Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי, גם אם תהפוך עולמות לא תצליח להדביק פיבר גלאס שספוגים בפוליאסטר עם פלסטיק ABC בצורה טובה.

מה שעושים בשביל ליצור מקשה אחת הוא קידוח חורים/חריצים בפלסטיק, והדבקה של יריעה נוספת בצד השני.

כך בעצם נוצר סנדביץ' של פיבר-פלסטיק-פיבר, שבאמת מאד קשה להפריד אותו לאחר מכן.

מתחדשת*

פורסם

עוד המלצה בטיחותית, לא לשייף ולחתוך עם דרמל לדוגמא פיבר.

הסיבים שהוא מוציא נכנסים לריאות וזה יכול לגרום לסרטן.

אז להשתדל לעבוד ממגונים כמו שצריך בעבודה עם החומר הזה

פורסם

זה יצא בחתיכה אחת כי פוליאסטר, כמו שאמר רומם, לא נדבק לפלסטיק! והפסטיק הזה ממש לא חלק!

הדבר היחיד שמחזיק את הבניה לקורה, זה הבד שמתחת. למה? כי אם הייתי עוטף את הקורה מהצדדים עם הקצוות שנותרו מהפיבר, הקורה לא הייתה מצליחה להיכנס חזרה למקום שלה, כן, בדקתי!

 

בעיקרון זה נדבק, לא הכי חזק, אבל נדבק. אני ידביק על זה את אותו הבד השחור הזה ונראה מה יצא.

אגב, שייפתי את הבניות היום קצת, וגם חתכתי קצת מהזוויות, הן כדי שהטוויטרים יפנו אחד לשני, ואז זה גם יצא יותר רדוד מההבניה הקודמת.

נשמע מעולה, יחסית לתנאים.

 

tamos, אל דאגה חבר.

אני עובד עם מסכה כזאת

img0913du.th.jpg

על הפנים, ועם כפפות ת-מ-י-ד!

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

שלומי



 

אם היית קודח חורים בנוסף לשיוף המשטח - הסיכוי שהיית מצליח להפריד את הפיבר במכה אחת הוא קלוש.

 

מעבר לזה אם במקום למתוח בד משתמשים בקצף פוליאוריתן - ההדבקה הכוללת של כל הבניה היא כל כך חזקה שזה הופך לחתיכה אחת.

 

אני נחשפתי לאחרונה להמון חומרים שאני רוצה להתנסות איתם בעבודות פלסטיק ופיבר בשביל לשפר את הטכניקות שלי - חומרים כמו

 

klean klay לעיצוב תבניות.

DURAMIX לתיקוני פלסטיקה של 3M

 

לבינתיים נראה כמו שיפור צורה נכון וחכם - אני בטוח שזה גם יתבטא באופן ישיר ביכולת שלך ליצור תמונה טובה יותר של סאונד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שמעתי על החומר של 3M. משתמשים בו בצבא. תתפלא!

 

הקטע שאין צורך לבנות חתיכה אחת מוצקה וחזקה. מיותר לגמרי להתאמץ.

זה לא שמופעל עליו לחץ אטומי, הטוויטר כולו שוקל 200 גר'. אז כל עוד זה מחזיק, זה בסדר!

 

אבל להתנסות בטכניקות אחרות זה מעניין. למרות שאני כמעט ולא עובד עם פיבר, רק מידי פעם, עדיין אני ירצה ללמוד עוד איזה טכניקה או שתיים. ולפי דברייך לא חסר.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

שלומי, הצורך בהדבקה טובה בין החומרים בא לידי ביטוי לאחר תקופה ברכב.

עם כל הקפיצות והזעזועים מתחילים להווצר סדקים בצבע (למי שצובע) בחיבור בין הפלסטיק לפיבר.

אם מבצעים עיטוף בבד כלשהו, יש לכך פחות חשיבות.

מתחדשת*

פורסם

יש לזה חשיבות גם מבחינת סאונד.

אחרי תקופה מסויימת לנסות להבין למה הקורות מנגנות או מזמזמות זה לא נעים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עם כל הכמויות פוליאסטר ששפכתי על הבניות האלה הן לא יזוזו לשום מקום.

והן גם רופדו היום בבד שחור, זמני בלבד. עד שאני ימצא משהו בסגנון כמו אצל אודי בפונטו רק בצבע שחור או אפור כהה.

בד עם ספוג דק.

 

אדי חבל שלא באת היום!

האמת, אני התחלתי לאהוב את המערכת שלי טיפה יותר אחרי היום. היו כאלה שאהבו, כאלה שפחות. אבל בסה"כ זה בסדר.

למרות שאני אישית חושב שתם זמנו של ההייפונאיכס. ואני מקווה להחליף אותו בקרוב.

 

הנה כמה תמונות:

 

img09231.th.jpg

img09221.th.jpg

img09211.th.jpg

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

בוקר טוב

אני לא יודע מה התוצאה הסופית מבחינת סאונד

לא שמעתי את הרכב לא לפני הבניה שלך ולא אחרי הבניה שלך

אתה יודע מה אני גם אומר שמבחינת השרשור זה לא משנה כי בסוף השרשור עוסק בבניה של הקורות

ולכך אני אתייחס

ולכך אני יכול לומר פשוט מ.ד.ה.י.ם , יפה מתוקתק סקסי מטופח ומשולב עם הדש בצורה יפהפיה

הבנתי שאתה משתחרר עוד מעט אז אם תרצה ג"וב זמני אתה מוזמן להתקשר :lol:

למרות שאני מאמין שאתה מוכשר יותר ואינטלגינטי יותר מאשר להכניס ראש בריא למיטה חולה שנמצאת בכלוב של אריות מורעבים

שבוע טוב

דרור

פורסם

דרור



 

כל עבודה מכבדת את בעליה - לפחות כך אומרים

 

בעיניי להודיע על משרה פנויה זו מצווה - למה שלא תפרסם בפורום מסחרי שאתה מחפש עובד\עובדים?

 

בכל מקרה - גם אם זה לא נושא השרשיר רציתי לזרוק הארה,הערה

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת שאני לא מחפש עובדים בתחום הסטריאו אלא יותר בתחום המיגון (פוינטר הורגים אותי בכמויות של עבודה סזיפית)

אבל אתה יודע בסוף כישרון כזה כמו ש VinyX הפגין בבניית הקורות לא מאפשר לך להישאר אדיש

אדי שיהייה שבוע מבורך וטוב יותר משבוע שעבר

ואתה מוזמן לבקר בזמנך החופשי אשמח לראותך

דרור

פורסם

תודה רבה דרור על כל המחמאות.

באמת נחמד לשמוע דברים טובים, במיוחד כשעוד אפילו לא סיימתי, רק היום האמת קניתי בד שחור ריבס מרופד, שיתאים לבניות הרבה יותר.

זה סתם היה כיסוי זמני, רק כדי שלא יראו את הזוועה שמתרחשת מתחת. :)

סופ"ש הזה, יום חמישי כנראה, אני ייגש לרפד אותן סופית וזהו.

 

ד"א, זה לא דבר כזה נדיר למצוא אנשים שיודעים לעשות דברים כאלה ואפילו מסובכים יותר. אני בניגוד לאחרים מפרסם את השטויות שאני מתעסק בהן בזמני הפנוי, באינטרנט. ככה שכולם יראו ויהנו מזה ביחד איתי. יש הרבה ששומרים את זה לעצמם.

 

כישרון או לא, עבודה זה תמיד דבר טוב. ולהתעסק במשהו שאתה נהנה לעשות, במיוחד.

עוד אחרי שירות צבאי, זה בכלל נהדר.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

×
×
  • תוכן חדש...