Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לא לבדוק את האלפא 159 TBI כאופציה?

 

דווקא המלצתי לו עליה, אבל הרכב יחסית "חלש" ואני מדגיש את המילה יחסית וגם הרכב די עתיק במונחים של רכב, מבחינת טכנולוגיה ואיבזור ועומד להתחלף.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
במחיר של האינסינגיה OPC אני הייתי הולך ומזמין וולוו S60T6 ידנית בהזמנה מיוחדת- רכב יותר יפה, טוב ומהנה בהרבה.

רעיון יפה אבל היא יותר יקרה מהאופל בכמעט 100 אלף.

תודה.

פורסם

ביואיק ריגל לא מיובאת בשלב זה לישראל היות והיא מיוצרת בגרמניה ע"י אופל עבור ביואיק, בתקינה אמריקאית, ומשם נשלחת בשלמותה לארה"ב. לפי תקנה מאפריל 2008 לא ניתן לייבא רכב שיוצר מחוץ למדינות נפט"א (ארה"ב, קנדה ומכסיקו) בתקינה אמריקאית מאחת ממדינות נפט"א. כלומר רכב שלא יוצר בנפט"א לא ניתן לייבא משם. ביואיק לא מיוצרת בתקינה אירופית ונמכרת רק בנפט"א, ערב הסעודית וישראל ולא נמכרת באירופה.

בשנה הבאה אמור להתחיל ייצורה בארה"ב (יחד עם הביואיק וראנו המבוססת על הקרוז) ואז סביר להניח ש-UMI ייבאו אותה.

גם ביבוא אישי לא ניתן לייבא היום ביואיק ריגל בגלל מקום הייצור.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
שלום.

חבר מעוניין ברכב ספורט סדאן. אופל אינם משווקים את דגם האינסיגניה OPC ידנית והאופציה שנשארה היא התאומה במראה הביואיק ריגל GS שלא ידוע האם היא כבר כאן ? מתי ? כמה היא תעלה ? והאם ליבואן יש קצת שכל והם מייבאים אותה בגרסה הידנית ?

מישהו יודע ?

תודה.

 

אני חושב שמאז השתנו דברים, שבוע שעבר הייתי באופל, ראיתי ונסעתי על האינסיגניה OPC, והם מביאים גם ידנית אם רוצים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אני חושב שמאז השתנו דברים, שבוע שעבר הייתי באופל, ראיתי ונסעתי על האינסיגניה OPC, והם מביאים גם ידנית אם רוצים

 

יש כבר אינסיגניה opc לנסיעת מבחן ואחת מהן אפילו נימכרה לחבר פורום שאני בטוח שהוא ישמח לעזור.

פורסם
ZUZUT הביא אוטומטית, אם התכוונת אליו.

 

ידוע, ישנם כבר שתי אוטומטיות על הכביש, אם לא כוללים את זאת שננהגת ע"י אסי ומשמשת כרכב הדגמה

 

כאשר רשמתי את ההודעה היתה לי הזמנה לאחת, אך ביטלתי

אמרו שיביאו ידנית אך לאחר מכאן אמרו שלא כדאי להם, חבל...

האוטומטית רחוקה מהצהרות היצרן בביצועים

פורסם

את שלי עדיין לא קיבלתי, אפשר לדעת מדוע אתה אומר שהנתונים רחוקים מהצהרות היצרן בביצועים?

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
את שלי עדיין לא קיבלתי, אפשר לדעת מדוע אתה אומר שהנתונים רחוקים מהצהרות היצרן בביצועים?

 

כי... מדדתי

 

וזאת בעצב רב אני אומר, כי הייתי בטוח שבזמן כתיבת שורות אלו כבר אנהג באחת

פורסם

אם מדדת על רכב ההדגמה, דע שבמשך תקופה הוא היה תקול ולא סיפק את הביצועים המירביים שלו. לא יודע מה המצב כעת, אבל באופל כנראה חשבו שהוא תקין כי לא טרחו לתקן במהרה. אולי הם לא הבינו איך 300+ כ"ס אמורים להרגיש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מוזר, אומנם לא מדדתי אבל נראה לי שהנתוני יצרן והביצועים בפועל זהים, חבל הייתי שמח לראות עוד כמה כאלה על הכביש,

מה זמן ההמתנה שאמרו לך ?

האם קיימות עוד במלאי חוץ מהלבנה שלי?

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
כי... מדדתי

 

וזאת בעצב רב אני אומר, כי הייתי בטוח שבזמן כתיבת שורות אלו כבר אנהג באחת

 

אתה נוהג על 370Z וחושק ב-OPC? :shock: (או שהסמלון סמלי בלבד? :wink: ).

ו-ZUZUT (רועי, נכון?), במבחנים שביצעו ל-OPC האוטומטית, אף אחד לא אמר שהיא לא חזקה, אבל יש שאמרו שהתיבה דיי מסרסת את המנוע (הכל יחסי, זה עדיין 300+ כ"ס).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מוזר, אומנם לא מדדתי אבל נראה לי שהנתוני יצרן והביצועים בפועל זהים, חבל הייתי שמח לראות עוד כמה כאלה על הכביש,

מה זמן ההמתנה שאמרו לך ?

האם קיימות עוד במלאי חוץ מהלבנה שלי?

 

מדדתי יותר מרכב אחד באוטומט ובכדי להיות בטוח בנסיעה לאירופה זמן קצר אחרי מדידת האוטומטיות מדדתי שתי ידניות, ההפרשים משמעותיים ומכאן האכזבה, לא היתי מתרגש אם זה היה חצי שניה

 

אם תתעלם מזה, הרכב מדהים, אבל... אני לא יכול להתעלם מזה ברכב שאמור להיות ספורטיבי

 

כאשר אני הזמנתי היו במלאי שחורה ושתי לבנות, זה היה בנובמבר, לא יודע מה קורה היום

בזמנו, לא היה זמן המתנה

פורסם
אתה נוהג על 370Z וחושק ב-OPC? :shock: (או שהסמלון סמלי בלבד? :wink: ).

ו-ZUZUT (רועי, נכון?), במבחנים שביצעו ל-OPC האוטומטית, אף אחד לא אמר שהיא לא חזקה, אבל יש שאמרו שהתיבה דיי מסרסת את המנוע (הכל יחסי, זה עדיין 300+ כ"ס).

 

ה-Z היא הרכב שלי בארה"ב, שם אני לבד בנסיעות עסקים

בארץ, אני זקוק לרכב עם תא מטען, מקום לעגלה, כסא תינוק...

לפעמים, גם אני מטפל בקטנים לא רק אשתי


×
×
  • תוכן חדש...