

ברשיון רכב לא מופיע צמיגים מחוזקים..

השאלה היא איך אני באמת מברר את זה?

המציג הספייר הוא מחוזק?

אני יכול לרדת למטה ולרשום את כל מה שרשום על הצמיג.. אבל לא נראה לי שהצמיג מחוזק..

יש מקומות מומלצים לקנות צמיגים באזור נתניה? יש טעם לנסוע לכיוון הכפרים שליד נתניה?

פורסם

יש טעם לעשות סקר פנצ'ריות בסביבתך לגבי דגמים ומחירים.

הצמיג עם קוד עומס 82 לא מחוזק.

עברת טסט עם 3 צמיגים מחוזקים ואחד לא - יכול להיות שהבוחן לא שם לב לזה.

האם ברישיון הרכב מופיע קוד עומס ומהירות אחרי מספרי המידות?

במידה שלך ההפרש בין צמיגים רגילים למחוזקים הוא זניח, במיוחד בצמיגים לא משובחים.

 

 

עריכה:

עכשיו ראיתי, שהשילוב של קוד עומס 86 וקוד מהירות H במידה הזאת בעייתי עד לא קיים.

האם אתה בטוח שהצמיגים הם בעלי קוד מהירות H?

חשיבות רבה יש למה שרשום ברישיון הרכב. אולי יש על שלדת הרכב מדבקה עם מידות הצמיגים?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

החלפתי בפרטנר HDI צמיגים כמו שלך (175.65 R14) מחוזקים מסוג YOKOHAMA A.DRIVE. זוג לפני 3 חודשים ועוד זוג לפני חודש.

המחירים: בין 310 ל 330 שח ליחידה (כולל איזון, הרכבה ומע"מ כמובן). צמיגים טריים מהחודשים האחרונים של שנת 2011.

צמיג מחוזק מכיל את הכיתוב REINFORCED בדופן, שים לב.

 

המחיר לא יקר בשביל להתסכן עם צמיג סיני שמחירו כמה עשרים שקלים פחות במקרה הטוב, ולעיתים המחיר גם יכול להיות כמעט זהה לחלוטין.

 

שים לב למלא לחץ אויר לפי המלצת היצרן (המדבקה נמצאת במשקוף דלת הנהג בד"כ, אבל לא תמיד).

 

למכוניות אלו לחץ אויר שהוא לרוב גבוה יותר ממה שיש במכונית פרטית (אצלי אני ממלא לפי הוראות היצרן: 2.7 באר מקדימה ו 3.3 באר מאחורה - קרי: 39PSI קדימה ו 48PSI מאחורה ).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בקנגו שלי לשעבר שנת 2000 לא היה צריך צמיגים מחזקים.

גם בקנגו אוטומטית 1600 לא צריך צמיגים מחוזקים.

ולכן אני ממליץ לנסות לחקור, מה היו הצמיגים שהרכב סופק איתם מהחברה.

מה המשקל המורשה, שמופיע במדבקה בכנף ימין?

 

 

פורסם

האם אתה בטוח שהצמיגים הם בעלי קוד מהירות H?

 

לפי מפרט של האוטו, קוד המהירות הוא T, שזה אומר 190 קמ"ש.

 

במידה הזו סופקו בקנגו צמיגם לא מחוזקים בעלי קוד עומס 82 בגירסאות ה"קלות".

וצמיגים מחוזקים בעלי קוד עומס 86 בגירסאות ה"כבדות"

 

רוב הסיכויים שמדובר בגירסה ה"כבדה" וכן יש צורך בצמיגים מחוזקים, אבל כדאי לבדוק בכל זאת.

 

 

פורסם

אני לא בטוח, אבל נראה לי שיש יותר סיכויים שהצמיג הרזרבי הוא מהסט המקורי.

 

האחרים כבר הוחלפו לפחות פעם אחת לפחות. והעובדה שהם מחוזקים לא מחייבת, כי אוטומטית, כאשר נכנסים לפנצ'ריה, נאמר שלקנגו חייבים צמיגים מחוזקים, בלי שבודקים את העניין לעומק.

מה דגם הצמיג שמורכב על הרכב עם קוד עומס 82?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטער על ההתעוררת המאוחרת אבל על 4 הצמיגים, מופיע 86T XL ולא 86H....

ככה שקצת בילבלתי..

משקל עצמי ומשקל מותר לא נראה לי מופיעים לי ברכב אבל אני יבדוק מחר כשיהיה לי אור..

הצמיג הרזרבי נראה לגמרי חדש..

מחר אני יבדוק גם את דגם הצמיג עם הקוד 82..

פורסם

אז אין שום בעיה - ישנו מבחר צמיגים מחוזקים עם קוד עומס 86 וקוד מהירות T בסביבות 300 ש"ח.

תהיה מכוסה מכל הכיוונים. ההפרש בין אותו הדגם רגיל ומחוזק יעמוד על 30-50 שקלים.

כמו שרשמתי מקודם , מקסיס מחוזקים זאת אופציה לא רעה.

יוקוהאמה עדיפים, אבל יותר יקרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטער על העיכוב, אלה הצמיגים:

הספייר שעכשיו נמצא במקום השמאלי קדמי:

175/65R14 82H M+S משקל מקסימלי בעמסה: 475ק"ג

nankang toursport 611

3 הצמיגים + הצמיג הפגום:

fedral super steel 657

175/65R14 86T XL משקל מקסימלי בעמסה:530 ק"ג

 

אני יבדוק היום באזור ליד נתניה אם יש פנצרמאכר..

תודה רבה לכולם על העזרה!!

×
×
  • תוכן חדש...