Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קודש הקודשים מתחדש (911 חדשה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחת את זה אישית כאילו אתה מכיר את הרכב אישית.

עקרונית זה עיניין של דעה יש אנשים שמחפשים שינוי בעיצוב של הרכב שלהם כל כמה שנים ויש כנראה שלא.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה לעזאזל המושב האחורי ב-911 אמור להיות מרווח, או אינדיקציה למשהו בכלל?

 

מבלי כל קשר - +1 לעניין ה-993. חלום, גם אם זו C2 "פשוטה". מה שעדיין לא גורע מהעובדה שכל דגם עוקב בפירוש טוב יותר מקודמו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
התכוונתי יותר בכוון המראה מאשר הפרטים הטכניים.

 

גם אני. הן נראות מאוד שונה מבחינת פרופורציות. אי אפשר להתבלבל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אין לך קמצוץ של מושג על מה אתה מדבר, עדיף שתשמור את הערותייך והארותייך בנושא לעצמך. בכל זאת מדובר על 911 ולא על סוזוקי אלטו, קצת כבוד...

 

כבוד בתחת שלי. כו-לה מוצר מותרות לצריכה.

למי שמגיע כבוד זה לבני אדם, ובזה נכשלת לגמרי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כבוד? חחחחח

 

הסיבות שבגללן יש מושב אחורי (אם אפשר לקרוא ל4 כריות בעובי של ריפוד לחזיה מושבים) הן:

 

ביטוח זול יותר לרכב בעל 4 מושבים.

אם מישהו ממש מתעקש לבוא איתך באוטו אז שיסבול.

כדי שתוכל להגיד לאשתך, ממי זה רכב משפחתי, תראי יש פה כיסאות מאחורה.

 

בקיצור, חרא של כסא, חרא חרא חרא, נסעתי עם חבר להבי חבר נוסף מאיזה מקום, החבר שאל אם הוא יכול לנהוג ואמרתי בכייף, קפצתי למושב האחורי, זאת הייתה אחת החוויות הכי פחות נוחות שהיו לי בחיים, הכרית של הגב ניצבת ב90 מעלות, הגג גורם לך לקפל את הראש ואני בסה"כ 1.78, מצאתי נחמה בישיבה אנכית כשהרגליים על המושב שמצידי.

 

אני לא חושב שהרכב ראוי להגדרה "רכב ל4".

 

עכשיו, דעתי האישית היא שה993 היא ה911 האולטימטיבית, לגביי התאוריה שכל דגם חדש בגרסתו הבסיסית אמור להציג נתונים טובים יותר מהטורבו הקודמת, אני בספק, הטורבו מכויילת כ"כ שונה ויצא לי לנהוג על כמה טורבואים, ייאי!

 

ועוד נקודה, מקרה שקרה לי אתמול, אני וזוגתי החלטנו לנסוע איזה 50 ק"מ לאיזה פאב נידח שאני אוהב, לשם שינוי החלטתי לקחת את הפורש, השעה 10 בלילה, הכבישים ריקים ומפותלים, זה מסלול שאני עושה עם היפנית על בסיס קבוע, את הכביש אני מכיר מצויין, על כל גליו, בורותיו וסיבוביו, הפורש דבוקה לכביש, אני משתעשע עם זריקות זנב קלילות ומשיכה של ההילוכים בין ההרים, הסאונד ממכר, אבל וזה אבל מאוד גדול, נוחות הנסיעה, כמו לנסוע על סקייטבורד מגודל, גם האינפיניטי נוקשה בהשוואה למתחרות, אך אתמול בנסיעת התחרעות קצרה התגעגתי לאיזון של היפנית, חזקה, יציבה ולא כ"כ קשה, ואתם יודעים מה, בחיים צריך למצוא איזון. נראה לי שאני אחליף את מערכת הפליטה ביפנית וזהו, מצאתי את עצמי :)

haters will hate

פורסם
המקור: פורום rennteam.com

 

 

מ-ד-ה-י-ם !

מצחיק שבוידאו יש שם מדבקה של תמונת הפנסים הקודמים כדי לבלבל את ה"קהל", אבל רואים שהמכסה מנוע הרבה יותר גבוה (המנוע התקדם למרכז הרכב).

 

לגבי הפרופורציות זה נכון, לא ניתן להתבלבל הרכב כל הזמן מתרחב ומתארך, פורשה קאיימן\בוקסטר רחבה יותר מ996 (911 1998-2005 רק דור אחד אחורה). אני מאמין שעם הארכה של 10 ס"מ לבסיס הגלגלים יהיה מקום מאחור. חוץ מזה, האורך והרוחב של הרכב פשוט מהפטנט.

 

לגבי הביצועים, הטורבו מכוייל שונה לאותו דור, קרארה אס דור אחד אחרי מכויילת אותו דבר ומאופן מסורתי משווה או שוברת את שיא הנורבורגרינג של הטורבו הסטנדרטית הקודמת. תבדוק את זה ותראה.

פורסם
כבוד בתחת שלי. כו-לה מוצר מותרות לצריכה.

למי שמגיע כבוד זה לבני אדם, ובזה נכשלת לגמרי.

צודק, התנצלותי בפני מר "חי על הצד".

וכן, מגיע להם כבוד. להם = למהנדסים וכל מי שקשור בצופנהאוזן/וייסאך לפיתוח של המוצר. בכל זאת ה911 היא אגדה.

 

אומרים שהמעבר לסדרה 991 יהיה כרוך בהכי הרבה שינויים מאז המעבר לקירור מים, אך עם כל הדברים הטובים ישנה סוגיה אחת מטרידה והיא תגבור ההגה.

הבנתי שפורשה יוותרו על תגבור הדראולי וההגה יהיה אלקטרו-מכני. האם זה אומר שאחד ההגאים הטובים בעולם (מבחינת תחושה) ימות על מזבח החשמל? אני מקווה שהמהנדסים של פורשה יצליחו להקנות להגה החשמלי תחושה אמיתית, כפי שהיה עד היום. זה יהיה סוג של win win. ימים יגידו...

 

 

בינתיים עוד כמה תמונות (Autobild)

991 carrera 1.jpg

991 carrera 2.jpg

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
כבוד? חחחחח

 

הסיבות שבגללן יש מושב אחורי (אם אפשר לקרוא ל4 כריות בעובי של ריפוד לחזיה מושבים) הן:

 

ביטוח זול יותר לרכב בעל 4 מושבים.

אם מישהו ממש מתעקש לבוא איתך באוטו אז שיסבול.

כדי שתוכל להגיד לאשתך, ממי זה רכב משפחתי, תראי יש פה כיסאות מאחורה.

 

בקיצור, חרא של כסא, חרא חרא חרא, נסעתי עם חבר להבי חבר נוסף מאיזה מקום, החבר שאל אם הוא יכול לנהוג ואמרתי בכייף, קפצתי למושב האחורי, זאת הייתה אחת החוויות הכי פחות נוחות שהיו לי בחיים, הכרית של הגב ניצבת ב90 מעלות, הגג גורם לך לקפל את הראש ואני בסה"כ 1.78, מצאתי נחמה בישיבה אנכית כשהרגליים על המושב שמצידי.

 

אני לא חושב שהרכב ראוי להגדרה "רכב ל4".

 

עכשיו, דעתי האישית היא שה993 היא ה911 האולטימטיבית, לגביי התאוריה שכל דגם חדש בגרסתו הבסיסית אמור להציג נתונים טובים יותר מהטורבו הקודמת, אני בספק, הטורבו מכויילת כ"כ שונה ויצא לי לנהוג על כמה טורבואים, ייאי!

 

ועוד נקודה, מקרה שקרה לי אתמול, אני וזוגתי החלטנו לנסוע איזה 50 ק"מ לאיזה פאב נידח שאני אוהב, לשם שינוי החלטתי לקחת את הפורש, השעה 10 בלילה, הכבישים ריקים ומפותלים, זה מסלול שאני עושה עם היפנית על בסיס קבוע, את הכביש אני מכיר מצויין, על כל גליו, בורותיו וסיבוביו, הפורש דבוקה לכביש, אני משתעשע עם זריקות זנב קלילות ומשיכה של ההילוכים בין ההרים, הסאונד ממכר, אבל וזה אבל מאוד גדול, נוחות הנסיעה, כמו לנסוע על סקייטבורד מגודל, גם האינפיניטי נוקשה בהשוואה למתחרות, אך אתמול בנסיעת התחרעות קצרה התגעגתי לאיזון של היפנית, חזקה, יציבה ולא כ"כ קשה, ואתם יודעים מה, בחיים צריך למצוא איזון. נראה לי שאני אחליף את מערכת הפליטה ביפנית וזהו, מצאתי את עצמי :)

 

לא מבין איך אתה בכלל משווה אינפניטי G35 ל-911, אבל על טעם ועל ריח כמו שאומרים. איזה 911 יש לך?

ובקשר ל-4 מושבים - אין מצב לשבת מאחורה. אפילו לא ב-911 המודרניות, והגדולות, יותר.

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם

לא חלילה משווה, רק מה שאני מנסה להסביר לרוב האנשים זה שרכבי משמש אותי ליום יום, ונוחות זה משהו מאוד חשוב, הרי רוב היום אנחנו תקועים בתנועה, טוב נו אני לא יודע איך זה במיאמי אבל בניו יורק אכלתי הרבה חצץ וכך גם בלוס אנג'לס.

 

המושב האחורי בו סבלתי היה ב2006 הסטנדרטית שהייתה לי, הייתה לי גם טורבו פתוחה 2009, אנשים לא הבינו למה אני מעדיף לנסוע על אלנטרה 2005 כשבחניה יש 911, ובחיי היום יום היונדאי עשתה עבודה טובה יותר, הכבישים בניו יורק זוועתיים, אנשים לא יודעים לנהוג ולא יודעים לחנות, והנהיגה בפורש הייתה מעייפת.

 

עכשיו מדובר על קיימן, רכב מעולה, אבל בהלוך די הצטערתי שלא לקחנו את היפנית, בחזור זה כבר היה שונה, הכבישים היו ריקים יותר, אחרי איזו כוסית הכל היה נראה ורוד יותר ונהנתי מאוד, אבל שוב, באותם הכבישים, עם היפנית, עולה אותו החיוך, ודווקא איפה שהיא מאבדת קצת אחיזה והפורש לא, שם אני ממש נהנה.

 

עכשיו נקודת מבט ריאלית, כבעלים של פורש, פקקים, כביש משובש ותנועה אורבנית לא עושים חסד עם הרכב, ואני לא מדבר רק על פורש, אלא על כל רכב ספורט שמכוייל קשה, תנוחת ישיבה נמוכה מאוד ומרכב נמוך מאוד, את אותה התחושה קיבלתי מהוייפר כדוגמא.

 

ד"א איזו סכמת צבעים יש לך על הGT2?

haters will hate

פורסם

אין ספק שליום יום משהו פשוט יותר וזול יותר ונוח יותר עדיף

אבל כרכב כיף - אין מה להשוות. ללכת איתה לסופר ולקניון, זה אפשרי אבל מיותר אם יש רכב נוסף בבית

הצורה שהרכב הזה משנה כיוון, זה משהו שלא יצא לי להרגיש עד היום בשום רכב אחר. כנראה שבגלל שאין משקל מקדימה.

ה GT2 כסופה עם Natural Gray Leather שנראה שחור ולא אפור כפי שהשם מרמז

חפש הודעות אחרות שלי, יש תמונות

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם

דומה לא דומה, שינו לא שינו, למי אכפת?

הרכב נראה רענן ומודרני, העיצוב הלא משתנה שלה הוא סימן היכר חזק מאוד.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...