Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל מען דברי אני חייב הסבר של מישהו שמבין טוב בגירים אוטומטים הסיפור הוא כזה נסעתי לטבריה לפני שבועיים בדרך הלוך הכל היה תקין בדרך חזרה הגיר פתאום התחיל להשתגע בקושי נכנס להילוך ולא עבר נראה לי את הילוך שלישי אני רוצה לציין שלפני הנסיעה משהו כמו חודש החלפתי שמן גיר למנוע ולא החלפתי מסנן או קי אז המשך הסיפור הגעתי לבית שלי בקושי אחרי שלא יכלתי לעבור את ה60 כל הדרך האוטו המשיך לנסוע נסעתי בוא עוד כמה ימים במצב שהוא היה (נכנס עד שלישי ובקושי מכניס הילוכים) רק בעיר והוא שבק בסופו של דבר ולא נכנס לשום הילוך נתקעתי עם הרכב החלפתי שמן +מסנן לא עזר האם מישהו יכול להגיד לי עפ"י הסממנים איפה בדיוק הבעיה שאני אוכל להיות ממוקד ואדע איך לפתור אותה מישהו פעם נקלע למצב כזה

 

הרכה הוא מזדה לאנטיס 323 98

 

תודה רבה על כל עזרה !!!

פורסם

לפי התיאור שלך הבעיה היא ברורה - הגיר לא תקין.

שיפוץ של הגיר או החלפתו באחר נשמע כמו הפיתרון היחיד.

×
×
  • תוכן חדש...