Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צודק למשל במבחן של וואלה רכב אומרים שהגיר בהחלט מסרס את המנוע ויכול להיות שזה נכון, אולי באמת בגלל שרכב ההדגמה אינו היה תקין, בזמן שאני ביצעתי את הנסיעת מבחן לא הרגשתי מחסור בכוח ( וכן נסעתי גם על g37 גם על cts ועדיין ה Opc הרגישה לי יותר חזקה מהם) בכל מקרה אצלי היא לא מתכוונת להשאר סטנדרטית :lol:

לבחור שרצה להזמין אחת ,ברגע שאקבל את הרכב ואסיים את ההרצה אתה יותר ממוזמן לבוא ולבדוק ביחד איתי את הרכב ונאמת את נתוני היצרן למה שקורה בפועל

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה צודק למשל במבחן של וואלה רכב אומרים שהגיר בהחלט מסרס את המנוע ויכול להיות שזה נכון, אולי באמת בגלל שרכב ההדגמה אינו היה תקין, בזמן שאני ביצעתי את הנסיעת מבחן לא הרגשתי מחסור בכוח ( וכן נסעתי גם על g37 גם על cts ועדיין ה Opc הרגישה לי יותר חזקה מהם) בכל מקרה אצלי היא לא מתכוונת להשאר סטנדרטית :lol:

לבחור שרצה להזמין אחת ,ברגע שאקבל את הרכב ואסיים את ההרצה אתה יותר ממוזמן לבוא ולבדוק ביחד איתי את הרכב ונאמת את נתוני היצרן למה שקורה בפועל

 

קודם כל, תתחדש, מברוק!

אני שמח שיש מכוניות מיוחדות על כבישינו

 

בשמחה אצטרף, ותודה על ההצעה, שלא תבין לא נכון, זה לא מאזדה 3, מאידך לא בקבוצת ה-6 שניות

פשוט התאכזבתי שזה היה יותר קרוב לאינסיגניה טורבו הרגילה מאשר לOPC הידינית... חבל שעם כזה מנוע נהדר התיבה מחורבנת, כי כל כך רציתי את הרכב

 

דרך אגב, אינפיניטי היתה גם אצלי ברשימה, והיא עמדה בביצועי היצרן, אך האופל היא יותר רכב, וכל כך יותר מיוחדת

פורסם

זה בדיוק היה השיקול שלי למה ללכת על האופל ולא על האינפינטי, הרכב בהחלט מיוחד יותר, מה גם שהיה לי חשוב שהמנוע יהיה מוגדש כי מלכתחילה ידעתי שאני מתכוון לשפר את הרכב ולא להשאר סטנדרטי, עוד רכב מעניין שאתה יכול לבדוק אומנם בהרבה יותר מהתקציב של האופל זאת הוולוו t6 חבל שהיא עולה הרבה יותר מהאופל, המנוע שם בהחלט פנינה אמיתית.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
זה בדיוק היה השיקול שלי למה ללכת על האופל ולא על האינפינטי, הרכב בהחלט מיוחד יותר, מה גם שהיה לי חשוב שהמנוע יהיה מוגדש כי מלכתחילה ידעתי שאני מתכוון לשפר את הרכב ולא להשאר סטנדרטי, עוד רכב מעניין שאתה יכול לבדוק אומנם בהרבה יותר מהתקציב של האופל זאת הוולוו t6 חבל שהיא עולה הרבה יותר מהאופל, המנוע שם בהחלט פנינה אמיתית.

 

נבדק, אבל זה רכב עם מנוע חזק ולא רכב ספורטיבי, אין את ההנאה הצרופה שיש באופל, נ.ב. היא גם קצת מפגרת מול הנתונים 8)

מה גם שבכדי להגיע לרמת הגימור של האופל, המחיר הופך להיות משמעותית יקר יותר

פורסם

אז בקיצור לא נשאר לך כלכך הרבה ברירות (בקאדילק לא הייתי מעז לגעת)

אלא אם כן זה להוסיף עוד סכום כמעט כפול ולהביא כבר s4

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

צריך ביצים של בת יענה בשביל להפרד לשלום מהאחריות (ע"י שיפורים) ברכב של 300K ש"ח שאפילו היבואן הרשמי לא בקיא עדיין בטכנולוגיה של הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, אף אחד לא אמור לדעת שהוא ישפר את הרכב, במיוחד לא היבואן (רק אנחנו :-) ).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ב"אנחנו" אתה מתכוון גם לנציג של אופל שנמצא כאן בפורום?

 

ולמה נראה לך שהיבואן לא מסוגל, אם הוא באמת רוצה, להתחבר למחשב הרכב ולגלות שהוחלפה תוכנה?

 

בלי קשר לזה - נשמע לי טיפשי לרוץ לשפר רכב שעדיין לא קיבלת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מכיר לא מעט אובר-חוכמים כמוך שכאשר THE SHIT HIT THE FAN נשארו כמו שאומרים , עם ה ז' ביד ועם עלות תיקון של עשרות אלפי שקלים שהיבואן לא מוכן להכיר באחריות לחלוטין.

 

ואת זה אני עוד אומר כחובב שיפורים מושבע וכמנהל פורום שיפורים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מישהו אמר שאני רץ לשפר את הרכב ישר שאני מקבל אותו?

במידה ואחליט לשפר את הרכב בעזרת תוכנה ולהעלות את הכוח זה לא יהיה בזמן הקרוב, וכמו שאתם בוודאי יודעים ישנם שיפורים שאינם פוגעים באחריות.

ומאיפה אתם יודעים אולי בעצם יש לי ביצים של בת יענה?:roll:

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

קודם כל, עם פרצוף כ"כ מכוער (בסמלון), אז לפחות ביצי יען ימשכו את בנות המין היפה :wink:

 

בכל מקרה, הכל תלוי ביבואן, לא חסרים יבואנים שישללו לך את האחריות לחלוטין על כל שיפור מינורי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אז רגע ביצי יען זה מה שמושך את בנות המין היפה? אני חשבתי שמשהו אחר :shock:

כמובן שאני לא מתכוון לשחק עם האחריות של הרכב, ולפני כל שיפור מינורי אני אעשה בירור.

נ.ב

הפרצוף בסמלון שייך לציון ברוך

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לא, כי באמת חשבנו שזה אתה...

 

ואגב ציון ברוך, כנראה שלו באמת יש ביצי יען, כי את רשימת הכיבושים שלו כנראה שכל אחד היה שמח לנכס לעצמו :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...