Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שניה, אם יש 80 ואני מכיר 2 אנשים טובים אז שברתי לכם את התאוריה? זה יותר מ2 אחוז

 

חביבי, בלי צילום של תעודת יושר מהמשטרה שאתה סורק ומעלה לפורום (עם אבטיח ליד) עדות האופי שלך לא תתקבל.

 

 

 

 

אגב, גם אחד מתוך שמונים זה יותר מאחוז :shock:

 

מישהו יכל להסביר לי מי זאת שנהרגה? ז"א, מה כ"כ מיוחד במוות שלה שזוכה לסיקור כזה נרחב? בגלל שהיה שם X6? או לוחית רישוי לבנה?

 

אולי בגלל שהכאלב איבן כאלב הזה ברח מהארץ?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

והנה הרכב ב19.07 בדרך הנמיר. עוד לא יודע שהולך לשבת בכלא מתישהו.

 

330219_2298151207713_1067107638_2728374_253947985_o.jpg

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם
חביבי, בלי צילום של תעודת יושר מהמשטרה שאתה סורק ומעלה לפורום (עם אבטיח ליד) עדות האופי שלך לא תתקבל.

 

 

 

 

אגב, גם אחד מתוך שמונים זה יותר מאחוז :shock:

 

 

 

אולי בגלל שהכאלב איבן כאלב הזה ברח מהארץ?

העיניין עוד סוקר בצורה מאסיבית לפני שהוא ברח מן הארץ.

פורסם

נו ו? מה הבעיה עם זה שמסקרים את זה, אני באמת לא מבין מה הפליאה שלך.

את המקרה של הבחורה שנדרסה לפני שנה או שנתיים לא סיקרו?

את המקרה של הבן של השופט לא סיקרו?

למה יש תקשורת אם לא לסקר דברים כאלה, את זה אתה יכול להסביר?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
העיניין עוד סוקר בצורה מאסיבית לפני שהוא ברח מן הארץ.

 

גם לפני שהוא ברח מהארץ הוא עדיין דרס את הבחורה המסכנה וברח מהזירה, תאונות פגע וברח זוכות לסיקור רב מאז מקרה הדריסה של הבחורה בתל-אביב לפני מספר שנים.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

לא ממש. המקרה של מיטל הארונסון סוקר כי זה מקרה קלאסי של הון ושילטון. אתה מוזמן לרשום "פגע וברח" בכל שורת חיפוש באתרי החדשות ותופתע עד כאב כמה מהם מסוקרים בצורה כזו (רמז: רק בני ממון ומעמד זוכים לסיקור כזה).

ולכן שאלת התם, מדוע המקרה הנ"ל מסוקר בצורה כזו.

פורסם
עדיף שישאירו אותו שם, ייתכן שבצרפת יש עונשים מידתיים וסבירים למי שהורג בדם קר.

ובר72 - לא זכורה לי הודעה כזאת גזענית ומכלילה בפורום הזה כמו שלך, כל הכבוד.

 

המשפט הראשו היה בדיחה - השני לא. והתברר כנכון, אגב. הבה נמתין ונראה אם ההימור שלי, שהוא גר בפארק "צמרת" נכון. שם גרה, אגב, באמת "צמרת"... כמובן שזו גם הכללה, וזו לא אמירה מדוייקת (אני מכיר מקרוב כמה משפחות נהדרות שגרות שם, כגון הורים של חברים שלנו וכו'), אבל הבה נמתין ונראה.

 

עריכה: מתברר שטעיתי, אבל לא הרבה. הוא כנראה דייר בפרוייקט "לב העיר", סוג של אותו דבר.

 

מישהו יכל להסביר לי מי זאת שנהרגה? ז"א, מה כ"כ מיוחד במוות שלה שזוכה לסיקור כזה נרחב? בגלל שהיה שם X6? או לוחית רישוי לבנה?

 

הרוג וברח - זו פרקטיקה שבזמן האחרון זוכה להרבה תקשורת - ובצדק. בנוסף, זה בת"א, אין יותר מחאה לסקר, וזה בסופ"ש "יבש" יחסית מחדשות (וטוב שכך, כמובן, כי אצלנו החדשות זה רק הרוגים וטילים). יכול להיות שלולא הדיווח לגבי מציאת הרכב, אולי זה היה גווע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מצד אחד טוב כמובן לראות שעושים משהו בנדון ולא נותנים לעניין הזה לדעוך בשקט ולהיעלם.

מצד שני זה מזכיר קצת את הסיפור עם תפיסת ה"עבריין" שנהג בפורשה על 200 קמ"ש.

ברור שיש הבדל בין המקרים, אבל כל הסיקור הזה נראה כמו מסע יח"צ למשטרה.

 

להכניס את שם הנפגעת לתוך הסיפור זה כבר מניפולציה פסיכולוגית זולה מצד התקשורת אשר

חורצת את דינו של החשוד עוד בטרם נחקר.

 

מעניין איך היו נראים הדברים אם איזשהו ז'אן פייר היה דורס את ברוך האתיופי מנתניה ונמלט.

תסריט אפשרי לגמרי אגב, בהתחשב בכך ששתי הקהילות מיוצגות היטב בעיר. :roll:

פורסם
אני יותר מאשמח אם תזכיר לי כמה מקרי פגע וברח זכו לסיקור כזה נרחב. וכשאני מתכוון לסיקור נרחב, הכוונה היא לשלושה ימים שלמים עם כיכוב מאסיבי בכותרות הווירטואליות.

במקרה של הילד שרכב על הקורקינט, אני לא בידיוק יודע איך שם נכנס העיניין של הון ושלטון (ואני לא חושב שהוא גם קשור למקרה הזה), אבל הוא זכה לסיקור כי בעיקרון אם בני המשפחה לא היו מתנהגים כמו פושעים קרי רוח, והיו עושים את הראוי עליהם לעשות וזה לעצור ולטפל בילד, הם ככל הנראה היו יוצאים זכאים.

לא יודע איזה מקרה היה לפניו, אבל למשל יש מקרה אחד שזכור לי שבחור שאני מכיר פגע וברח בהולך רגל, אותו הולך רגל גם במקרה היה מכר שלו. זה אוזכר בידיוק רבע שעה, הנהג נתפס, וסלאמתק.

בנוגע למקרה של משפ' אהרונסון, לצערי שמעתי כמה דברים מאחורי הקלעים. אתה תופתע עד מאוד כמה המשפחה לחצה. רבעק, בעקבות זה הם אפילו החמירו את העונשים בתאונות מהסוג הזה.

במידה ואתה מעוניין להשכיל בנושא, פשוט כתוב מיטל אהרונסון בגוגל. תעשה הצלבות, והלסת שלך תשאר לא מעט זמן למטה.

אגב, ספויילר קטן, אחד מהם קיבל 20 שנה. כרגע הנושא בעירעור, אבל בגזר דין המקורי, יש בחור שישב על ההגה/ליד ההגה, היה חלק מתאונת פגע וברח, וקיבל 20 שנה.

 

קשקשן

 

הערעור הסתיים מזמן והעונש הופחת ל 14 שנים לנהג.

 

לאיזה לינק אתם חברים מתייחסים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
קשקשן

 

הערעור הסתיים מזמן והעונש הופחת ל 14 שנים לנהג.

 

לאיזה לינק אתם חברים מתייחסים.

 

במקום לזעוק קשקשן תקן אותי. לא היה שום קישקוש במה שאמרתי, סה"כ חוסר עדכניות.

 

"עצירה שלי"- אין לי שום בעיה עם ההחמרה. לדעתי זה מבורך. אבל אם מה שנדרש ש"בן של" יפגע בתאונה בשביל לגרום להעלאת הנושא הכ"כ יום יומי לסדר היום, אז מצבנו פשוט בכי מר. ועל זה אני מנגן, וזה מה שאני מוצא תמוהה.

פורסם
[/url]

 

ומה מפריע לך אם המשפחה של אהרונסון לחצה למצוא את האשמים? הם רצו צדק והשיגו צדק, וההחמרה בענישה על תאונות פגע וברח היא דבר מבורך.

 

אתה יודע שבמקרה של מיטל אהרונסון הבחור שיושב בכלא בכלל לא נהג ברכב? ככה זה כשאתה חייל בארגון .

פורסם

אפשר אולי הבהרה באמת מה מיוחד בשם המשפחה שלה?

אגב, אני גר ממש קרוב לצומת, ולפי עדות שכן שהיה בצומת (עמד ברמזור) בעת התאונה, הג'יפה גם עבר באדום.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...