Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו HGT 2002 ייעוץ בבקשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם במהלך חיפושיי אחרי ספורטיבית בתקציב של 30 K ראיתי היום ביד 2 מודעה על

פונטו HGT יד 1 2002 עם 61500 ק"מ נראית בתמונות שמורה למדיי.

דורשים עליה 29500 , מישהו מכיר את הרכב כמו כן בהנחה שעם ק"מ כזה נמוך הסבירות להתעללות קטנה כמובן זאת רק הנחת יסוד בכל מקרה לגבי הרכב הספציפי הזה מה לבדוק באופן כללי כמובן גם איפה(מישהו שמכיר את הרכבים האלה ) וכמובן האם זה לא קצת חשוד כי רוב הרכבים האלה עם ק"מ גבוהה ובמילים עדינות דיי קרועות .

 

אשמח לייעוץ

 

שנה טובה לכולם וחג שמח

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

לך תבדוק את הרכב מהמבט שלי על המודעה ניראה רכב שמור, תבקש מהמוכר לראות הסטורית טיפולים (הוא רושם שיש)

ותשאל עם הוא מתחייב בבדיקה עם כן כך את הרכב לבדיקה ותראה משם מה האלה,

עם הרכב במצב כזה שמור כמו שהוא מצוין במודעה המחיר ממש שווה.

חג שמח ושנה טובה.

פורסם

לפי הנתונים שנתת פה נשמע כמו מציאה של ממש, בכרמיאל(איפה שאני גר) מסתובבות שני HGT עם נתונים דומים למה שפרסמת פה, אומנם שניהם נראות קצת חבוטות ולא שמורות במיוחד.

 

פורסם
שלום לכולם במהלך חיפושיי אחרי ספורטיבית בתקציב של 30 K ראיתי היום ביד 2 מודעה על

פונטו HGT יד 1 2002 עם 61500 ק"מ נראית בתמונות שמורה למדיי.

דורשים עליה 29500 , מישהו מכיר את הרכב כמו כן בהנחה שעם ק"מ כזה נמוך הסבירות להתעללות קטנה כמובן זאת רק הנחת יסוד בכל מקרה לגבי הרכב הספציפי הזה מה לבדוק באופן כללי כמובן גם איפה(מישהו שמכיר את הרכבים האלה ) וכמובן האם זה לא קצת חשוד כי רוב הרכבים האלה עם ק"מ גבוהה ובמילים עדינות דיי קרועות .

 

אשמח לייעוץ

 

שנה טובה לכולם וחג שמח

 

הרכב היה עד לפני שבועיים שייך לבחור בשם צביקה מחיפה,ונמכר או הועבר לסוחר רכב מבת-ים.

התקשרתי לסוחר מבת-ים ואיך שהזכרתי שהרכב הופיע בלוח לפני 10 ימים במחיר נמוך יותר משהו כמו 27k-26k הוא התחיל לגמגם בטלפון והכחיש בתוקף קשר לבעלים המקורי.

הבהרה-אין זה אומר בהכרח שהרכב לא טוב,רק קח בחשבון שהסוחר מבת-ים מנסה לגזור פרמיה,סביר להניח שהוא קנה אותה ב-25 ועכשיו הוא דורש 29.5 וגם לא גמיש.

הבעלים המקורי נשמע סה״כ בחור הגון,אם אני זוכר נכון הרכב טופל רק במורשה ויש לו היסטוריית טיפולים מלאה,הוא טען שאין תאונות ושהיו 2 מכות פח קלות שתוקנו.

בכל אופן אם אתה מחליט ללכת על הרכב תבדוק אותו בשבע עיניים,ותדרוש לדבר ולראות את הבעלים המקורי+הצגת רישיון רכב מקורי ותצליב מידע.

 

שים לב שגם אם הרכב נמכר לסוחר ברישיון רכב עדיין יהיה רשום 00 בכל מקרה.

 

שיהיה הצלחה.

turboy

פורסם
הרכב היה עד לפני שבועיים שייך לבחור בשם צביקה מחיפה,ונמכר או הועבר לסוחר רכב מבת-ים.

התקשרתי לסוחר מבת-ים ואיך שהזכרתי שהרכב הופיע בלוח לפני 10 ימים במחיר נמוך יותר כ-26k הוא התחיל לגמגם בטלפון והכחיש בתוקף קשר לבעלים המקורי.

הבהרה-אין זה אומר בהכרח שהרכב לא טוב,רק קח בחשבון שהסוחר מבת-ים מנסה לגזור פרמיה,סביר להניח שהוא קנה אותה ב-25 ועכשיו הוא דורש 29.5 וגם לא גמיש.

בכל אופן אם אתה מחליט ללכת על הרכב תבדוק אותו בשבע עיניים,ותדרוש לדבר עם הבעלים המקורי+הצגת רישיון רכב מקורי ותצליב מידע.

 

שיהיה הצלחה.

 

קודם כל תודה על הערנות והעזרה וגם לי הייתה תחושת בטן שמדובר במשהו איך לומר מריח לא טוב בכל מקרה רכב כזה עם שנתון כזה וק"מ כל כך נמוך היה אמור להמכר מהר כנראה שיש קץ' בכל מקרה עם סוחרי רכב אני לא מתעסק חבל שהם הרסו את שוק המשומשות

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

לא קל למכור HGT ישנה אפילו עם הרכב טוב ב30 אלף הרבה יעדיפו יפני 323 אולי

 

הייתי מציעה לך לא לרדת כל כך מהר מהעניין פשוט תבדוק טוב טוב את הכל

 

עם לא תיתן לאנשים להפיל אותך בפח אתה לא תוכל ליפול.

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם

איך מי שמעוניין בHGT יסתכל לכיוון 323? אלו רכבים לשימושים אחרים לגמרי,מוזר שרכב עם נתונים נדירים לכזה רכב הלך למגרש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

התכוונתי למר' ישראלי בכללי :wink:

 

כן צודק אני פשוט אומר שהיו דברים מעולם וגם שחקן במשחק מלוכלך יכול להחזיק רכב נחמד בכיס.

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם
איך מי שמעוניין בHGT יסתכל לכיוון 323? אלו רכבים לשימושים אחרים לגמרי,מוזר שרכב עם נתונים נדירים לכזה רכב הלך למגרש.

 

גם אני הופתעתי לראות את הרכב חוזר ללוח.

גם הבעלים המקורי נשמע בחור נורמלי ולא איזה ילד שקרע את הרכב.

שוק הספורטיביות הצטנן לאחרונה,אבל עדיין יד 1 עם 60k,גם לי זה לא מסתדר.

 

אגב גם יש או הייתה פוקוס שנת 2002 האצ׳בק יד ראשונה עם 60k שהגיעה לידי סוחר מחולון,הרכב נראה שמור הוא טוען שהרכב שייך לרוסי מאשדוד,ושיש היסטוריית טיפולים מלאה שהסתכלתי על הלוחית רישוי הופתעתי לראות שם של מוסך רנו-ניסאן וכששאלתי אותו הוא אמר שחוץ מהטיפול האחרון יש היסטוריה מלאה.

 

כמובן שלא הייתי מגיע לסוחר הזה(טיפוס חמקמק) אלמלא הוא שיקר לי בטלפון ואמר שהרכב רשום על שמו ברישיון ושהוא נוהג ברכב,ושהגעתי לשם הוא התחיל להכחיש ולסבן אותי בתירוצים,אני כאחד שלא מחפש צרות ברחתי משם.

 

שאלה שמעסיקה אותי לאחרונה האם המשפט ״מתחייב על שסי,גיר מנוע״ זה לא קוד של סוחרים?

אם הם סוחרים למה הם לא מפרסמים בחלק של הסוחרים למטה?

turboy

פורסם

לא, הרבה אנשים פרטים גם עושים,למשל מי שיד 1 בהחלט מתחייב כי הוא מכיר את כול מה שעבר על הרכב,וגם שאר הידים במידה ועשו בדיקה יודעים אם יש פגיעה ומה מצבו של הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...