Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגירה אני מתגלגל פה מצפחוק, שאפו!

 

בנוגע למה שאייל ( :lol: במלרע:lol: ) אמר אני מסכים לחלוטין, הם באים לכאן ומתנהגים כמו תיירים........ישראלים! וזה פשוט זוועה, יצא לי לפגוש אותם בכל מני סיטואציות והם באמת מתנהגים כמו בהמות, וממש אין שום קשר לגזענות אני סמוך ובטוח שלא כל הצרפתים ככה ויודע שזה המיעוט כנראה שוגרם לתדמית הזו, אבל זה המצב ואלו הם העובדות בשטח.

 

אבי.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצא המרצע מהשק למה הוא לא סובל מכוניות צרפתיות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתה לא בעניינים ישה, הצטרפת לפורום יחסית מאוחר. (צצצעיר... :lol:)

 

לאייל הייתה פעם צרפתיה, והיא האכילה אותו מרורים בדיוק כמו את כולנו. יום אחד הוא החליט שזה הספיק לו ועבר לפולו GTI. אח"כ היה גולף GTI MK4 ואז את השחורה הנוכחית... בקיצור, הוא מחליף מכוניות כל כמה שנים ועדיין מחפש אחת שתצליח להשתוות לצרפתיה ההיא. :-)

 

אנחנו די בטוחים שזה עניין של זמן עד שהוא ירד מהבראטוורסט וישוב לאכול באגטים. כרגע הוא עדיין בשלב ההכחשה, אנחנו משתדלים לא לדבר על זה.

פורסם
וממש אין שום קשר לגזענות אני סמוך ובטוח שלא כל הצרפתים ככה.

 

ממש אין שום קשר לגזענות כי זה לא כל הצרפתים ככה, זה רק היהודים מבניהן! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ממש אין שום קשר לגזענות כי זה לא כל הצרפתים ככה, זה רק היהודים מבניהן! :lol:

 

רוב רובה של היהדות "הצרפתית" באה משתי אצבעות על המפה דרומית לצרפת קרי צפון אפריקה .

 

האגדה מספרת כי הטובים בעליייה משם, נעצרה בצרפת, והפחות טובים הגיעה לארץ .

 

זאת גזענות.:lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם כבר גזענות ושאר ירקות,

ידידה טובה שעבדה שנה בקהילה היהודית בצרפת הגיעה למסקנה די חד-משמעית,

שהיא פשוט מחולקת בגסות ל-2 - חלק קטן יחסית שהוא מתורבת ומשכיל,

וחלק קצת יותר גדול שהוא לא מתורבת ולא משכיל,

וזה בניסוח מאוד-מאוד מעודן.

לגבי ארצות המוצא של החלקים השונים - נו טוף, אתם מוזמנים לדמיין. אני לא אמרתי כלום.

 

ובחזרה לנושא השרשור - לא נותר אלא לאחל את מיטב ה"ברכות" לרוצח הנתעב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האם למדינה יש זכות משפטית לעכב יציאה מארץ של תושבי חוץ ללא סיבה (נראית לעין)? במקרה הזה, החזקת אשתו וילדיו כ"בני ערובה" תמורת הסכמתו לחזור ארצה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

לא אמרתי שיש לי משהו נגד צרפתים, אמרתי שיש כאן דפוס התנהגות חוזר בכמה וכמה מקרים לכן הבריחה מהארץ אחרי התאונה לא הפילה אותי מהפתעה.

זה שאני חושב שמכוניות צרפתיות הן פחי זבל על גלגלים זה לא קשור להתנהגות אותה פירטתי. :D

 

אתה לא בעניינים ישה, הצטרפת לפורום יחסית מאוחר. (צצצעיר... :lol:)

 

לאייל הייתה פעם צרפתיה, והיא האכילה אותו מרורים בדיוק כמו את כולנו. יום אחד הוא החליט שזה הספיק לו ועבר לפולו GTI. אח"כ היה גולף GTI MK4 ואז את השחורה הנוכחית... בקיצור, הוא מחליף מכוניות כל כמה שנים ועדיין מחפש אחת שתצליח להשתוות לצרפתיה ההיא. :-)

 

אנחנו די בטוחים שזה עניין של זמן עד שהוא ירד מהבראטוורסט וישוב לאכול באגטים. כרגע הוא עדיין בשלב ההכחשה, אנחנו משתדלים לא לדבר על זה.

 

לא מדוייק

 

התחלתי בצורה אופטימית וללא דעות קדומות עם פיג'ו 306 כשהיא היתה חדשה יחסית (פחות מ5 שנים על הכביש),

יום אחד נכנס בי מישהו בתאונת שרשרת והפך את הרכב לאקורדיון (הרכב גם לא הגן עליי כמו שצריך).

וההיסטוריה המשיכה כך :

פולו 16V במשך 5 שנים

גולף ג'נריישן דור 4 ידנית 3 דלתות במשך קצת יותר משנה

גולף GTI דור 4 במשך מעל 3 שנים

וגולף GTI דור 5 במשך שנה וחצי וממשיכים לספור... :)

 

לפחות אפשר לומר שראיתי מה טוב לפני כולם, בתחילת הדרך שלי בפורום לא היתה כאן לאף אחד בפורום VW/אאודי/סיאט, כיום זה באמת רכב העם. :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
האם למדינה יש זכות משפטית לעכב יציאה מארץ של תושבי חוץ ללא סיבה (נראית לעין)? במקרה הזה, החזקת אשתו וילדיו כ"בני ערובה" תמורת הסכמתו לחזור ארצה.

 

 

לא, כפי שלא עוצרים את משפחת החשוד כדי שיסגיר עצמו למשטרה גם כשהוא לא ברח מהארץ, או כדי שיודה באיזה פשע שעשה או לא עשה.

 

 

במקרה כאן מי שנשאר בארץ הוא לפחות לפי הדיווח משפחתו של החבר שהיה עימו אבל לא הנהג עצמו

 

אבל ...

 

משפחתה של ההרוגה יכולה להגיש גם תביעה אזרחית נזיקית נגד הנהג / בעל הרכב ולבקש לעקל את רכושו בארץ.

 

וכדי להתגונן הוא יצטרך להגיע לארץ או יפסיד את המשפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יוחזרו הרוסים לנתניה לאלתר!

אתמול יצא לי להסתובב קצת ברגל בשעות הבוקר במרכז העיר, שמעתי רק צרפתית, אני לא מגזים, לא שמעתי מילה אחת בשפה אחרת.

לצערי אני נאלץ לתמוך פה בכל "גילויי הגזענות ושנאת הצרפתים", כשאמא שלך עובדת בתחום התיירות אתה שומע מספיק סיפורי זוועה ונתקל באנשים שכנראה גדלו בג'ונגל.

הזכרתם לי שבתקופת התיכון עבדתי כמלצר בחדר אוכל\אולם אירועים של מלון בנתניה, רק כשהצרפתיים התחילו לגלות אותה.

החוצפה והגישה המגעילה של הצרפתים עברה כל גבול, במשך כל חודשיי העבודה שם לא נתקלתי בצרפתי אחד נורמאלי.

הם חושבים שאם אתה ממלצר אותם אז הם קנו אותך, נותנים לך יחס של סמרטוט וכמובן שלא משאירים שקל טיפ.

זאת הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שעבדתי במלצרות בחיי הקצרים.

לעומת זאת האנגלים וההולנדים ממש חמודים (וגם שונאים צרפתים).

 

בנוגע למקרה המדובר, רק אני בטוח שהוא יחתוך גם מצרפת ויעלם?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בדיוק פה יש התפתחות נחמדה, ברגע שיוציאו לו צו מעצר בין לאומי אז כאמור, צרפת לא תאכוף את הצו הזה על אזרח שלה אבל בשניה שהוא יוצא מצרפת למדינה נורמלית, מיד הוא יעצר בביקורת גבולות ויועבר אלינו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...