Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו קליאו ידני שנת 1995 בצבע לבן שהיא האהבה שלי :shock:

רציתי לדעת אם משתלם לעשות ניקוי חיצוני בקלין קאר או אפילו ניקוי מנוע בכל זאת זה רכב ישן, אם יש בכלל אפשרות לעשות לרכב הזה וכמה בערך זה יכול לעלות.

*אשמח לתשובות ממביני עניין

פורסם

אני חושב שמי שהכי מבין עניין בנושא הזה הם... קלין קאר. הם יוכלו להסביר לך על כדאיות הטיפול וגם על מחירו.

אתה לא באמת חושב שמישהו אחר יכול לענות בשמם, נכון?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תלוי איזה טיפול אתה רוצה לעשות - ומה מצב הצבע.

 

לא בהכרח שהם יעשו את העבודה הכי טובה.

לגבי מתשלם? אני מאמין שאפשר למצוא עסקים בעלי יחס עלות\תועלת טוב יותר. שמם "נופח" מעט - אולי על בסיס העבר.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

האמתי שאני מסכים עם איש הגרזן, אני רוצה חוות דעת מאנשים שעשו טיפול אצלהם...

זה כמו שתלך לצימר בתחנה מרכזית בת"א והם יגידו לך שהם טובים,זולים ושווה לבוא אליהם.

וגם בכללי אם כדאי להשקיע טיפול באוטו ישן או אם זה אפשרי בכלל.

הצבע במצב סביר, הבעיה זה הגג כיאילו נשרף באמצע :?.

פורסם

מהניסיון שלי:

ניקוי פנימי + חיצוני בלי מנוע עולה בד"כ כ-800 ש"ח.

אין שום טעם לעשות ניקוי מנוע אם לא נכשלת על זה בטסט - זה לא בריא למנוע וגם ככה אף אחד לא יושב ומסתכל לך על המנוע.

 

כמובן שיש אפשרות לעשות.

האם כדאי? לא. 800 שקל לרכב ששווה אולי 4000 זה לא מעט.

מצד שני רכב לא עובד כדאיות על על רצון ונוחות.

 

אני לא יצאתי מרוצה מדיי מקלין קאר - יש ספקים נוספים כמו נס-דיטיילינג שזול מהם והעבודה שלו לטעמי עדיפה.

 

האופציה הכי טובה:

לעשות את זה לבד. חומרים איכותיים יעלו כ-150 שקל אבל יספיקו להמון זמן.

 

על צבע שרוף לא רצוי/מומלץ לעשות פוליש - לדעתי זה לא משנה ובכל מקרה שמה רק צבע יעזור. צביעת גג תעלה כ-600 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...