Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

מניח ששמעתם היום על התאונה בה נהרגה הולכת רגל במעבר חציה.

 

לפי העדכונים בחדשות ובמשטרה נאמר כי מדובר על BMW סידרה 6 בצבע שחור עם לוחית זיהוי לבנה.

 

לוחית זיהוי לבנה = רכב מחול נכון?

 

כרגע המשטרה מזמינה את כל בעלי הBMW סידרה 6 בישראלי לחקירה (80 איש) זה נירא לכם הגיוני??

 

הרי הרכב היה עם לוחית זיהוי לבנה בוודאות! למה לקרוא לכולם?

לדעתי אולי מדובר אפילו בנסיון פיגוע מובהק מצד אנשי איזה שגריר ערבי. מה אתם אומרים?

 

דרך אגב לפני הדריסה התקשרו למשטרה ודיווחו על אותו הרכב שהוא משתולל בעיר.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לוחית זיהוי לבנה = רכב מחול נכון?

 

לא. לוחית זיהוי לבנה אומר רכב דיפלומטי/קונסולרי.

 

במשטרה נאמר כי מדובר על BMW סידרה 6

הם דיברו דווקא על X6 ולא על סדרה 6

 

 

לדעתי אולי מדובר אפילו בנסיון פיגוע מובהק מצד אנשי איזה שגריר ערבי. מה אתם אומרים?

שאתה גזען, ושזו בדיוק הדרך הנכונה להידמות לחלאות האדם שכמעט עשו לינץ' במאבטחי השגרירות בקהיר.

פורסם

בעמוד של המשטרה בפייסבוק כתוב שמחפשים אחר ב.מ.וו X6 שחורה, וגם בשאר אתרי חדשות רשום שמדובר ב"גי'פ" שפגע וברח.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
כרגע המשטרה מזמינה את כל בעלי הBMW סידרה 6 בישראלי לחקירה (80 איש) זה נירא לכם הגיוני??

 

יש הבדל בין "מזמינה" ל"מזמנת".

לדוגמה, אני כבר שנים מזמין את בר רפאלי להתארח אצלי בבית.

אם הייתה לי הסמכות לזמן אותה, כבר לא היו רואים אותי בפורום...

 

במקרה הנ"ל - הם יכולים להזמין עד מחר, וספק אם מישהו יבוא.

לזמן אין להם זכות חוקית לדעתי, זה כבר גובל בהטרדת אזרחים חפים מפשע.

מקסימום אפשר לשלוח אליהם שוטר שישאל כמה שאלות, וגם זה אני בספק אם יקרה.

 

בפן החיובי, מעכשיו כשבעלי ה-X6 יגידו שיש להם ג'יפ, יש סיכוי שסוף סוף יאמינו להם. :-)

פורסם
יש הבדל בין "מזמינה" ל"מזמנת".

 

תאונת הפגע וברח בת"א: כל בעלי BMW מסדרה 6 זומנו לחקירה

 

"זומנו". הם זומנו, כלומר, כן. חייבים להגיע.

 

 

אכן X6.

YNET כרגיל מפספים פרטים.

 

FIZER

מה הקשר כאן לגזענות? אם מה שקורה עכשיו זה בהחלט יכול להיות אופציה אפשרית.

אם בא לך להתווכח ולהתחיל להפיץ שמאלניות, לך תפגין ליד איזה גדר, עזוב אותי באמשך.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם
ערב טוב לכולם,

 

לפי העדכונים בחדשות ובמשטרה נאמר כי מדובר על BMW סידרה 6 בצבע שחור עם לוחית זיהוי לבנה.

 

לוחית זיהוי לבנה = רכב מחול נכון?

 

כרגע המשטרה מזמינה את כל בעלי הBMW סידרה 6 בישראלי לחקירה (80 איש) זה נירא לכם הגיוני??

 

הרי הרכב היה עם לוחית זיהוי לבנה בוודאות! למה לקרוא לכולם?

 

.

 

לא. לוחית זיהוי לבנה אומר רכב דיפלומטי/קונסולרי.

 

 

הם דיברו דווקא על X6 ולא על סדרה 6

 

 

 

שאתה גזען, ושזו בדיוק הדרך הנכונה להידמות לחלאות האדם שכמעט עשו לינץ' במאבטחי השגרירות בקהיר.

 

כל רכב הוא מחו"ל.

 

לוחית לבנה זה רכב דיפלומטי.

אבל כאן הסיכוי שזה דיפלומטי שואף לאפס. גם רכב ביבוא אישי מגיע עם לוחית לבנה ויכול להשאר כך חצי שנה. כ90 אחוז מהX6 בישראל הם ביבוא אישי מארה"ב (כי אפשר, תוצרת ארה"ב ודולר זול) והרבה חבר'ה אוהבים להשאיר את הלוחית הלבנה בשביל פוזה\חניה (אפשר חצי שנה). אני מקווה שהחיה הזו תתפס ולא יראה אור יום. במידה וימצא אשם.

 

לגבי הסברה כי זה דיפלומט ממדינות ערב זה לא אומר שהוא גזען (להגיד שהוא גזען לאחר ששגרירויות ישראל מותקפות בכל מדינה ערבית ומחבלים שלומדים בספסל הלימודים איתנו באוניברסיטת חיפה נתפסים להם כאילו מדובר בדבר שבשגרה, זה קצת צביעות\עיוורון) בכל מקרה זו סברה די חסרת סיכוי אבל תמיד יש הפתעות, יש גם עובדים זוטרים בקונסוליה (למרות שלי אישית די קשה להאמין זה. מצד שני גם היה קשה להאמין שמחבל שגר במערה באפגניסטן יפיל את התאומים ויתפס רק 10 שנים אחר כך.).

פורסם

פורסם שכנראה נמצא הרכב, לאחר שאזרח ערני, ראה אותו חונה בחניון של בניין מגורים והתקשר למשטרה.

כאמור, נכתב שהרכב שייך לבעל אזרחות זרה.

פורסם

פרסום ראשון: אותר הרכב היוקרתי שהיה מעורב בפגע וברח בת"א

אותר הרכב היוקרתי שהיה מעורב בתאונת הפגע וברח הבוקר בתל-אביב, בה נדרסה לי זיתוני ה-בת 25. הרכב, מסוג BMW מדגם X6, אותר בחניון של בניין מגורים בעיר לאחר שאדם שמתגורר במקום התקשר למשטרה.



 

 

 

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ובודקים את הרכב. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא שייך לאדם בעל אזרחות זרה. במשטרה ממשיכים במאמצים לאתר את הנהג הפוגע.

 

מעניין. אומרים שבעל הרכב הוא כנירא בעל אזרחות זרה. ואולי... יש בשר ברעיון הפרוע שזרקתי לפני זה?

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

לדעתי אולי מדובר אפילו בנסיון פיגוע מובהק

לא הגיוני.

עם כל ההשתתפות בצער המשפחה, לא נראה לי שהריגת אדם אחד נחשבת לפיגוע מוצלח.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
פרסום ראשון: אותר הרכב היוקרתי שהיה מעורב בפגע וברח בת"א

 

אותר הרכב היוקרתי שהיה מעורב בתאונת הפגע וברח הבוקר בתל-אביב, בה נדרסה לי זיתוני ה-בת 25. הרכב, מסוג BMW מדגם X6, אותר בחניון של בניין מגורים בעיר לאחר שאדם שמתגורר במקום התקשר למשטרה.

 

 

 

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ובודקים את הרכב. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא שייך לאדם בעל אזרחות זרה. במשטרה ממשיכים במאמצים לאתר את הנהג הפוגע.

 

 

מעניין. אומרים שבעל הרכב הוא כנירא בעל אזרחות זרה. ואולי... יש בשר ברעיון הפרוע שזרקתי לפני זה?

הכל אפשרי עד שיוכח אחרת. ספקולציות ותאוריות ניתן להמציא למכביר.

פורסם

הכל טוב ויפה, מצאו את הג'יפ.

לצערי, אני מאמין שהאדם שביצע את הפשע הנ"ל לא יכנס מאחורי סורג ובריח.

 

למה?

 

תושב זר - בעל אמצעים שביצע פשע חמור כל-כך, יעלה על המטוס הראשון מנתב"ג - ושלום על ישראל.

פורסם
לדעתי אולי מדובר אפילו בנסיון פיגוע מובהק מצד אנשי איזה שגריר ערבי. מה אתם אומרים?

 

תחליט, או "אולי" או "מובהק". משהו "מובהק" הוא ברור ואיננו מוטל בספק :roll:

 

מה אני אומרים... שאתה פרנואיד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

במידה ומדובר בדיפלומט, האם יש לו איזשהי חסינות בפני העמדה למשפט בארץ? למדינה בכלל בכלל סמכות משפטית להעמיד לדין דיפלומטים זרים?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אם אני לא טועה היה מקרה שדיפלומט בעל חסינות היה מעורב בתאונה עם נפגעים והספיק לצאת מהארץ לפני שהספיקו לעצור אותו.

בכל אופן זכור לי משהו כזה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...