Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מכיר את לי מאחר וגדלתי עם אחיה מיסודי ועד סיום התיכון.

הלוואי שהמשפחה לא תדע עוד צער, הלוואי ולא יהיו יותר תאונות פגע וברח, והלוואי שחלאת האדם הזה יתפס ויואשם ברצח.

 

יהיה זכרה ברוך, ובבקשה סעו בזהירות.

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

שניה, אם יש 80 ואני מכיר 2 אנשים טובים אז שברתי לכם את התאוריה? זה יותר מ2 אחוז

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש פה שתי בעיות:

א. לא מספיק שהם העלו את מחירי הדירות, הם גם הורגים בנו ונמלטים כמו נמושות. אין לי ספק שמדובר בערס "צרפתי". אגב, לגבי חסינות לדיפלומטים - היא לא מאחריות נזיקית במעשים בעלי אופי שאינו קשור לתפקידם. (ובלי קשר, לא אתפלא אם הבניין נמצא ב"פארק צמרת").

ב. עיריית ת"א, ברשלנות מדהימה וכהות חושים, צמצמה את שדה הראייה ברחוב פנקס - שהוא רחוב מהיר בפועל - בכך שסללה שביל אופניים נטוש ע"ח נתיב. אני כמובן לא מצדיק את הנהג הרוצח והשפל הזה, אבל לצמצום שדה הראייה יש אפקט, אין מה לעשות. גם את אשתי כמעט דרסו השבוע ברחוב פנקס, ובמזל היא נצלה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אין צורך לחפש אשמים תורמים כדוגמת עיריית תל אביב או הצרפתים, יש כאן אשם אחד בלבד והוא הנהג הרוצח שצריך לתפוס אותו, חי או מת זה לא משנה, העיקר שייתפס במהרה והאמת שעדיף שיחסלו אותו תוך כדי מרדף כי אם הוא יישפט כאן אני רק מצטמרר מהעונש המגוחך שהוא יקבל, בהתבסס על מקרים דומים שהיו בעבר.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

gsi16v, האמת שכן, כי אני לא ראיתי אחד נורמלי מכל בעלי ה X6. נכון שזו הכללה,

וזה משהו שאני לא אוהב לעשות, אבל בניגוד לדגמים אחרים של המותג, בהן תראה

גם ערסים, אבל גם אחרים מהצד השני של המתרס, ב X6 זה רק ערסים.

פורסם
זו לא אותה אחת (לוחיות רישוי שונות בין התמונה שהעלת לבין הרכב שמעורב בדריסה).

 

צודק - גם אמרו לי את זה בה"פ (לא פורסמה הלוחית כשראיתי את התמונה). לא תיארתי שיש שתי X6M שחורות עם לוחית של קליפורניה בארץ.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

ב. עיריית ת"א, ברשלנות מדהימה וכהות חושים, צמצמה את שדה הראייה ברחוב פנקס - שהוא רחוב מהיר בפועל - בכך שסללה שביל אופניים נטוש ע"ח נתיב. אני כמובן לא מצדיק את הנהג הרוצח והשפל הזה, אבל לצמצום שדה הראייה יש אפקט, אין מה לעשות. גם את אשתי כמעט דרסו השבוע ברחוב פנקס, ובמזל היא נצלה.

 

מסכים לגמרי. הטימטום של העירייה ממשיך בשורת הרכבים שחונה בעצם "באמצע הכביש". אם נהג הרכב החונה מבקש לצאת מרכבו לאחר החניה הוא כמעט נדרס ממכוניות חולפות תוך סכנה לתלישת דלת הרכב, אם הנוסע מבקש לצאת הוא כמעט נדרס מאופנים/קורקינט חשמלי/קטנועים שדוהרים כמו מטורפים במסלול האופנים. חלם זה כאן.

פורסם

עדיף שישאירו אותו שם, ייתכן שבצרפת יש עונשים מידתיים וסבירים למי שהורג בדם קר.

 

ובר72 - לא זכורה לי הודעה כזאת גזענית ומכלילה בפורום הזה כמו שלך, כל הכבוד.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

מישהו יכל להסביר לי מי זאת שנהרגה? ז"א, מה כ"כ מיוחד במוות שלה שזוכה לסיקור כזה נרחב? בגלל שהיה שם X6? או לוחית רישוי לבנה?


×
×
  • תוכן חדש...