Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני עומדת כנראה לקנות מאבא שלי קורולה 2005 שעשתה 36,000 ק"מ. כל השנים הרכב טופל באופן שגרתי במוסך מורשה שהוא גם סוכנות משנה של טויוטה.

הבנתי שיש בעיה של בוצה במנועי קורולה - בעיקר בדגמי 2003-2004 שהורכבו בתורכיה. לא הצלחתי להבין אם הבעיה קיימת גם בדגמי 2005.

כמה שאלות, ברשותכם:

האם בשנת 2005 (הרכב עלה על הכביש ביולי) הורכבו מכוניות בתורכיה? (האם זה משנה?)

האם למיטב ידיעתכם, בעיית הבוצה קיימת בדגמי 2005?

לפני שאני מדברת עם המוסך - האם כדאי/יש צורך לבצע שטיפת מנוע על סמך הנתונים הנ"ל ואם כן, מה עלות משוערת סבירה לכזה טיפול?

האם יש עוד משהו שכדאי לבדוק? אני לא אקח את הרכב לבדיקה במכון כך שחשוב לי לדעת כעת למה לשים לב ומה לבדוק.

תודה מראש!

פורסם
שלום לכולם,

אני עומדת כנראה לקנות מאבא שלי קורולה 2005 שעשתה 36,000 ק"מ. כל השנים הרכב טופל באופן שגרתי במוסך מורשה שהוא גם סוכנות משנה של טויוטה.

הבנתי שיש בעיה של בוצה במנועי קורולה - בעיקר בדגמי 2003-2004 שהורכבו בתורכיה. לא הצלחתי להבין אם הבעיה קיימת גם בדגמי 2005.

כמה שאלות, ברשותכם:

האם בשנת 2005 (הרכב עלה על הכביש ביולי) הורכבו מכוניות בתורכיה? (האם זה משנה?)

האם למיטב ידיעתכם, בעיית הבוצה קיימת בדגמי 2005?

לפני שאני מדברת עם המוסך - האם כדאי/יש צורך לבצע שטיפת מנוע על סמך הנתונים הנ"ל ואם כן, מה עלות משוערת סבירה לכזה טיפול?

האם יש עוד משהו שכדאי לבדוק? אני לא אקח את הרכב לבדיקה במכון כך שחשוב לי לדעת כעת למה לשים לב ומה לבדוק.

תודה מראש!

שלום אילת

למרות כל מה ששמעת, אם הרכב עבר טיפולים אחת לשנה במקום טוב , והשתמשו בשמן משובח, אין שום סיבה להצטברות בוצה.

אפשר לזהות סימנים אם כן יש בעיה מתחת למכסה מילוי השמן.

בכל מקרה לא הייתי ממליץ לעשות משהו מעבר לטיפולים השיגרתיים, אם אין שום בעיות.

אנחנו ממליצים לבצע טיפול אחת לשנה גם אם מספר הקילומטרים נמוך מ15000 בגלל שהשמן מתחמצן גם כשלא משתמשים ברכב.

פורסם

צריך לבדוק אם המנוע מאותו דגם בעייתי שקיים גם ב2005

תתיעצי עם מוסך טויוטה בעקרון אין כל כך פיתרון לבעיה הזאת

לאור הנסועה הנמוכה אולי תוכלי להחזיק את הרכב כמה זמן בלי

תקלות מיוחדות.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
צריך לבדוק אם המנוע מאותו דגם בעייתי שקיים גם ב2005

תתיעצי עם מוסך טויוטה בעקרון אין כל כך פיתרון לבעיה הזאת

לאור הנסועה הנמוכה אולי תוכלי להחזיק את הרכב כמה זמן בלי

תקלות מיוחדות.

 

אכן אין פיתרון ממשי לבעיה הזאת אבל יש טיפול מונע, שהוא להשתמש בשמן סינטטי מלא ולבצע החלפת שמן לעיתים תכופות יותר.

פורסם

+1.

שימוש בשמן סינטטי מלא + פילטר שמן מקורי + החלפה כל 10,000 ק"מ יבטיחו מינימום של הצטברות בוצה.

 

האם בשנת 2005 (הרכב עלה על הכביש ביולי) הורכבו מכוניות בתורכיה? (האם זה משנה?)

האם למיטב ידיעתכם, בעיית הבוצה קיימת בדגמי 2005?

 

יולי 2004 הכוונה? לפי מיטב זכרוני רכבים שעלו על הכביש ביולי 2005 כבר נקראו מודל 2006.

ברשיון הרכב רשומים גם שנת המודל וגם ארץ הייצור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קורולה משנת 2005 יוצרו ביפן.

 

להורים שלי היתה כזו שעלתה לכביש בסוף אפריל 2004 ונקראה כבר מודל 2005.

 

הרכב טופל אך ורק בחברה ולא היו שום בעיות. נמכר לפני שבוע וחצי עם 80 אלף ק"מ לקונה מאושר .

 

לדעתי אין שום חשש, הבעיה היא בתורכיות של 2003 ו2004 והן נראות קצת שונה חיצונית כך שלא קשה לזהות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אכן אין פיתרון ממשי לבעיה הזאת אבל יש טיפול מונע, שהוא להשתמש בשמן סינטטי מלא ולבצע החלפת שמן לעיתים תכופות יותר.

 

+1.

שימוש בשמן סינטטי מלא + פילטר שמן מקורי + החלפה כל 10,000 ק"מ יבטיחו מינימום של הצטברות בוצה.

 

 

 

יולי 2004 הכוונה? לפי מיטב זכרוני רכבים שעלו על הכביש ביולי 2005 כבר נקראו מודל 2006.

ברשיון הרכב רשומים גם שנת המודל וגם ארץ הייצור.

 

איתמר.

 

אין שום צורך לקצר את מרווח הטיפולים ולבצע סלטה הפוכה :roll:.

בדגמים אלה ייצרן הרכב ביצע מספר שינויים במנוע לשם שיפור יכולת הקירור ושימון של חלקי המנוע.

ייצרן הרכב הגדיל את קיבולת השמן ב-0.5 ליטר ושיפר את יכולת הקירור של הבוכנות על-ידי שינוי מכני ולכן במנועים אלה שמן המנוע לא מאבד את תכונותיו בגלל טמפ' גבוהה ולא נוצרת בוצה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם מדובר בדגם הבעייתי אני ממליץ לבצע את מה שרשמתי.

אם מדובר בדגם ללא הבעייה אין צורך לבצע את מה שהצעתי.

 

קפיש? לא צריך לקפוץ בראש כל פעם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה רבה על כל התגובות. הרכב יוצר ביפן, עלה לכביש ביולי 2005 ובכל מקרה אני אדבר גם עם המוסך ואשאל.

עזרתם לי לעשות סדר בדברים.

איילת

פורסם

הבעיה קימת בעיקר בקורולות של עד סוף 2005. לאחר מכן המנוע שופר, והבעיה קורה מעט.

 

לפי מוסך טויוטה אין צורך בשמן סינתטי אבל יש להקפיד על החלפת שמן מנוע + מסנן , כל שנה או 15 אלף ק"מ, מה שבא קודם. כפי שכתב לך בעל המוסך, בעת הטיפול מסתכלים באיזור פתח מילוי שמן ואם יש צורך מנקים את הבוצה.

 

טוענים שהצטברות הבוצה קורה יותר ברכבים שנוסעים נסיעות קצרות בהם המנוע לא מספיק להתחמם.

 

בהצלחה

 

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...