Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר פנה אלי , בתור מבין ברכבים , בבקשת ייעוץ יוצאת דופן.

 

הוא נמצא בתהליכי פירוד/גירושין מאשתו. הגברת נהגה טרום המשבר בטויוטה קאמרי 2001.

 

במהלך ההתגוששות ההדדית ביניהם החבר לקח את הרכב (היה למזלו רשום על שמו) ומכר אותו ולקח את הכסף.

 

במהלך תהליך פישור/גישור ביניהם נאלץ לחתום על התחייבות לרכוש לה רכב מקביל שהוגדר : "רכב מנהלים/סאלון אוטומטי

 

שנת ייצור 2001 ומעלה שלא יפחת מביצועיו ומימדיו מהרכב הקודם".

 

החבר מוכן לבלוע את הצפרדע אבל מעוניין לקנות רכב שיאכיל מרורים את הסחטנית. הוא מחפש רכב שיענה על דרישת הסף

 

אבל יהיה לא סחיר, לא אמין ורצוף תקלות , בעייתי לאחזקה ושירות למרות שברושם ראשוני יעשה הרגשה כאילו היה נדיב

 

ולארג' איתה.

 

יחד איתו חשבתי על המועמדות הבאות :

 

1. רובר 75

 

2. רנו לגונה.

 

3. סאאב 9-5 או 9-3 .

 

4. פיז'ו 607

 

5. סיטרואן C-5

 

 

מי לדעתכם תהיה מלכודת הדבש העדיפה ? מה הרכב הטוב ביותר לדרישותיו ? (או בעצם הגרוע מכולם ?)

 

הערה חשובה : הגברת אינה מבינה כמעט דבר בתחום הרכב , אבל מתרשמת בהחלט ממראה ודברים שטחיים.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלעד, חשבתי בדיוק על אותו דבר :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 

מבחינת מראה, אין יותר טוב מהרובר. מבחינת אחזקה נוראית, אין יותר מהסאאב.

 

 

בתור נקמה אמיתית, הייתי הולך על הסאאב.

פורסם

נראה לי שהקאוולייר והדייהו קצרות מדי ועלולות לא לעמוד בקריטריון המשפטי...

 

מצד שני הסאאב והרובר עלולות להפתיע לרעה ולגלות אמינות צפון אירופאית מופתית ולספק לגברת הנאה ושביעות רצון.

 

הבחירה העדיפה לחבר היא רנו לגונה , רצוי בדגם 3 ליטר - חכה שהיא תגיע לקרסו לטיפול גדול , או רחמנא ליצן לעבודת טיימינג .

 

במחשבה נוספת , גם הפיז'ו 607 לא תאכזב אותו...

פורסם

דווקא "ממליץ" על הלגונה...

הרכב לא יהיה יותר מידיי אמין, יישתה המון דלק ובנוסף כאשר היא תיכנס לטיפול, אנחנו כבר מכירים את התמחורים של קרסו

Confidence In Motion

פורסם

וולבו S60/S80 רצוי טורבו וכמה שיותר קרוב לתחילת המילניום.

פיג'ו 607 גם כן אופציה טובה בדרישות כאלה (עריכה: הזכירו לפני).

 

הכי חשוב שיהיה בהצלחה :lol:.

פורסם

אני חולה על האשכולות האלו (וזה לא בציניות - אני באמת מת עליהם) רנו לגונה 3 ליטר כפי שאמרו קודמי, רכב שיתנקם בה טוב טוב, וגם יש אופציה שתקנה לה אחת עם מנוע יחסית גמור שתוך שנה פלוס היא תכנס להוצאה של החלפת מנוע וסתם שתדע, גם סיטרואן C5 2001 בעייתית, אני בטוח שהיא "תהנה" ממנה תשתדל לתת לה אחת עם היסטורית תקלות עשירה, וכמו שהנשים אומרות על עצמן "נשים שק נחשים" בהצלהח לך ידידי!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

לא יכול להמליץ על שום רכב מכיוון שאיני מכיר רכבים כאלו, אבל שיהיה בהצלחה ומקווה שהנקמה תצא לפועל! תחזור לפורום לעדכן, נשמח לקרוא :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
:-D אהבתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיז'ו 607 מרשימה בגודלה ולא חסכונית במיוחד בדלק, אני חושב שתהיה פחות אמינה מקאמרי. אבל הלגונה נשמעת לי כאופציה הכי "טובה". השרשור הכי הזוי שראיתי בתולדות הפורום הזה בהחלט.

גם קרייזלר סיברינג אופציה מצוינת, מעוצבת טוב ולא אמינה במיוחד, בטח לא כמו טויוטה.

גם שברולט אלרו המצוינת מתאימה לדרישות.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

איך שרשור כזה רץ בלי שהזכירו את השם אופל אומגה אפילו פעם אחת? תרשום תרשום :)

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

קרייזלר M300 יכולה להיות אופציה ראויה.

כמו כן הייתי מוסיף S80 T6 שנת 2001 עם ק"מ כמה שיותר גבוה.

ההצעה של הדייהו מצויינת, ויש גם את הA6 שעולה גרושים בשנתון הנ"ל, מאוד מפתה ויש סיכוי טוב מאוד שהגיר יחזיר נשמתו לבורא בזמן הקרוב.

 

אגב, האם הזוג ללא ילדים? כי אם כן הוא צריך לקחת בחשבון שהתקציב לאחזקת הרכב יבוא על חשבון הוצאות הילדים והיא תחסוך מהם דברים מסויימים.

פורסם

חחחחחחחח הרגת אותי!

 

תקנה לה סאאב 9-5 שמטופלת בUMI ותראה כמה מרורים היא תאכל.

מצד שני לא הייתי רוצה לחשוב על 9-5 במצב קשה. אותי ועוד כמה חובבי סאאב זה לא משרת לטווח הארוך. אז קנה לה מאזדה 3 עם בעיות חשמל.

 

נ.ב

עריכה: סאאב זה רכב מנהלים לא גרוע בכלל כאשר מטופל היטב! הבעיה שהמוסכים המורשים של UMI לא יודעים איך לטפל ברכב.

והטופ של הטופ: רנו מגאן.

מלא מלא בעיות חשמל וגיר.

ואפשר גם איזה צרפתית אחרת.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה


×
×
  • תוכן חדש...